![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Hij heeft net zijn huis verkocht en een nieuwe host genomen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nico
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
JA SCHIET ES OP!!111 DOE IETS
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ Hattrick : RKDEO (1008648) & RKDEO A1 (36390) http://www.proefdiervrij.nl/fotomozaiek Help ik heb Lesdycxie! |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nee, je zit in het goede topic. Had hem over het hoofd gezien.
Blijkbaar heb ik de pagina nooit lang genoeg open om het tegen te komen. Ik weet dan ook niet precies wat het probleem is. Voorlopig raad ik je dan ook aan om de pagina niet te lang open te houden zonder te reageren denk ik. Dan zullen we eens kijken of er een oplossing voor is. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Is vast iets met het cookie ofzo.
![]() Als je de pagina te lang open hebt, onthoud hij blijkbaar geen gegevens meer en moet je opnieuw inladen. Misschien ligt dat ook aan de host? Om het aantal connecties te beperken? Dus als je ergens lang inzit, dat hij de connectie "uit" zet? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
Ik ben te lui om m te sluiten en te openen.
__________________ Hattrick : RKDEO (1008648) & RKDEO A1 (36390) http://www.proefdiervrij.nl/fotomozaiek Help ik heb Lesdycxie! |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
als ik via forumnavigatie naar Algemeen wil dan gaat ie naar Algemeen (Mededelingen en Feedback)
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Kunnen de kolommen van aantal keer bekeken en het aantal posts niet worden omgedraaid
?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hij bedoelt waarschijnlijk algemeen van derde helft. Dan kom je inderdaad ook bij mededelingen en feedback uit.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Dat is geregeld, maar ik zie nu dat de nieuwe update van onze seo ervoor zorgt dat het postnummer wordt veranderd in permalink.
Working on it! edit: en geregeld. Alleen moet je nu als je wil linken naar post, de link gebruiken van permalink. Ik zal nog even kijken of ik daar gewoon het postnummer van kan maken. Laatst gewijzigd door Nico; 18 juni 2010 om 15:38 __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Krijg ook geen mail meer bij PM?
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
Is er iets aan te veranderen? Ik kon normaal wel vanaf hattrick selecteren en copy past doen.
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Het idee is dat het het kopiëren en plakken makkelijker maakt, maar het is niet echt zo. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ok, maar het is toch niet de bedoeling dat je als gebruiker eerst een half uur in het gebruikerspaneel bezig bent met instellen? Kunnen de meest gangbare en gebruiksvriendelijke opties niet gewoon als standaard worden gezet?
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kap eens met janken en overdrijven, je hebt je etter-uurtje wel weer gehad nu hoor. Tering.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
Het slaat nergens op dat je eerst tekstverwerkers moet instellen e.d. om uberhaupt een fatsoenlijke post te kunnen plaatsen.... En daarnaast rammelt het forum nog aan alle kanten zowel technisch als esthetisch.
