|
|
#51 |
|
Bedoelde ik ook eigenlijk. Zal zo als ik thuis ben even proberen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Net zoals bij f. zeg maar.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Kunnen we niet eeen beetje bij Tweakers.net - 11.577 bezoekers online waarvan 2.932 ingelogd! afkijken?
Ik vind die layout echt heerlijk overzichtelijk daar en niet zo overdreven veel mega buttons. [Multi] Crysis 2 - Shooters - GoT |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Geen idee of het al genoemd is, maar je ziet niet meer of iemand heeft ge-edit.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
klopt ja.. daar moet ik ff induiken.
Het is namelijk zo dat als users dat zien, dat ze dan ook kunnen zien wat er stond. Op zich geen enorm probleem, maar dat is misschien beter als het anders is. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik dacht dat het juist zo ingebouwd was dat je een minuut of 3 de tijd hebt om te editten zonder dat anderen dat zien. Goeie verbetering! Maar blijkbaar komt er dus ook na die 3 minuten geen melding van bewerken..?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dat was ook zo, maar ook daarna verschijnt het nu niet. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ga ik regelen.
Even als test.. zie je nu wel dat ik ge-edit heb? Laatst gewijzigd door Nico; 17 juni 2010 om 12:37 |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Als het goed is, staat er nu bij dat ik mijn post ge-edit heb. Kan je daar nu ook op klikken als user zijn of is het geen linkje?
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nope
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
En nu?
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
oh wacht.. dat werkt waarschijnlijk niet bij een oude edit.
edited!!! __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wel edit geen linkje.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
hehe eindelijk
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Was bij je eerste edit ook al zo
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
hm.. of zou dat dan misschien alleen bij de oranje mensjes zijn?
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
oh nee
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ben ik de enige die het vervelend vindt om de PI onder de post aan te vinken ipv boven de post?
Bij een quote heb ik het dan over, normaal post ik namelijk een reactie via "snel reageren" en daar staan de PI's wel boven het tekstvakje. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
fixed
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Veel beter
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Maar de PI's verdelen over 2 regels is onmogelijk begrijp ik?
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
PI's bij de mobiele versie? Zoals je in het ajax topic zag kan dat misverstanden voorkomen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
tja.. dat trekt natuurlijk wel weer iets meer bandbreedte die je zo laag mogelijk wil houden mobiel.
Maar PI's zijn niet zo groot, dus mischien is het wel een optie. Maar dan alleen om ze te zien om mee te beginnen lijkt me. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kan ook met tekst natuurlijk, gaat om het begrijpend lezen, meer niet.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Je kan toch ook een selectie maken uit die PI's?
Zo'n regenboog, pijl, lampje, driehoek en vraagteken bijvoorbeeld zou je toch al weg kunnen laten? |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Pijl of driehoek, oke. De rest, nee.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Vind die banner niet echt bij dit forum passen. Dus heb even wat snel in elkaar gezet, misschien een idee om zoiets te gebruiken:
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
Maar het idee is wel mooi. Alleen het gekreukte logo vind ik persoonlijk niet zo mooi. |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ik maak wel even wat.
Laatst gewijzigd door DeLuXe; 18 juni 2010 om 12:21 |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Dat logo en tekst zijn lelijk imho
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Misschien vind je het wat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Die vind ik wel mooi ja
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Mooi hoor!
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ah, stuk beter dan die leeuw
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Goed bezig. Dat andere topic, met daarin veel meer header-voorstellen, niet gezien Nico?
En ik meld het maar vast; graag zodra Nederland uitgeschakeld wordt de header vervangen voor een neutrale..... |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
En zodra Nederland is uitgeschakeld, wil ik ook niets oranjes meer zien! |
||
|
|
|
|
|
#96 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Hoe zit het eigenlijk met die opstellingentool die op VBL geopperd werd? Is daar nog naar gekeken?
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Waar zijn die linkbacks goed voor?
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Geen idee.. Misschien dat Dagglala daar iets over kan zeggen, want het is iets met de SEO.
Dacht dat het alleen voor de crew zichtbaar was, dus maar even uitgezet. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Suggesties
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|