![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
PSV Eindhoven!
|
OP
Laatst gewijzigd door Rumille; 9 juni 2010 om 01:23 __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV Eindhoven!
|
Om gelijk een probleem er tegen aan te gooien. Wilde de OP van het vorig topic quoten, maar dat ging niet omdat ie gesloten is.
Of staat dit al op het lijstje ?
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedankt de mod die mijn tongetje en pagina instelling hielp veranderen
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Je kunt niet all caps posten. Waarom niet? :/
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat snel quoten (die R rechtsonderaan bij ieder bericht) werkt hier niet. En er staan geen PI's bij Snel reageren. Verder nog geen problemen tegengekomen, goed werk
(oh en misschien zijn deze problemen vaker gemeld, maar er zijn zoveel topics en het gaat allemaal zo snel )
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lijntje om de usericons graag
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben mijn olifant kwijt en die wil ik graag terug. Heb al zitten klooien, maar kom er niet uit. HELP!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik moet echt 5 uur zoeken voordat ik een post zie tussen al de signatures en lijnen in enzo. Wordt dat veranderd?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer dat je My at niet gevuld is
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik kreeg 2x een database error
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
kan je hem posten als je hem weer krijg?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Misschien ligt het aan chrome, maar ik zie geen verschil tussen bold en gewoon. Is echt een te klein verschil.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Het fav icon is er nog niet.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mobiel werkt het best goed iig.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik moet me nu al 3 keer opnieuw aanmelden is dit normaal?
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
waar
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
De site werkt alleen nog maar mobiel nu
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kan er nu weer gewoon op. Kreeg een error over een header die al ingeladen was of iets dergelijks.
Error vergeten te kopieren. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik had een foutje gemaakt..
headers allready been sent kreeg je
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoi
|
Lettertype is volop onleesbaar bij mij.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind het ook beter dan vanmiddag maar in chrome kan ik het verschil tussen dik en dun gedrukt niet goed zien. Lijkt of het standaard lettertype al vet is.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik kan geen nieuw usericon instellen.
Een afbeelding die ik heb is zo'n 25kb en 100x100px. Uploaden gaat goed en ik krijg te zien dat het uploaden gelukt is maar als ik op "wijzigingen opslaan" klik dan krijg ik een melding da thet uploaden mislukt is |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij moet geen 100x100 zijn, maar 60x60 pixels. Moeten de heren nog even aanpassen
Verder kan ik je niet helpen, ben ik bang. Bij mij deed ie het vanmiddag ook niet, maar dat kwam omdat ik een Profielplaatje had geüpload en dat schijnt iets anders te zijn...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dit topic moet trouwens #2 zijn!
En ik zie weer PI's bij Snel reageren staan, onderaan de thread .
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Done.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het 'ga naar laatste post-knopje' is te klein
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kunnen de PI's niet op dezelfde hoogte als de postdatum dan.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Laatst gewijzigd door vinnie06; 9 juni 2010 om 02:14 Reden: Shit sorry verkeerde smiley |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Om ff door te neuken met mieren: kunnen ze niet op 2 regels. Alles wordt zo onnodig ruim opgezet. Daarmee wordt de overzichtelijkheid niet vergroot..
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Daarvoor moet je bij GS zijn
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Geeft de pagina "AT" en "New Posts" op dit moment niet exact hetzelfde weer? Of zie ik iets over het hoofd?
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Ik moest bij "schermafbeelding wijzingen" zijn... |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
goed voorstel
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Niet helemaal als het goed is, maar wat het exact het verschil is weet ik ook even niet meer, maar er is een verschil.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volgens mij zijn de AT álle topics en New Posts alleen die van de laatste dag o.i.d. In principe dezelfde lijst dus
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
New post is nieuwe posts van vandaag en AT zijn nieuwe posts overall
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Veel verschil is het niet nee
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
ë ä ö doet het bij mij niet goed.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Oh, hier dus wel....
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Karrel, dat is alleen zo bij de berichten die overgehuisd zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lieve Nico,
Ik ben nu 15 jaar en ik heb nooit echt seks gehad maar ik heb wel eens gelikt aan de penis van mijn vriendje maar die kwam toen klaar in mijn oog en dat doet nu nog steeds zeer ben ik nu zwanger?? Groetjes een onzekere Weegschaal __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|