|
|
#1 |
|
Heren,
Allereerst complimenten voor de nieuwe forumsoftware. Echter een vraag, eerst hadden jullie speciale zoekmachine url's. Deze ontbreken nu nog. Misschien kunnen jullie die via een plugin activeren? __________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klopt inderdaad, daarvoor is de vBSEO die, zoals je onderin kan zien, niet geregistreerd is.
Je kan namelijk maar 1 keer per jaar je webadres veranderen. Maar ik ga even kijken of ik een uitzondering kan laten maken. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, die "moet" echt aan. Anders kan ik mijn Googletaken ook niet uitvoeren
.Desnoods chippen we met zijn allen in. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
En anders kun je alle oude topics niet redirecten naar nieuwe topics. Bijv in het handige linkjes topic werken alle linkjes niet, en ook alle geindexeerde pagina's in Google.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van wat ik begreep moet Nico heel lief aan vBSEO iets vragen zodat ie weer registered is.
We komen er op terug. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
dit is nu geregeld
|
|
|