|
|
#1 |
|
Beste users,
Allereerst welkom op het nieuwe forum! Met een dergelijke grote overgang en verhuizing kan er her en der wel eens wat fout gaan, of blijft er soms een verhuisdoos liggen. Meldt het dan ook hier als je denkt dat er iets niet helemaal goed is gegaan met je account, zodat wij er naar kunnen kijken en het weer in orde kunnen maken. Ook overige problemen waar je op stuit, zijn hier te melden, zodat we er nog iets aan kunnen. Bedankt en ik hoop op een goede medewerking . Veel plezier hier .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoe zet ik um in het Engels.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volgens heb ik die keuze uitgezet. Zal ik even herstellen zo
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De MyAT neemt niet de topics mee van het vorige forum. Dit was helaas niet mogelijk met importeren. Hier kan ik helaas niets aan veranderen.
Overigens hebben sommige mensen geen knopjes bij hun replyvenster. Dus om de tekst bold te maken en dergelijke. Daarvoor doe je het volgende: Je moet die opties aanzetten bij je gebruikersprofiel. Gebruikersinstellingen --> Opties wijzigen --> Forum Layout en Tekstverwerker berichten (helemaal onderaan) Het makkelijkste is de standaard gebruiken: WijZijnVoetbal en Geavanceerde tekstverwerker. Mocht je liever in de andere layouts werken of de versimpelde tekstverwerker gebruiken, is het ook goed.
Laatst gewijzigd door Prosac; 8 juni 2010 om 12:00 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoe switch je naar de mobiele layout? Beneden in dat stijlmenu lukt het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/bullit/index.php?styleid=6
Ik moet alleen nog even een linkje aanpassen in de mobiele layout __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vind het lettertype vrij onduidelijk lezen in Chrome. Het is goed te doen in IE en FF.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zie overal van die lelijke crap waar 'vreemde' tekens staan. Kan dat gefixt worden?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
1) Kan het niet in het Engels zetten.
2) Links zijn niet klikbaar in een sig 3) JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, das een beetje jammer. Maar denk niet dat het weggehaald kan worden.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zie in de Derde Helft Algemeen maar een paar topics terwijl ik in de andere subfora wel gewoon alles te zien krijg?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bij MyAT krijg ik het volgende.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oh en wat net nog wel werkte, doet het nu niet meer.
als ik op [R] druk, komt de quote niet in het QR scherm te staan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Test
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
f
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
test
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De tekst onder voetbalspellen, zou die iets ingekort kunnen worden? Heb je de laatste berichten van alle subfora recht onder elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mijn signature links doen het wel..
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kunnen er ook klikbare links komen van de MyAt, At en nieuwe topics onderaan de pagina ipv alleen bovenaan?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ziet er goed uit.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lettertype is wel erruggg klein in Chrome.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dus even samenvatten:
1) [url.] tags werken niet in sigs 2) Lettertype in chrome is niet goed (neem dan ook een normale browser zou ik zeggen) 3) De quote knopjes [R] en ["+] doen het niet meer. 4) Veel vreemde tekens in geimporteerde posts 5) MyAT geeft een foutmelding __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat is er nou weer niet normaal aan Chrome
Elke site is normaal met deze browser..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik snap niet hoe ik m'n avatar wijzig
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het leek me een mooi begin voor een nieuwe avatar, wil er nog iets Oranje of zo aan toevoegen zodat ik m'n bijdrage aan onze wereldtitel weer geleverd heb.
Of bedoel je dat niet? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
hallo
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geen schermafbeelding opgegeven Schermafbeeldingen zijn kleine afbeeldingen die worden weergegeven onder je gebruikersnaam bij de berichten die je plaatst.
Geen schermafbeelding gebruiken Let op: als je je eigen schermafbeelding hebt geselecteerd, dan wist deze optie hem. Ik heb geen opties daar? Geen schermafbeeldingn gebruiken staat aangevinkt, maar krijg het niet uit. __________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik mis aardig wat WK-topics, of ligt dat aan mij?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Edit: wat mijn mede-suikergenoot zegt. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
En waar is de sluitpost !
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Plaatje op je desktop opslaan, dan daar (de link die ik je gaf) op de browseknop drukken, plaatje selecteren en je bent klaar
.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zeg, klopt het dat er in MyAt niet staat hoeveel berichten er al geplaatst zijn?
En ik mis het logo voor de link in m'n tabbladen. Dat stond altijd wel professioneel. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
Eigen schermafbeelding gebruiken? met Optie 2 - Upload de afbeelding van je computer __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Is het mogelijk dat net als bij het vorige forum er een duidelijk verschil is tussen belangrijke topics (sticky) en de andere topics?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
http://wijzijnvoetbal.nl/forum/profi...do=editoptions en dan daar "Periode weergave discussies" op alle discussie zetten
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mijn berichten worden niet geplaatst en ik zie geen opties zoals dikgedrukt, smileys enz.
Edit: nu dus wel... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar de smileys kan ik nog steeds niet vinden, of ben ik blind
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
_lama_
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb dus idd geen optie waar die browse of upload functie van jullie erbij staat.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gebruik je een oude browser of zo?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Den
|
|