Laatst gewijzigd door TR; 18 juni 2010 om 18:37 |
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Inzien dat dit een nieuwe start is naar beter, is zo moeilijk.... Iedereen die er hier aan werkt (voor jou en de rest van de users) doet dat in hun vrije tijd. Puur om het iedereen hier t zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Dat gaat nou eenmaal niet zonder hobbels en tja dan is zeiken natuurlijk wel het meest voor de hand liggend....... Spoiler
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Robbie, als we bijvoorbeeld PM wel zo hadden ingesteld zoals jij het ziet, dan kwam je weer met een reactie als: "ik bepaal zelf wel of ik een mail wil". En het voorbeeld over dat instellen van dat tekstverwerk shit, dat is inderdaad vervelend, maar een probleem dat niet iedereen heeft. Het algemeen instellen lukt dan dus ook niet zomaar
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 | |
Wat heeft niet iedereen ![]() Bovendien ben ik gewoon van mening dat men te snel is overgeschakeld naar het nieuwe forum. Terwijl er nog teveel plooien zijn die gladgestreken moeten worden. Met het vorige forum was weinig mis en de mensen wisten het goed te vinden. Ik denk dat het beter was geweest om daarmee gewoon het WK te doen. |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Maar dat wil jij blijkbaar niet inzien en blijft gewoon een partij gezeik het forum op schieten. Dan ga jij natuurlijk zeggen dat ik dan maar geen forum had moeten beginnen, want dan krijg je gewoon gezeik. Dat zou een terecht opmerking zijn als ik alles zou afdoen als onzin en gewoon lekker zou doen waar ik zelf zin in heb. Het is alleen zo dat er een paar notoire zeikerds zijn (met jou als aanvoerder), die de kritiek zo ongenuanceerd en met zo'n klierige ondertoon brengen, dat het gewoonweg irritant is. Dat brengt mij er naartoe om het te lezen en meteen weer te vergeten. Daarmee bereik je dus niet dat er ook maar met 10% van wat je aandraagt wordt gedaan, maar dat ik 100% van je berichten oversla. Wat ik nu van je verwacht is dat je met een gaat zeggen dat ik nu toch op je reageer en dat ik je toch niet negeer, maar dat zal me nu ff aan mijn reet roesten.Dit is gewoon ff wat ik kwijt wil na weer een stapel zeikberichten van jou die me een weer eens een chagrijnig gevoel gaven. Punt.. |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Heeft nog meer effect. En nee, dat ligt niet aan Nico. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
wie voer ik aan dan? Helemaal niemand ) die in principe het beste voor hebben met het forum. En je kunt veel van mij zeggen, maar zelden zijn mijn punten niet onderbouwd zijn of totale onzin (maargoed daarmee komen we weer bij het eerste punt het is vaak lastig je eigen ongelijk toe te geven), ze hebben wellicht regelmatig een cynische ondertoon dat wel. Denk overigens dat het zeiken reuze meevalt, ik bemoei me zelden meer met de mods, zit bijna nooit meer in feedback topics. Ja alleen als er iets groots aan zit te komen (naamsverandering, migraties) en ik erger me ergens aan dat laat ik dat weten. Vaak blijkt overigens dat velen het daarmee eens zijn zie o.a. de naam.En verder maakt het mij niet uit als jij mij negeert, dat moet je helemaal zelf weten. En chagrijnig moet je helemaal niet worden he, het is maar een internetforumpje!UITROEPTEKEN |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet leggen, maar is het niet bijzonder rustig de laatste tijd op het forum ?
Komt dit door de transfer die we gemaakt hebben ? Volgens mij was het even daarvoor ook al rustiger. Of is iedereen aandachtig naar het WK aan het kijken ? Vreemd. Ik heb ook het gevoel dat ik users mis. |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ik kom zelf, vooralsnog, alleen in het voetbalgedeelte. Misschien is het in de SC en Algemene topics wel flink druk of zo. WK board is ook niet altijd druk, handjevol topics dat constant loopt (meestal de wedstrijdtopics, vrij logisch). Vreemd, ik snap 't niet.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Mwah, het valt denk ik overall wel mee. Er zullen vast genoeg zijn met studie-verplichtingen; WK wordt vast ook ergens anders gevolgd dan clubvoetbal - de meeste topics in WK lopen best aardig en er zit genoeg activiteit in. Dat het voetbal-gedeelte nu rustiger is, is ook veel logischer.
