![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
En ben nu bezig met het quoten uit gesloten topics.
edit: Als het goed is heb ik dat nu gefixt! ![]() Je krijgt nu als je in een gesloten topic op de quote knop drukt (enige knop die er is), dan krijg je een aparte pagina met daarin een boxje waar je de quote kan kopiëren
Laatst gewijzigd door Nico; 14 juli 2010 om 12:25 __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Hoppa, de sluitpost nu ook! Politiek #51
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
- PI's in mobiele versie werken nu ook.
- MyAT heeft nu ook het subforum erbij. En Robin, ik vind het juist wel handig dat hij in een andere tab opent
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Naar de lapo in het archief gaan werkt nog steeds niet goed
|
|
|
|
|
|
|
#156 | |
Mijn grootse probleem is nu opgelost Goed werk Nico
__________________ Rihanna forever |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Nu de [img=bbxhh] tag of een variant daarvan nog
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ah.. Als dat kje grootste probleem was!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
#162 |
|
een van de problemen he. Zo makkelijk kom je er niet van af. Maar er wordt in ieder geval iets aan gedaan
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Ik vind de default usericons drie keer niks, zie het nut ook niet zo eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Ik heb nu schijtproblemen
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Kan je er ook voor zorgen dat de TT's weer aangepast kunnen worden?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Dat is vervelend, dat gaat op tijd en dat heb ik nu maar op 1200000000 minuten ofzo gezet.
Hopelijk is dat lang genoeg
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Was ook maar een probeersel. Kan het zo uitzetten.
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Doe maar
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ik vind het al best irritant dat Nico om de zoveel tijd een totaal nieuw icoontje neemt
. Zo'n ding is er juist voor de herkenbaarheid, maar dat werkt op deze manier voor geen ene meter dus....
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
![]() En het is al weg hoor, dus niet te druk maken
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
Wat is al weg?
Oranje icoontjes moeten verboden worden. Maar daar gaat het helemaal niet om. Feit is dat Nico sinds de start van VBL/WZV om de zoveel tijd met een totaal andere beeltenis komt onder z'n naam. Dan kun je wel zeggen dat het niet dagelijks is en ik of dus niet druk moet maken, maar dat slaat nergens op. Het stoort mij gewoon. Het is duidelijk dat jij er anders over denkt, maar een icoontje is er volgens mij niet voor de leuk maar voor de herkenbaarheid... |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
![]() Ik dacht dat het om die grijze balletjes ging, die zijn weer weg. Verder zal ik er maar niet op in gaan, volgens mij is dat slecht voor je hart
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Je moet je toch ergens druk om maken
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Om Yeahinho te agiteren moeten we gewoon allemaal elke dag ons icon veranderen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Nico, kun je geen PHP scriptje maken dat om de 24 uur een ander icon selecteert uit een stuk of twintig die je zelf kan uploaden?
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ik heb nog een klein dingetje.
Als je de laatste post in een topic hebt en je wilt een nieuwe openen via deze die onderaan staat, dan krijg je een melding dat je daar geen rechten voor hebt ofzo. Misschien omdat je dan eigenlijk al in het archief zit en daar een topic probeert te openen? Iig leek het mij wel handig als je dan gewoon in een topic open scherm komt en dan misschien dat je zelf kan kiezen in welk subforum je die wilt openen. Anders is die knop een beetje overbodig.
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
![]() Dacht ik geniaal die knop toegevoegd te hebben, gaat hij de topics openen in het archief! ![]() Ik zal eens zoeken of het mogelijk is om aan te geven in welk subforum je een topic wil openen of dat er misschien een andere optie is om dat te regelen. Anders is hij overbodig ja
||
|
|
|
|
|
#179 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Mooie trol
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Whehe, Nico trapt er ook echt met 2 benen in he.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Deze is gefixt..
![]() doe daarom achter de img het volgende neerzetten: =200|200 Dus dan krijg je [img=200|200 ] en dan afsluiten met de [ /img] (en dan zonder spatie) __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Zijn er regels voor sigs? Zie mensen met smilies erin, een stuk of 4-5 regels tekst, grote lettertypes. Vrij irritant...
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
#185 |
|
waarom zijn gesloten topics in je abbonomenten in een keer zo groot dat ze 2 regels tekst innemen
|
|
|
|
|
|
#186 | |
![]() Het enige verschil is dat er een stopbord in het envelopje komt. Kom anders even met een screenshot voordat je met smilies komt.
||
|
|
|
|
|
#187 |
![]() zie dat verschil in open en gesloten topics. __________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Dat ligt echt aan jouw instellingen.
Ik heb er namelijk geen last van. Bij jou komt het omdat "Archief de Derde Helft" over 4 regels verdeeld wordt. |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
Bedankt dat je zo vriendelijk was om meteen een screenshotje te leveren voordat je me uitkotst! Dan kan ik er namelijk meteen wat aan doen! __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Bij mij gebeurd het inderdaad ook niet, misschien heeft palmboom zijn lettergrootte groter staan of een andere resolutie.
|
|
|
|
|
|
#191 | |
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Heerlijk die sarcasme.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Vandaar ook het stukje 'Doordat ik de forumnaam heb toegevoegd aan de MyAT'.
Die stond er gister dus nog niet. Het was dus een nieuwe feature die ik voor de gemakkelijkheid van jou en de andere users heb toegevoegd. Blijkbaar resulteerde dat bij jou in deze situatie. Hopelijk geef je me de kans om het te herstellen! __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
|
|
|
#196 |
|
heb je wat tegen mij ofzo?
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Ik heb even de lettergrootte van de forumnaam aangepast. Ik weet niet of dit al veel helpt voor u, meneer Palmboom?
|
|
|
|
|
|
#198 | |
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Misschien kan meneer Palmboom zelf ook even kijken in zijn instellingen of er wat mis is voordat alles hier veranderd wordt.
Aangezien het bij hem voorkomt en niet bij ons lijkt me daar toch het probleem te zitten. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|