![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Een paar weken geleden heeft Nico de signatures enigszins doorzichtig gemaakt. Dan springen ze wat minder in het oog, wat vooral fijn is bij mensen die sigs als "
Blackburn Rovers " hebben. Na een week of twee viel het echter een aantal mensen plotseling toch op en was de algemene consensus (blijkbaar) dat het beter is ze niet doorzichtig weer te geven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Gewoon doorzichtig maken die handel! Hoe minder toeters en bellen, hoe beter
.-edit- en doe es iets aan die edit-melding, terwijl ik alleen een typo heb aangepast, 15 seconden nadat het bericht gepost was... |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
En fijn dat nu eindelijk gelokaliseerd is waar dat probleem blijkbaar zit. Blijkbaar kan die niet met speciale tekens omgaan. Gaan we daar eens induiken. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#254 | |
__________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Bij deze klacht 2
.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Huh? 1 klacht over dat het niet mooi was als het zo doorzichtig was.
Ik dacht dat jij dat juist positief vond?
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Die van mij was geen 'klacht' maar een klacht
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Okay, dat wist ik niet. Omdat het aangepast was ging ik er vanuit dat meer mensen het misschien onprettig vonden.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Is toch niet aangepast?
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ik vind die signatures wel goed zo, alleen zijn sommige wel wat lastig te lezen. Dus misschien iets minder doorzichtig maken.
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hmmm, dan ligt het misschien aan de instelling hier op mijn werk. Ik zie ze nu in ieder geval 'gewoon', dus niet doorzichtig.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Thuis (FF) is het veel transparanter dan hier op het werk zie ik nu (IE)
Edit: hier op IE is het helemaal niet transparant |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Misschien is dat het wel. Ik heb hier IE en zie niets doorzichtig. Thuis met FF of Safari wel.
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Bij mij is er ook verschil tussen mij FF op mijn werk en FF thuis. Maar goed, er is in principe niets aan veranderd sinds de vorige keer.
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Okay. Nou dan heb ik niets gezegd!
.
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Zei je wat?
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Nu hier even op FF, en weer lelijk transparant dus
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Hmm, geen wonder dat ik geen verschil zag. Ik heb het altijd hetzelfde (niet transparant) gezien dus
.
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Moet dat persé?
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Lijkt me eigenlijk wel handig voor de duidelijkheid ja
.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
Ligt het aan mij of is de lettergrootte afgelopen nacht kleiner geworden?
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
|
|
#274 | |
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Misschien heb je stiekem lopen zoomen
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Whehe
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Whehe
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Zo beter?
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik krijg zowat continu het bericht dat de server bezet is. Wat is dat?
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Waarom zijn klikbare links in sigs zo doorzichtig?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Kijk even bovenaan deze pagina
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Nergens last van. Wat voor melding krijg je dan?
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Okay, zonde dat je nu amper ziet of iets klikbaar is.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
?
Klikbaar = blauw, niet klikbaar = grijs __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Laptop, lage contrast ratio, verschil niet echt heel duidelijk.
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Maar waarom een smiley?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Toen ik deze sig maakte was dat nog niet zo..
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Wanneer ik op de index-pagina een link van het archief van het laatste gesloten topic in 'derde helft' open kom ik nooit bij dat topic uit.
Nu staat er WZV SCC 446, klik je daarop, kom je op Tour de France #9 uit. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#293 | |
||
|
|
|
|
|
#294 |
|
Hoe kan er inmiddels 8x zijn gereageerd op mijn Verkochte seizoenkaarten-topic, terwijl het volgens m'n MyAT-lijst 0x is bekeken?!
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Schijnt dat het na een X aantal reacties pas omhoog gaat als ik Nico goed begreep
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
De AT is ook nog steeds niet helemaal goed. Net stond een topique met een lastpost van 09.10 uur bovenaan.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Kan je die pop ups als je een nieuwe pm krijgt ook uitschakelen?
|
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Ja. Gebruikerinstellingen > 'Opties wijzigen' in het menu links > vinkje uit zetten.
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
||
|
|