![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Ik krijg heel vaak die internal server error
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
oh? Ik heb hem net 1 keer veroorzaakt voor zover ik weet.
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Waar kan ik alle topics als ongelezen markeren ???
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ik bedoelde eigenlijk in de subtopics als Voetbal, WK 2010 en Actueel bijvoorbeeld...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Op de blauwe bal ervoor klikken
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Kan het bij MyAT ook op een makkelijke manier?
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Linken naar bepaalde posts werkt ook niet.... Ja of je moet alleen die post in een nieuw venster willen... Maar dat is totaal niet handig.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Die anti-hoofdletter functie is nogal irritant als je bepaalde smileys wilt gebruiken...
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Dat figuurtje is vervelend als er meerdere pagina's zijn. Dat kan ik ook wel zien aan de post inhoud.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Is het een idee om alle problemen en tips in een lijstje te plempen en hier neer te zetten? Anders blijf houden je dat mensen dubbele dingen posten.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
geen test?
waarom staat er niet bij dat het geedit is
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Omdat je 2 minuten de tijd hebt zonder melding
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ik zie trouwens dat je gewoon kan zien wat het originele bericht was, is dat ook de bedoeling voor de gewone sterveling?
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
uhm.. in principe niet
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Hoe komt het eigenlijk dat er maar heel weinig topics dikgedrukt staan? Ook als ik ze nog niet gelezen heb..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Kan dit veranderd worden? Dus de topics dikgedrukt houden tot je ze gelezen hebt of zo? Of in ieder geval 24 uur om maar wat te noemen? __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ik kan gewoon op de link van de wijziging klikken en dan kom ik in een vergelijkingsvenster Ã* la wiki.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Dit inderdaad. Als ik wegga van het forum, dan heb ik volgens hem blijkbaar alles gelezen. Want als ik daarna weer terugkom, dan staan er maar een paar topics op ongelezen en het eerste ongelezen bericht is dan ook het eerste bericht dat is geplaatst nadat ik wegging, ook als ik die eerste keer dat hele topic niet heb geopend.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Ben ik nou de enige die nauwelijks onderscheid ziet tussen Bold en gewoon?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Naar posts linken is kapot
Meld hier je problemen #2 |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Niet echt een probleem verder, maar klopt het dat al je PM's op ongelezen zijn gegaan en allemaal dubbel in je inbox staan?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Ene Nico reageert niet op mijn PM....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Als ik via myAt en dan de pijltjes terug ga naar een topic, wil ik graag de laatste post van de vorige keer nog kunnen zien. Nu begin je bij de post daarna.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
ik weet niet wat het is, maar ik vind de lay-out matig. Komen er in de toekomst andere lay-outs erbij?
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Hoe kun je eenvoudig al je MyAT als gelezen markeren?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Die optie heb ik nog niet gevonden helaas.
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Maar we houden je niet tegen om zelf wat te realiseren. |
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Ik vind het in ieder geval strak werk en vind het tof om te zien hoe jullie snel op alle feedback reageren.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Ik krijg mobiel (Android met Opera) overigens soms wel een foutmelding bij het laden van de pagina. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat aan mijn telefoon lag of niet, nu doet hij het in ieder geval gewoon.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Ben het zelf nog niet tegen gekomen op mijn iPhone. |
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
MyAt werkt bij mij lang niet altijd naar behoren.
Vaak worden topics waar ik zelf in heb gepost gemarkeerd als dat er nieuwe posts zijn, zonder dat ze er zijn. Ook ga ik via MyAt en dan de pijltjes vaak naar het 1e bericht wat ik zelf in het topic heb gepost. ipv naar het laatste bericht bij het vorige bezoek. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
De quick quote werkt perfect, maar het icoontje bij een post verandert niet als ik die geselecteerd heb om te quoten.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Niet exact meer helaas. Mocht ik hem nog eens tegenkomen zal ik in ieder geval de melding even noteren.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Een quote werd zonder aanleiding in tweeën gesplitst:
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...ml#post2047846 |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Frappant. Ik plakte de tekst van teletekst en die opmaak werd meegenomen, dus vandaar dat er een color-tag in is gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
Prima verhuizingtje.
![]() Echter: ik vind het lettertype echt veel te wollig. Vond het oude VBL-lettertype veel fijner en mooier. Ben ik hier de enige in? __________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Kermislettertype
Nee. Maar dat is gewoon op te lossen door je browser een ander lettertype te laten weergeven. Kan je um gewoon op arial zetten of zo. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Schijtproblemen
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
De filters (zoals spelers en clubs) werken bij mij niet.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Bij mij de quick quote nu weer niet meer.
.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Spelers en clubs zijn nog niet ingedeeld. Dat is nog een flink karwei waar we met de modjes nog mee aan de slag moeten.
De filters voor WK2010 subforum zijn wel voor een groot gedeelte gevuld! __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
![]() Maar even serieus, ik vind de kleuren echt oogpijnverwekkend. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|