Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18 juni 2010, 00:55 thumb up   #51
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij heeft net zijn huis verkocht en een nieuwe host genomen

Oud 18 juni 2010, 09:16 Standaard   #52

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
Hoezo kun je bij PM niet 'alle beantwoorden' echt irritant.
Nico

Oud 18 juni 2010, 09:25 big smile   #53
*kiest voor Cruijff*

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Damzkie Bekijk bericht
[...]

Nico
.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 09:35 sad   #54

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

JA SCHIET ES OP!!111 DOE IETS

Oud 18 juni 2010, 10:41 Standaard   #55

Outpost76's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Outpost76 Bekijk bericht
Na een pagina lang open te hebben kan je niet meer snel reageren. Als je dat wel doet krijg je deze melding :

[afbeelding: link]
Vervolgens druk ik op de back button en doe reload, voer vervolgens mn reactie weer in en krijg precies de zelfde melding. Ik moet dus eerst mn pagina sluiten en m vervolgens via myat weer openen..... Dat moet anders kunnen lijkt me, dat kon nl bij vbl wel.
Zit ik in t verkeerde topic of is dit al bekend?

Outpost76 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 11:51 Standaard   #56
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Zit ik in t verkeerde topic of is dit al bekend?
Nee, je zit in het goede topic. Had hem over het hoofd gezien.
Blijkbaar heb ik de pagina nooit lang genoeg open om het tegen te komen. Ik weet dan ook niet precies wat het probleem is.

Voorlopig raad ik je dan ook aan om de pagina niet te lang open te houden zonder te reageren denk ik. Dan zullen we eens kijken of er een oplossing voor is.
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 11:53 question   #57
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Is vast iets met het cookie ofzo.
Als je de pagina te lang open hebt, onthoud hij blijkbaar geen gegevens meer en moet je opnieuw inladen. Misschien ligt dat ook aan de host? Om het aantal connecties te beperken? Dus als je ergens lang inzit, dat hij de connectie "uit" zet?

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 12:03 Standaard   #58

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
[...]
Nee, je zit in het goede topic. Had hem over het hoofd gezien.
Blijkbaar heb ik de pagina nooit lang genoeg open om het tegen te komen. Ik weet dan ook niet precies wat het probleem is.

Voorlopig raad ik je dan ook aan om de pagina niet te lang open te houden zonder te reageren denk ik. Dan zullen we eens kijken of er een oplossing voor is.
Het is all1 bij snel reageren. Ik doe nu gewoon iemand quoten en dan die quote weghalen. Ik ben te lui om m te sluiten en te openen.

Oud 18 juni 2010, 14:55 Standaard   #59
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

als ik via forumnavigatie naar Algemeen wil dan gaat ie naar Algemeen (Mededelingen en Feedback)
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 14:57 standard ball   #60

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
als ik via forumnavigatie naar Algemeen wil dan gaat ie naar Algemeen (Mededelingen en Feedback)
Uh en wat is dan je probleem?
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 14:59 Standaard   #61
Wa'nne knijter

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Kunnen de kolommen van aantal keer bekeken en het aantal posts niet worden omgedraaid ?

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 14:59 Standaard   #62
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij bedoelt waarschijnlijk algemeen van derde helft. Dan kom je inderdaad ook bij mededelingen en feedback uit.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 15:16 Standaard   #63
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
kwam ik net ook achter, de vriendelijke urls zorgen daarvoor, dus ik moet even de namen aanpassen.
Oud 18 juni 2010, 15:33 Standaard   #64
Roem en glorie

Dat is geregeld, maar ik zie nu dat de nieuwe update van onze seo ervoor zorgt dat het postnummer wordt veranderd in permalink.

Working on it!

edit: en geregeld. Alleen moet je nu als je wil linken naar post, de link gebruiken van permalink. Ik zal nog even kijken of ik daar gewoon het postnummer van kan maken.