Verder zullen er vast wel wat users niet mee zijn verhuisd om verschillende redenen, dat gebeurt - jammer. Er waren wat problemen met de google links, dus dat kost je ook wel behoorlijk wat traffic, etc. Je hebt ook geen idee hoe druk het was geweest met het WK op het 'oude' forum. Waarschijnlijk wel iets, maar dat trekt wel weer bij. Er zijn nog genoeg interessante discussies en users, genoeg topics voor vermaak en slap geouwehoer, prima toch |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Komt ook omdat ik deze periode weinig tijd heb
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hoe moeilijk is het dan om die cynische toon gewoon weg te laten? Maak je daarmee nog meer je punt? Denk je dat het beter aankomt? Je bereikt echt helemaal niets met die toon, behalve dat mensen er geirriteerd door raken, niet meer luisteren naar kritiek en er niet eens meer tijd in willen steken. Natuurlijk kan je het dan wel weer af doen als het is maar internet, het is maar een forum, etc. Ondertussen steken Nico, GitaarSnaar en Tomasso wel enorm veel tijd in development om te zorgen dat iedereen - incl jij, anders kom je ook niet meer terug - toch die paar uurtjes per dag hier naar tevredenheid kan posten en lullen over allerlei shit.
Als er dan alleen maar gezeken wordt met een hele flauwe ondertoon, zonder enige vorm van waardering, dan gaat er echt helemaal niets gebeuren en dat is wat niemand wil. Iedereen, incl crew, ziet ook wel dat de hele migratie niet een succes is wat gedacht werd. Sommige dingen moesten of konden pas daadwerkelijk aangepast worden als de migratie voltooid was, sommige kom je pas achter na een migratie. C'est ca, dat gebeurt. Dat mag en moet en kan ook aangegeven worden door elke user, maar als er dan weer een notoire zeikerd (met die reputatie) die dan even alle punten af gaat die in de uren of dagen daarvoor ook al een keer genoemd zijn door tal van andere users en direct een 100% werkende oplossing eist, dat gaat niet werken en dat wordt ook niet gewaardeerd. Het is toch niet zo moeilijk om er zelf eerst even 5min tijd in te steken of je er zelf even achter kan komen om een pop-up in te stellen voor je PM's, lukt niet, open je een topic en vraag je het normaal. Of om even te kijken of er wellicht al een topic over een uitgebreider scala aan optie voor het quick-reply venster. Je zal echt niet de eerste zijn met die vraag en met twee handelingen is het zelf allemaal op te lossen. Als je die headers spuug en spuug lelijk vind, kan je dat wel 50 keer roepen, bij elke nieuwe weer - je kan ook zelf in elkaar proberen te knallen. Kan je dat niet of heb je daar geen zin? Dan moet je over dat soort punten gewoon niet gaan zeiken; of het in ieder geval normaler brengen. Kritiek, commentaar, opmerkingen - het is allemaal prima, logisch en acceptabel en het draagt vooral bij aan een beter forum voor iedereen. Maar het is vooral de toon en de manier waarop, zeker als het constant uit dezelfde hoeken lijkt te komen. Stoken en een beetje zuigen is af en toe prima en hoort er bij, maar er zitten toch ook echt wel grenzen aan. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Beweer ik ook niet. Was alleen een antwoord op zijn vraag of het daar wel druk was.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Kritiek hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn. Maar met de kleinerige ondertoon van TR en altijd maar de
bereikt hij natuurlijk het tegendeel (alsof hij superieur zou zijn...).Oja de header met Van Persie was natuurlijk wel erg lelijk gemaakt
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Wat Grulez dus zegt, kritiek is juist goed, maar de manier waarop...
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Bijna al zijn reacties op het forum zijn zo. Ik stoor me er al erg lang aan, maar ik laat het maar gaan |
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Hij is natuurlijk ook superieur, maar dat terzijde.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ik weet niet, of dit eerder gemeld is.
De link in de sluitpost verwijst niet naar de index van dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Het onderscheid tussen belangrijke en gewone topics is zo al een stuk duidelijker, goede verbetering.
Wat mij betreft hoeft er nu ook niet meer "Belangrijk" voor die topics te staan, dat is zo wel duidelijk. ![]() Geen idee trouwens hoe lang die balk er al tussen staat, maar het viel me zonet op. Laatst gewijzigd door Sybrand; 19 juni 2010 om 18:02 |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
dit dus
__________________ Rihanna forever |
|
|