![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Of ging het niet om dergelijke problemen?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nee en die grap was ook al eens gemaakt
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Oh. Faal.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ziet er steeds beter uit allemaal, ook in Chrome.
Hulde mannen! Alleen de letters zijn nog wat scherper in andere browsers dan Chrome. Maar dat komt hopelijk ook nog in orde. Laatst gewijzigd door venom; 9 juni 2010 om 10:28 __________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
't Wordt steeds beter weer.
. Wat kleine dingetjes die wat mij betreft aangepast mogen worden:
Laatst gewijzigd door rompompom; 9 juni 2010 om 10:52 |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
De Wiki is nog niet overgezet? Kan dit ook gebeuren? Met een link ernaartoe vanaf het Forum ergens.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Quickquote werkt nu helemaal niet meer.
.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik vind een post en ondertitel nog teveel op elkaar lijken (zie de post van CLough hierboven bijvoorbeeld)
Als ik op het pijltje van eerst volgende gelezen druk kom ik gewoon ergens random uit ![]() Die traantjes naast de quote zijn kut, dat grijze vlak is al duidelijk genoeg dat het een quote is. Ik zie niet hoeveel posts een topic heeft als ik in MyAT kijk. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nee, ik moet op meer opties of op de reply knop hengsten. Dan staat-ie vervolgens wel in het gewone reply venster.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
PI naast de datum zie ik nu, is beter!
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Randje om de usericons, blijf ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Ja dat vind ik ook wel mooier, dit ziet er goedkoop uit.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Hoera
![]() Edit: Hij is weer weggehaald het randje
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
PI's zijn nu ook weer weg
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Layout is weer net als gister in Chrome. Van die lijntjes boven iedere post.
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#67 |
?Kan die weg bij meerdere pagina's? Ik vind um een beetje hinderlijk en dat er meerdere pagina's zijn zie ik ook wel omdat er al 1, 2 staat etc, __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Er wordt heel hard aan van alles en nog wat gewerkt. Dus zo nu en dan verdwijnen en verschijnen er dingen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Wat zeer gewaardeerd wordt.
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Lettertype wordt nog wel veranderd neem ik aan?
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Dat was dus net ook met het randje, daar is Tomasso mee bezig
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Dat randje heb ik zelf al gefixt eikels
![]() nu moet ik hem er weer uit slopen straks ![]() Anyway, waarom ik hier kwam: Kan die hoofdletterbullshit niet gewoon uit ofzo? Zwaar vervelend als je even vrolijk wilt 'schreeuwen' om een goal, en dat het dan allemaal kleine lettertjes worden. Bovendien heeft het totaal geen meerwaarde. Nee. Geen meerwaarde. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Haha, dat was ook het eerste wat ik gedaan heb gister
.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ja ik vond het lelijk zo zonder, dus ik dacht dat regel ik wel even. Heb ik meteen maar even wat nieuwe dingen in mn avatar gepropt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kan iemand van jullie voor mij niet een high res avatar van Brian Clough maken toevallig?
.Ook ik ben overigens voorstander van het randje! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
Misschien is er wel iets in te bouwen dat het bij bepaalde gedeeltes wel kan of zo? __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
En wie klagen daarover?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hoofdletters? Vanaf hoeveel letters?
ADO Den Haag ADOOOOO Edit: veel meer is het bij mij meestal niet
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
PSV Eindhoven!
|
Wat? Ga je er dan straks achteraan met een honkbal knuppel
?
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Quick quote doet het weer, alleen nog wel met de quotes van de eerste keer dat ik het gebruikte vandaag.
Edit: Dat lijkt ook opgelost! !
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Dus jij bent het?
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Beetje suf dat het vanwege een enkeling wordt uitgeschakeld.
Nu hebben we nooit meer GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE MADRID GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOL DE HOMO RONALDO. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Oh het werkt gewoon
.
|
|
|
|
|
|
#85 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Begin je je post echter met een woord in hoofdletters, zoals ongetwijfeld gebeurt als er goals vallen, dus "JAAAAAAAAAAAAAA" of "GOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL" of "GODVERDOMME!", dan worden die hoofdletters kleine letters. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAA of GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL of GODVERDOMME!
zie je edit: oh, niet meer
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
Godverdomme.
Edit: wel dus.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
Zie ik als enige hele tijd het font veranderen?
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Gooooooooolllllllllllll del madriiiiiiiiid
edit: ah, blijkbaar is het dus alleen het geval als je alleen maar hoofdletters typt. Dan nog is het vervelend en moet het uit
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Nee, er wordt keihard gewerkt aan van alles. En soms als je 1 ding verandert, verandert iets anders mee.
Even geduld, uiteindelijk is alles perfect. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
test TEST
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Test
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nico is een hoooooooooomoooooooooooooooooooooo
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Je kan dus geen volledige posts met alleen maar caps maken. Als er gewone tekst bij staat, dan komt het gewoon in hoofdletters
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Hahahahahaha compleet at random dus.
.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Wat nu dus wel werkt: "NICO IS EEN HOOOOOOMOOOOOOO"
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Test.
NICO IS EEN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|