Laatst gewijzigd door Nico; 18 juni 2010 om 15:38

Oud 18 juni 2010, 17:57 Standaard   #65
TR

Krijg ook geen mail meer bij PM?
Oud 18 juni 2010, 17:58 Standaard   #66

[...]
kwam ik net ook achter, de vriendelijke urls zorgen daarvoor, dus ik moet even de namen aanpassen.
check mn laatste post in t hattrick topic. Is er iets aan te veranderen? Ik kon normaal wel vanaf hattrick selecteren en copy past doen.

Oud 18 juni 2010, 18:02 Standaard   #67
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie Bekijk bericht
Krijg ook geen mail meer bij PM?
Priveberichten onduidelijk
Oud 18 juni 2010, 18:03 Standaard   #68
Roem en glorie

[...] check mn laatste post in t hattrick topic. Is er iets aan te veranderen? Ik kon normaal wel vanaf hattrick selecteren en copy past doen.
Ja, die is ook bekend. Gaan we naar kijken.
Het idee is dat het het kopiëren en plakken makkelijker maakt, maar het is niet echt zo.
Oud 18 juni 2010, 18:10 Standaard   #69
TR

[...]
Priveberichten onduidelijk
Ok, maar het is toch niet de bedoeling dat je als gebruiker eerst een half uur in het gebruikerspaneel bezig bent met instellen? Kunnen de meest gangbare en gebruiksvriendelijke opties niet gewoon als standaard worden gezet?
Oud 18 juni 2010, 18:24 Standaard   #70

[...]
Ja, die is ook bekend. Gaan we naar kijken.
Het idee is dat het het kopiëren en plakken makkelijker maakt, maar het is niet echt zo.
Ok top.

Oud 18 juni 2010, 18:30 Standaard   #71
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Ok, maar het is toch niet de bedoeling dat je als gebruiker eerst een half uur in het gebruikerspaneel bezig bent met instellen? Kunnen de meest gangbare en gebruiksvriendelijke opties niet gewoon als standaard worden gezet?
Kap eens met janken en overdrijven, je hebt je etter-uurtje wel weer gehad nu hoor. Tering.

Oud 18 juni 2010, 18:34 Standaard   #72
TR

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
[...]

Kap eens met janken en overdrijven, je hebt je etter-uurtje wel weer gehad nu hoor. Tering.
Het is toch gewoon zo Het slaat nergens op dat je eerst tekstverwerkers moet instellen e.d. om uberhaupt een fatsoenlijke post te kunnen plaatsen.... En daarnaast rammelt het forum nog aan alle kanten zowel technisch als esthetisch.

Laatst gewijzigd door TR; 18 juni 2010 om 18:37
Oud 18 juni 2010, 19:46 Standaard   #73

[...]
Het is toch gewoon zo Het slaat nergens op dat je eerst tekstverwerkers moet instellen e.d. om uberhaupt een fatsoenlijke post te kunnen plaatsen.... En daarnaast rammelt het forum nog aan alle kanten zowel technisch als esthetisch.
Wat doe je hier dan nog als het zo slecht is?

Inzien dat dit een nieuwe start is naar beter, is zo moeilijk.... Iedereen die er hier aan werkt (voor jou en de rest van de users) doet dat in hun vrije tijd. Puur om het iedereen hier t zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Dat gaat nou eenmaal niet zonder hobbels en tja dan is zeiken natuurlijk wel het meest voor de hand liggend.......

Spoiler
iets genuanceerder mag imo dus wel terror.

