![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Ik ben er nog even mee aan het spelen, dus hij kan af en toe verdwijnen of veranderen van kleur!
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Als ik onder "voetbal" op "spelers" klik zie ik geen topics, klopt dit?
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Er klopt bij mij vrij weinig van (my)AT.....
Het aantal views van een topic staat onder 'forum', de laatste post staat onder 'Bekeken' en het forum staat onder 'Laats bericht.' __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ah, de problemen van AT en MyAT zijn bekend. Bij mij staat bij de helft van de keren MyAT niet in AT, en de helft van de keren weer wel, heel vaag. Opzich geen probleem, maar ik dacht: ik zeg het even
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
kan dit weg gehaald worden zie afbeelding?
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
die pijltjes kun je met paint toch gewoon uitgummen?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Geen idee of dit al is vermeld, maar ik ervaar een behoorliik traag forum, of ben ik de enige die daar last van heeft?
En is het ook mogelijk om links automatisch te laten openen in een nieuw tabblad, want anders duurt het wéér uren eer ik een volledige pagina geopend hebt op dit forum. Toedels
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
De pindakaas is op
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Upload failed due to failure writing temporary file.
Krijg ik te zien als ik een avatar wil wijzigen die op internet te vinden is... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
kreeg ik ook bij upload vanaf de PC, maar werkte wel gewoon verders.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
Goh echt
Dat is niet gebruikersvriendelijk aangezien het wel weer een extra handeling is die, mij dunkt, zeer makkelijk via de webpagina zelf geïmplementeerd kan worden denk ik zo (net als op andere pagina's).
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Eeuuhhh.... muiswieltje indrukken?
Ik internet alleen maar door middelstemuis op links te klikken... |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
links openen toch gewoon in een nieuwe tab? Alleen afbeeldingen niet in een quote. Daar moet ik nog wel naar kijken.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
hmm.. maar dat zou ik ook niet anders willen eigenlijk.
Ben je na een uurtje VBL-en 200 tabs verder
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
STANDAARD OP DE MIDDELSTE MUISKNOP DRUHUKKEN!
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Voor de verandering ... Bij mij doet het alles ... Alleen als het erg druk wordt op de site dan kun je er soms niet inkomen , maar dat begrijp ik , alhoewel ik 0,0 verstand van hosten heb of van PC 's . De draagkracht van een site moet je kopen en daarom zal ik er nooit over klagen .
Nee, ben wel tevreden en ik weet dat dit niet het goeie topic daarvoor is , maar ja , ik be nu eenmaal hier . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Of op de rechter en dan open in een nieuw tabblad (of venster) kiezen.
__________________ Hattrick : RKDEO (1008648) & RKDEO A1 (36390) http://www.proefdiervrij.nl/fotomozaiek Help ik heb Lesdycxie! |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
De [img] tag lijkt om de een of andere reden niet te werken, zie http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ml#post2097409
Edit: hmm lijkt iets te zijn met de beveiliging van dumpert ofzo, mik het plaatje wel ergens anders dan
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kun je wel een kleinere letters gebruiken (voor mijn onderschrift bijvoorbeeld)? Dat ging vaak met [size=small] en [/size], maar dat lukt me nu niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Die heb ik inderdaad ook nog niet gevonden.. Moet ik nog een keer bekijken.
Je kan wel [sub ] en [sup ] gebruiken subscript en superscript Maar dat is toch iets anders. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Fatal error: Out of memory (allocated 262144) (tried to allocate 311296 bytes) in /home/wzvadmin/domains/wijzijnvoetbal.nl/public_html/forum/vbseo.php on line 283
Krijg ik weleens zowel bij het plaatsen van berichten als bij het bladeren van pagina's. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bekend ja.. zijn we druk mee bezig
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Echt niet te geloven dit
. .
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
|
Sorry hoor.. weer wat geleerd Normaliter (en op andere sites) worden externe links ook met een druk op de linkermuisknop in een ander tabblad geopend.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ben ik de enige die niet meer op member pagina's kan komen? Zoals http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/members/clough.html
Pagina kan niet worden weergegeven. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/members/clough.html is nu bijvoorbeeld jouw pagina ipv de usernaam in de url. |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Heb ik net weer aangezet, waardoor het wel werkt.
We dacht dat dat de oorzaak was van sommige problemen. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ah oke. Heeft ook geen prioriteit natuurlijk om het actief te hebben, maar vroeg het me vooral af.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Bij mij is het icoontje van WZV veranderd in die van Hattrick.org?
.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
whehe.. bij mij is het gewoon het balletje geworden.
In je bookmarks klopt hij wel
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Hier heb ik nergens last van met chrome.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Ik weet wel dat tot IE6 het überhaupt niet lukte om het icoontje permanent te tonen bij bookmarks enzo, maar tot nu ging het in 8 wel goed. Andere websites gaat wel goed trouwens, echt heel vaag. |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
We waren weer down na een belangrijk moment
![]() Wie is er trouwens op het briljante idee gekomen om over te gaan vlak VOOR het WK? |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
![]() Leek ons gewoon een mooi "cadeau" voor het WK, met een nieuw forum beginnen. Kijk, dat het nu wat minder gaat, vind ik zelf ook vervelend, maar ik ergerde me óók rot aan de gebreken van het vorige forum (gigantische traagheid op drukke momenten bv, quotes die niet werken). Nico en GS zijn hard bezig te vinden waarom die memory problemen er zijn en de host werkt daar ook prettig aan mee heb ik begrepen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Zijn er nu nog steeds grote problemen onder de users?
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
jep maar ik wacht wel af of ze opgelost worden.
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Bij Psalmboom zal het wel om persoonlijke problemen van psychische aard gaan denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Is er een brobleem?
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Het linken naar het originele subforum in de sluitpost werkt niet.
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
||
|
|