![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ik heb nergens last van. (in Chrome)
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Ik gok ook op het feit dat hij de lettergrootte/zoom van zijn browser niet op standaard heeft staan.
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Waar ik net achter kwam: het multiquote icoontje verandert niet als je er op klikt, da's vervelend als je twijfelt of je er nu wel of niet op hebt geklikt. Nu krijg je wel die balk onderaan bij het quickreply venster, maar dan moet je dus gaan scrollen en bij meerdere selecties werkt dat ook niet meer.
Anderen met dit probleem? |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
.Nu ik toch bezig ben: Kan en mag alt + m / alt + shift + m weer een hotkey worden voor MyAT? |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Neem ik mee
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Wat deden die hotkey's dan?
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Dan ga je naar MyAt, voor mensen die niet kunnen klikken.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ik heb het lettertype een puntje lager gezet. Dus dat is veranderd.
Ben er nog niet uit of het echt een verbetering is, maar het lijkt me nog goed leesbaar. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
Het is een verbetering! Het forum ziet er nu een stuk strakker uit.
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Het is goed leesbaar als je op 10 centimeter van je beeldscherm zit
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
![]() Of heb je misschien wat beeldinstellingen in de browser verkeerd staan (tekengrootte bv)? Ik vind het zo op mijn werk nog steeds uitstekend leesbaar eerlijk gezegd. Topicoverzicht wordt er ook stukken beter van.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik vind het ook goed te lezen. Kan ook aan je resolutie liggen idd.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Ik kwam vanochtend op dit forum en wist niet precies wat er was, maar het was een verbetering. Bleek dus lettertype te zijn. Ik vind het fijner
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
) Ik zet hem wel op zoomen dan is het wel te doen. |
||
|
|
|
|
|
#218 | |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Gewoon prima te lezen. Ziet er stijlvoller uit en overzichtelijker.
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ook de indeling van de MyAT, AT en New Post is aangepast in een wat meer logische volgorde naar mijn mening.
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
volgens mij is mijn avatar gehacked ........ ik kan er wel om lachen....maar er komen steeds plaatjes van andere users in mijn avatar terug.
Iemand die weet hoe dit kan ? ![]() (bij de letters MAUD) Laatst gewijzigd door Bjoro; 18 juli 2010 om 23:58 __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Ik zie het niet?
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Ik ook niet maar ik zag wel dat Boris de avatar van Tomasso had.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
nu zie ik bij de letters MAUD een gedeelte van de foto van TerroRobbie erin
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ik zie nu bij MAUD vaag de avatar van Grulez erdoorheen.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
#228 |
|
En terecht.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ik zie alles gewoon normaal.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Hier ook
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Zal wel door de drugs komen ofzo, hier ook niks te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Niets te zien. Zeker een lokaal buitje.
.
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Dit is de SC niet hoor pekel.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Soms als ik een topic open,moet ik eerst in het topic weer F5'en om de nieuwe berichten te zien. Meer mensen die dat hebben?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Ligt dat niet gewoon aan je Internet Explorer instellingen?
|
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Dat ligt aan jouw eigen instellingen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
Je hebt waarschijnlijk iets met cache aanstaan, betekent dat de pagina zich niet ververst maar de laatste keer opnieuw laadt. Met CTRL + F5 ververs je alles, met alleen F5 niet.
|
|
|
|
|
|
#241 | |
|
Maar misschien heeft Robbie een goeie oplossing, want het zal waarschijnlijk wel een makkie zijn volgens hem. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#242 | |
Ik zal 'm zeggen dat ie wat aardiger moet zijn. ![]() Maar dan wacht ik het gewoon rustig af. |
||
|
|
|
|
|
#243 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#244 |
|
Als een crewlid door het slotje heenpost, verwijst de nieuwe sluitpost naar het archief waar dat topic dan in staat.
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
erg irritant idd.
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Ik ga even iets opzoeken waardoor het voor de crew duidelijk wordt, dat ze door een slotje heen posten.
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Waren er eigenlijk veel klachten over de opacity van die signatures? Ik vond het zelf wel prettig. Cyberia heeft er nu een smiley in staan, waardoor ik bij al zijn posts steeds denk dat hij de "
" smiley aan het einde van zijn zin toevoegt. Het is niet heel storend en ik zal de laatste zijn die je direct vraagt het te veranderen, maar ik ben toch even benieuwd. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Ik vind de opacity zelf ook erg prettig.
Het is wel mogelijk om smilies in signatures aan te passen. Zorgt waarschijnlijk wel voor iets meer rust in sigs. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Wat bedoelen jullie precies met de opacity van de signatures?
En ik heb nog een ander probleempje: bij het drukken op die R (quoten in quick-reply) komt in die quote op alle plaatsen waar é, ä, ö, enz stond een rare code te staan... Vooral in het draft-topic nogal lastig, maar ook op de rest van het forum niet echt netjes natuurlijk. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|