Oud 18 juni 2010, 20:00 Standaard   #74
Super Ed

Robbie, als we bijvoorbeeld PM wel zo hadden ingesteld zoals jij het ziet, dan kwam je weer met een reactie als: "ik bepaal zelf wel of ik een mail wil". En het voorbeeld over dat instellen van dat tekstverwerk shit, dat is inderdaad vervelend, maar een probleem dat niet iedereen heeft. Het algemeen instellen lukt dan dus ook niet zomaar

Oud 18 juni 2010, 20:24 thumb up   #75
TR

[...]
Wat doe je hier dan nog als het zo slecht is?
Net zo lang zeiken totdat het beter wordt. Kun je me een etter of ongenuanceerd vinden. Als er ook maar met 10% van wat ik zeg iets gedaan wordt dan heb ik dat in ieder geval bereikt.
Oud 18 juni 2010, 20:29 Standaard   #76
TR

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Robbie, als we bijvoorbeeld PM wel zo hadden ingesteld zoals jij het ziet, dan kwam je weer met een reactie als: "ik bepaal zelf wel of ik een mail wil". En het voorbeeld over dat instellen van dat tekstverwerk shit, dat is inderdaad vervelend, maar een probleem dat niet iedereen heeft. Het algemeen instellen lukt dan dus ook niet zomaar
Nee dat is onzin. Dat is gewoon gebruikelijk. Op 99% van de fora waar ik zit of zat krijg een mail wanneer je een PM ontvangt.

Wat heeft niet iedereen

Bovendien ben ik gewoon van mening dat men te snel is overgeschakeld naar het nieuwe forum. Terwijl er nog teveel plooien zijn die gladgestreken moeten worden. Met het vorige forum was weinig mis en de mensen wisten het goed te vinden. Ik denk dat het beter was geweest om daarmee gewoon het WK te doen.
Oud 18 juni 2010, 20:48 Standaard   #77
Roem en glorie

[...]
Net zo lang zeiken totdat het beter wordt. Kun je me een etter of ongenuanceerd vinden. Als er ook maar met 10% van wat ik zeg iets gedaan wordt dan heb ik dat in ieder geval bereikt.
Probleem is alleen zo dat ik je gezeik ontzettend zat ben. Ik kan vrij veel verdragen, maar door jou oeverloze gezeik heb je juist bereikt dat ik gewoon geen zin meer heb om te reageren op je opmerkingen. Of ze nu een keer wel of niet terecht zijn.

Maar dat wil jij blijkbaar niet inzien en blijft gewoon een partij gezeik het forum op schieten.

Dan ga jij natuurlijk zeggen dat ik dan maar geen forum had moeten beginnen, want dan krijg je gewoon gezeik. Dat zou een terecht opmerking zijn als ik alles zou afdoen als onzin en gewoon lekker zou doen waar ik zelf zin in heb. Het is alleen zo dat er een paar notoire zeikerds zijn (met jou als aanvoerder), die de kritiek zo ongenuanceerd en met zo'n klierige ondertoon brengen, dat het gewoonweg irritant is.

Dat brengt mij er naartoe om het te lezen en meteen weer te vergeten. Daarmee bereik je dus niet dat er ook maar met 10% van wat je aandraagt wordt gedaan, maar dat ik 100% van je berichten oversla.

Wat ik nu van je verwacht is dat je met een gaat zeggen dat ik nu toch op je reageer en dat ik je toch niet negeer, maar dat zal me nu ff aan mijn reet roesten.

Dit is gewoon ff wat ik kwijt wil na weer een stapel zeikberichten van jou die me een weer eens een chagrijnig gevoel gaven. Punt..
Oud 18 juni 2010, 20:54 thumb up   #78
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Kan je lekker tegen een muur gaan praten.
Heeft nog meer effect.
En nee, dat ligt niet aan Nico.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 21:53 Standaard   #79
TR

[...]
Probleem is alleen zo dat ik je gezeik ontzettend zat ben. Ik kan vrij veel verdragen, maar door jou oeverloze gezeik heb je juist bereikt dat ik gewoon geen zin meer heb om te reageren op je opmerkingen. Of ze nu een keer wel of niet terecht zijn.

Maar dat wil jij blijkbaar niet inzien en blijft gewoon een partij gezeik het forum op schieten.

