|
|
#151 |
|
Ik bedoel dat je eerst de kolom titel, dan de kolom reacties en dan de kolom bekeken hebt ipv titel, bekeken, reacties...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Het was in eerste instantie zo dat de aantallen onder die kolomtitels niet klopten. Dus dat het aantal bekeken onder de kolom reactie stond. Dus daar ging ik vanuit. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Is het misschien handig dat gesloten topics automatisch uit je abonnementen verdwijnen?
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Lijkt me niet. Dan vraag ik me steeds af waar bepaalde topics zijn gebleven als ik vanuit mijn MyAT de topics waar ik gepost heb zoek.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ik heb deze zin drie keer gelezen en volgens mij begrijp ik hem nu,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ik blijf erbij, de posticon mag van mij gewoon terug op de oude vertrouwde plek. Maargoed dit is puur een persoonlijke kwestie.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
En dan nog meer ruimte verspillen. De onderkant van een post kan nog een stuk omhoog.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Totaal geen relevantie, maar ik zou het ok vinden om de ledenlijst op registratiedatum te kunnen sorteren. Ik ben altijd wel benieuwd naar de bijdragen van de nieuwste leden en of zij ook nog terug komen...
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Zou sowieso wel handig zijn om die lijst op andere criteria te kunnen doorzoeken, los van het gebruikelijke alfabet. Of kan dat al?
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Kan, alleen een beetje verstopt. Kies ledenlijst, dan zoeken, geavanceerd zoeken en dan onderin kan je kiezn voor registratiedatum.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Check! Merci!
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Waarom kan je de TT niet meer wijzigen.
![]() Dat was juist handig omdat sommige TT's niet meer relevant waren als er iets gebeurde oid. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Dat kan wel volgens mij, onder 'meer opties'.
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Dat kan wel. Je gaat naar 'Bericht wijzigen' en dan klik je op 'Meer opties'.
edit: dat dus. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Als er een afbeelding wordt gequote en deze dus als link wordt gepubliceerd, kan die link dan a.u.b openen in een nieuw venster?
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Goed idee ja
![]() Die hebben we achter nog wel liggen, alleen niet helemaal up-to-date, meestal als ik ga klussen, dan lees ik deze topics door
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Deze mis ik nog hier
![]() De facepalm:
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Komt er nog een optie: "bekijk topic op 1 pagina".
En wat ook wel fijn zo zijn is om spoiler knopje naast het quote knopje te zetten. __________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Bij dat 2e heb ik geen idee wat je bedoelt, aangezien je dan berichten van anderen onder een spoiler wilt zetten ofzo? __________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#177 | |
__________________ Rihanna forever |
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Ah zo, daar heb ik nog nooit last van gehad.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Guest
|
Mooi forum , alleen rommelig en kan wel een mooiere lay out gebruiken , en wat dacht je van dit phpBB • Creating Communities Worldwide.
Kan je mooiere forums maken !! |
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
BWehehe.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Aapie
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Maar ik vind het serieus nu wel een fijne lay-out. Alles moet wennen.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Best wel direct.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
aapie
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Gaat dat (permalink) nog ooit weg?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Spermalink
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Sjimmie, kom er maar in.....
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Ik ben er!
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Guest
|
He is geen kritiek maar een suggestie om het mooier en beter te maken,wil meedenken
|
|
|
|
#192 |
|
Je hebt groot gelijk. Het is meer dat we pas net op dit forum zitten. Eigenlijk al een hele verbetering als je ziet van waar we vandaan kwamen, maar dat kon je ook niet weten, aangezien je je pas net hebt geregistreerd.
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Guest
|
Ik vind dat je altijd moet kijken of het mooier en beter kan
|
|
|
|
#194 |
|
Stuur Nico maar een PM dan
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ik vind het wel een mooie suggestie. Alsof je tegen de chefkok van een restaurant zegt: je moet eens naar de Aldi gaan, daar hebben ze veel lekkerder tournedos!
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Vind je deze opmaak er zo profi uitzien?
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Guest
|
|