![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#103 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
En VBLForum.nl linkt nog niet door naar deze site. |
|||
|
|
|
|
|
#105 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik typ echt altijd vblforum.nl in. Moet ik ff afleren
.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Kan je een screenshot maken, want hier zit echt zat ruimte. En dan heb je ook nog eens het verschil in kleur die het duidelijk maakt..
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Even geduld nog bitte. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#108 | |
||
|
|
|
|
|
#109 | |
Zeker ook vanwege de achtergrondkleur, verschil in fontsize en het feit dat het in italic staat. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Van mij mag er ook wel wat meer afstand tussen quote en bericht
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Tot nu toe twee mensen dus. Zijn er nog meer mensen die er last van hebben? Dan neem ik het mee naar achter.
Lang leve democratie __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Mag van mij ook wel iets meer afstand tussen zitten.
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik zet het op het lijstje cosmetische aanpassingen. Let wel, die hebben wat minder prio.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Misschien een idee om de ondertitels van de users een iets transparantere kleur te geven, en wellicht een kleiner lettertype. Of anders de lijn boven de ondertitel verder door trekken.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Welke lijn?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Standaard is het font een stukje kleiner als de post, maar omdat er nu aan wat anders gesleuteld wordt is het even zo. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Oh
![]() Bij ondertitel denk ik aan het woord dat onder je gebruikersnaam staat. Dat wat onder die streep staat is een handtekening. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Dat is ook de officiële benaming.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Is het niet handig een slotje te laten zien bij een gesloten topique? Ik trap iedere keer in een gesloten topique
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik vind het onderscheid tussen sticky topics en gewone topics nog onduidelijk.
kan daar geen dikkere balk tussen? |
|
|
|
|
|
|
#124 |
![]() Is dit al eerder gemeld? Kreeg het ineens in m'n post. .Posted via Mobile Device |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Vraagje: de ondertitels zijn welhaast in een groter lettertype dan de gewone posttekst.
Ligt dat aan mijn instellingen of is het forumtechnisch? __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
#130 |
|
En je zit niet toevallig op de mobiele site?
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
hmm, ga ik uitzoeken pekel.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Post nog eens Pekel..
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
nog eens Pekel..
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Pekel
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Zout.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Gelukt.
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Mooi.. Blijkbaar post je met een browser die denkt dat het een mobieltje is ofzo
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Nico, deze topics kunnen ook wel richting archief:
- MyAT - Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum - Suggesties - Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum - NIET KLONEN! - Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
Ik heb opeens 45 ongelezen berichten.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
hmm.. ik ook. Blijkbaar een gekke instelling, waardoor hij dacht dat je mobiel zat.
Ik had er zo'n 600
![]() Komt met de verhuizing dat is een beetje dubbel doorgekomen. Waarschijnlijk heb je nu een nieuwe pm gehad, waardoor hij ze opeens allemaal als ongelezen ziet. Gelukkig is het eenmalig
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ik gebruikte het wel vaak, denk dat er daar klachten over waren
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
||
|
|
|
|
|
#148 | |
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
ik kreeg http 500 error ofzo?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Ik deed niets!!
|
|