Dan ga jij natuurlijk zeggen dat ik dan maar geen forum had moeten beginnen, want dan krijg je gewoon gezeik. Dat zou een terecht opmerking zijn als ik alles zou afdoen als onzin en gewoon lekker zou doen waar ik zelf zin in heb. Het is alleen zo dat er een paar notoire zeikerds zijn (met jou als aanvoerder), die de kritiek zo ongenuanceerd en met zo'n klierige ondertoon brengen, dat het gewoonweg irritant is.

Dat brengt mij er naartoe om het te lezen en meteen weer te vergeten. Daarmee bereik je dus niet dat er ook maar met 10% van wat je aandraagt wordt gedaan, maar dat ik 100% van je berichten oversla.

Wat ik nu van je verwacht is dat je met een gaat zeggen dat ik nu toch op je reageer en dat ik je toch niet negeer, maar dat zal me nu ff aan mijn reet roesten.

Dit is gewoon ff wat ik kwijt wil na weer een stapel zeikberichten van jou die me een weer eens een chagrijnig gevoel gaven. Punt..
Ik snap ook best dat het lastig is om na de vorige overgangsfail toe te geven dat het deze keer ook verre van geslaagd is. Het is nou eenmaal lastig om je fouten toe te geven en veel mensen schieten dan in de verdediging, kan de beste overkomen, had Sjimmie ook vaak last van toen hij nog mod was op Fok! maar om het dan vervolgens af te reageren en de schuld te geven aan kritische users (waar ik de aanvoerder van ben wie voer ik aan dan? Helemaal niemand ) die in principe het beste voor hebben met het forum. En je kunt veel van mij zeggen, maar zelden zijn mijn punten niet onderbouwd zijn of totale onzin (maargoed daarmee komen we weer bij het eerste punt het is vaak lastig je eigen ongelijk toe te geven), ze hebben wellicht regelmatig een cynische ondertoon dat wel. Denk overigens dat het zeiken reuze meevalt, ik bemoei me zelden meer met de mods, zit bijna nooit meer in feedback topics. Ja alleen als er iets groots aan zit te komen (naamsverandering, migraties) en ik erger me ergens aan dat laat ik dat weten. Vaak blijkt overigens dat velen het daarmee eens zijn zie o.a. de naam.

En verder maakt het mij niet uit als jij mij negeert, dat moet je helemaal zelf weten.

En chagrijnig moet je helemaal niet worden he, het is maar een internetforumpje!UITROEPTEKEN
Oud 18 juni 2010, 22:03 Standaard   #80

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet leggen, maar is het niet bijzonder rustig de laatste tijd op het forum ?
Komt dit door de transfer die we gemaakt hebben ? Volgens mij was het even daarvoor ook al rustiger. Of is iedereen aandachtig naar het WK aan het kijken ?
Vreemd. Ik heb ook het gevoel dat ik users mis.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 22:05 Standaard   #81

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet leggen, maar is het niet bijzonder rustig de laatste tijd op het forum ?
Komt dit door de transfer die we gemaakt hebben ? Volgens mij was het even daarvoor ook al rustiger. Of is iedereen aandachtig naar het WK aan het kijken ?
Vreemd. Ik heb ook het gevoel dat ik users mis.
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Maar als ik kijk naar het aantal berichten, dan zit men steady op 3500 posts per dag ofzo. En dat is volgens mij zelfs bovengemiddeld. Dus óf er wordt achter de schermen als een gek gepost óf wij hebben het verkeerde gevoel.

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 22:09 Standaard   #82

Ik kom zelf, vooralsnog, alleen in het voetbalgedeelte. Misschien is het in de SC en Algemene topics wel flink druk of zo. WK board is ook niet altijd druk, handjevol topics dat constant loopt (meestal de wedstrijdtopics, vrij logisch). Vreemd, ik snap 't niet.
Oud 18 juni 2010, 22:19 thumb up   #83
BS.

Mwah, het valt denk ik overall wel mee. Er zullen vast genoeg zijn met studie-verplichtingen; WK wordt vast ook ergens anders gevolgd dan clubvoetbal - de meeste topics in WK lopen best aardig en er zit genoeg activiteit in. Dat het voetbal-gedeelte nu rustiger is, is ook veel logischer.

Verder zullen er vast wel wat users niet mee zijn verhuisd om verschillende redenen, dat gebeurt - jammer. Er waren wat problemen met de google links, dus dat kost je ook wel behoorlijk wat traffic, etc. Je hebt ook geen idee hoe druk het was geweest met het WK op het 'oude' forum. Waarschijnlijk wel iets, maar dat trekt wel weer bij.

Er zijn nog genoeg interessante discussies en users, genoeg topics voor vermaak en slap geouwehoer, prima toch .

Oud 18 juni 2010, 22:20 surprise   #84

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Ik kom zelf, vooralsnog, alleen in het voetbalgedeelte. Misschien is het in de SC en Algemene topics wel flink druk of zo. WK board is ook niet altijd druk, handjevol topics dat constant loopt (meestal de wedstrijdtopics, vrij logisch). Vreemd, ik snap 't niet.
SC en algemeen is juist zo dood als een pier...

Oud 18 juni 2010, 22:22 Standaard   #85

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Oh, zie je .
Oud 18 juni 2010, 22:23 smile   #86
Fear the Beard!

[...]

Vind ik persoonlijk nog het minst erg van de verhuizing.
Oud 18 juni 2010, 22:27 Standaard   #87

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Komt ook omdat ik deze periode weinig tijd heb

Mijn liveset weblog
DurQ is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 22:29 arrow   #88
BS.

[...]
....
Hoe moeilijk is het dan om die cynische toon gewoon weg te laten? Maak je daarmee nog meer je punt? Denk je dat het beter aankomt? Je bereikt echt helemaal niets met die toon, behalve dat mensen er geirriteerd door raken, niet meer luisteren naar kritiek en er niet eens meer tijd in willen steken. Natuurlijk kan je het dan wel weer af doen als het is maar internet, het is maar een forum, etc. Ondertussen steken Nico, GitaarSnaar en Tomasso wel enorm veel tijd in development om te zorgen dat iedereen - incl jij, anders kom je ook niet meer terug - toch die paar uurtjes per dag hier naar tevredenheid kan posten en lullen over allerlei shit.

Als er dan alleen maar gezeken wordt met een hele flauwe ondertoon, zonder enige vorm van waardering, dan gaat er echt helemaal niets gebeuren en dat is wat niemand wil. Iedereen, incl crew, ziet ook wel dat de hele migratie niet een succes is wat gedacht werd. Sommige dingen moesten of konden pas daadwerkelijk aangepast worden als de migratie voltooid was, sommige kom je pas achter na een migratie. C'est ca, dat gebeurt. Dat mag en moet en kan ook aangegeven worden door elke user, maar als er dan weer een notoire zeikerd (met die reputatie) die dan even alle punten af gaat die in de uren of dagen daarvoor ook al een keer genoemd zijn door tal van andere users en direct een 100% werkende oplossing eist, dat gaat niet werken en dat wordt ook niet gewaardeerd. Het is toch niet zo moeilijk om er zelf eerst even 5min tijd in te steken of je er zelf even achter kan komen om een pop-up in te stellen voor je PM's, lukt niet, open je een topic en vraag je het normaal. Of om even te kijken of er wellicht al een topic over een uitgebreider scala aan optie voor het quick-reply venster. Je zal echt niet de eerste zijn met die vraag en met twee handelingen is het zelf allemaal op te lossen.

Als je die headers spuug en spuug lelijk vind, kan je dat wel 50 keer roepen, bij elke nieuwe weer - je kan ook zelf in elkaar proberen te knallen. Kan je dat niet of heb je daar geen zin? Dan moet je over dat soort punten gewoon niet gaan zeiken; of het in ieder geval normaler brengen.

Kritiek, commentaar, opmerkingen - het is allemaal prima, logisch en acceptabel en het draagt vooral bij aan een beter forum voor iedereen. Maar het is vooral de toon en de manier waarop, zeker als het constant uit dezelfde hoeken lijkt te komen. Stoken en een beetje zuigen is af en toe prima en hoort er bij, maar er zitten toch ook echt wel grenzen aan.

Oud 18 juni 2010, 22:31 Standaard   #89

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]
Vind ik persoonlijk nog het minst erg van de verhuizing.
Beweer ik ook niet. Was alleen een antwoord op zijn vraag of het daar wel druk was.

Oud 18 juni 2010, 22:31 smile   #90
Fear the Beard!

[...]

Beweer ik ook niet. Was alleen een antwoord op zijn vraag of het daar wel druk was.
Ik zeg ook niet dat jij dat ergens beweert.
Oud 19 juni 2010, 00:17 Standaard   #91
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Kritiek hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn. Maar met de kleinerige ondertoon van TR en altijd maar de bereikt hij natuurlijk het tegendeel (alsof hij superieur zou zijn...).

Oja de header met Van Persie was natuurlijk wel erg lelijk gemaakt

Oud 19 juni 2010, 00:20 Standaard   #92

Oorspronkelijk geplaatst door Grulez Bekijk bericht
Kritiek hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn. Maar met de kleinerige ondertoon van TR en altijd maar de bereikt hij natuurlijk het tegendeel (alsof hij superieur zou zijn...).

Oja de header met Van Persie was natuurlijk wel erg lelijk gemaakt
een header met schaamhaar erin was dat

Mijn liveset weblog
Oud 19 juni 2010, 00:22 Standaard   #93
Super Ed

Wat Grulez dus zegt, kritiek is juist goed, maar de manier waarop...

Oud 19 juni 2010, 00:24 Standaard   #94

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Wat Grulez dus zegt, kritiek is juist goed, maar de manier waarop...
Maar TR doet dat niet alleen met kritiek op het forum.

Bijna al zijn reacties op het forum zijn zo.

Ik stoor me er al erg lang aan, maar ik laat het maar gaan

Mijn liveset weblog
Oud 19 juni 2010, 00:25 Standaard   #95
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is natuurlijk ook superieur, maar dat terzijde.

Oud 19 juni 2010, 18:00 Standaard   #96
rja

rja's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet niet, of dit eerder gemeld is.

De link in de sluitpost verwijst niet naar de index van dit forum.
rja is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2010, 18:00 thumb up   #97
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Het onderscheid tussen belangrijke en gewone topics is zo al een stuk duidelijker, goede verbetering.

Wat mij betreft hoeft er nu ook niet meer "Belangrijk" voor die topics te staan, dat is zo wel duidelijk.

Geen idee trouwens hoe lang die balk er al tussen staat, maar het viel me zonet op.

Laatst gewijzigd door Sybrand; 19 juni 2010 om 18:02
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2010, 18:04 Standaard   #98
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
Het onderscheid tussen belangrijke en gewone topics is zo al een stuk duidelijker, goede verbetering.

Wat mij betreft hoeft er nu ook niet meer "Belangrijk" voor die topics te staan, dat is zo wel duidelijk.
dit dus

Oud 19 juni 2010, 18:07 big smile   #99
TR

Inderdaad positief, heeft nico toch nog naar me geluisterd

"belangrijk" kan inderdaad weg.
Oud 19 juni 2010, 18:08 Standaard   #100
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht

Geen idee trouwens hoe lang die balk er al tussen staat, maar het viel me zonet op.
Heb ik net geregeld. Had net weer zin om iets te doen ter verbetering.

Ik zal dat belangrijk ook weghalen dan
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site