![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Hier verder, dit is de oorspronkelijke op:
http://www.vblforum.nl/Thread-Het-Ajax-gehalte-van-VBL-forum |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dus als ik het goed begrijp was de laatste pagina een voorbeeld van de situatie die in veel ogen niet goed is.
Dan begrijp ik er helemaal niets meer van .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moet deze niet in Feedback?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij stond sowieso in het algemene deel, Plato.
En als je verwacht een normale discussie te kunnen voeren in een live-verslagen topic, moet je het toch echt bij jezelf zoeken ipv de hoeveelheid Ajacieden. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
.Als je, wie dan dan ook, in een discussie goede en valide argumenten hebt, voornamelijk gebaseerd op feiten of behoorlijk realistische logica, liefst met een objectieve invalshoek, dan zou het echt niet uit moeten maken of 5 vs 1, 5 vs 5, 5 vs 10 is. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |||
Dit was hier een voorbeeld van:
|
||||
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#9 |
|
En in mijn ogen is het niet prettig dat, wanneer Ajax in de laatste minuut weet te winnen, dat wij alle verwijten krijgen van lucky Ajax naar KNJB en naar doodsverwensingen. Zo is er van beide kanten genoeg om te zeuren
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dus krijgen wij Ajacieden nou ook nog de schuld van het niveau in de wedstrijdverslagen topiques. Het wordt met de seconde gekker
.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Met discussie bedoel ik in dat geval overigens niet meer dan over de wedstrijd praten. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
Dan zal het wel weer neerkomen op Ajax moderators e.d. maar de meeste waarschuwingen gaan uit naar niet-Ajacieden tijdens zulke dagen |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mijn avatar werkt als een rode lap op een stier bij sommige onder ons.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
let op: ik praat hier geen getroll goed, voordat sommige daarweer op in moeten haken
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Er wordt nu door vijf man op mij gereageerd. Ik voel me inderdaad eigenlijk best aangevallen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Afellay ![]() [/voorspelbaar modus off] |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Bij een aantal Ajax-users bespeur ik ook dat ze óveral negatief op moeten reageren. Sommige mensen willen ook serieus een discussie aangaan, dat lijkt soms niet meer te kunnen |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Maar goed, het komt er hoe dan ook op neer dat het probleem dat SCH aangekaart heeft door een aantal users herkend wordt en dat we er over moeten nadenken of we het kunnen oplossen. Dat zal niet makkelijk worden, maar laten we proberen dit topic die wending te geven, nog heel lang doorpraten over de vraag of het al dan niet een probleem is heeft weinig zin, aangezien we het daar toch niet over eens worden. Sommigen ervaren het niet als een probleem, anderen juist wel.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je slaat de plank denk ik een beetje mis Sandman. Maar ik ga nu even Giro kijken, misschien kom ik er nog weleens op terug.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |||
.
|
||||
|
|
|
|
|
#35 | |
Als ik een discussie voer met jou, dan kunnen anderen daarbij inhaken, maar het probleem is vaak dat er meerdere mensen komen die de behoefte schijnen te hebben om louter en alleen 'de strijd' te winnen, in plaats van bij te dragen aan een normale discussie. En waarom? Geen idee eigenlijk. Ah wel, op zich is het allemaal logisch hoor. Ajax is nou eenmaal vaak punt van discussie en Ajax wordt nou eenmaal door veel mensen gehaat, daardoor schieten Ajacieden vaak in de verdediging of trekken juist ten aanval, waardoor je weer ongemakkelijke discussies krijgt. Maar dat 'wij tegen zij' gevoel is het probleem, niet de discussies an sich. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Hypocriet ben ik wel waarschijnlijk want ik zal me vast wel eens gemengd hebben in dergelijke discussies. Maar ik stoor me er wel aan. Als ik een wedstrijd van Twente kijk zit ik niet te wachten op legio kots-smilies in het livetopic wanneer Ruiz bv. scoort. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
Jammer overigens van die tweede zin, die raakt kant noch wal en doet erg afbreuk aan de discussie. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zette 'verdedigt' niet voor niets tussen aanhalingstekens. Want ik heb de behoefte niet, maar als iemand belachelijke dingen roept, dan ga ik daar tegen in. Of dingen die ik gewoon geen waarheid vind. Dat is de hele essentie van een discussie
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | ||
.[/quote] Natuurlijk en als er rondom wedstrijden van Roda 40 Plato's zouden posten zou dat voor andere users ook niet altijd even leuk zijn .
|
|||
|
|
|
|
|
#43 | |
." posts die altijd volgen als hij iets irritant doet?Of heb je dat wat minder omdat het dan Suarez is? |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
nevermind overheen gelezen
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gaf jij zelf niet ergens toe tijdens livewedstrijden van Roda ook niet helemaal objectief te zijn
.[/quote] Natuurlijk en als er rondom wedstrijden van Roda 40 Plato's zouden posten zou dat voor andere users ook niet altijd even leuk zijn .[/quote] Okay, dus is het kern van het probleem het aantal users. Niet zozeer de users zelf aangezien nagenoeg elke supporter niet objectief naar zijn eigen club kijkt. Als een buitenspelgoal twijfelachtig wordt afgekeurd voor Ajax zegt bijna elke Ajax-supporter "geen buitenspel" en elke user die wel iets tegen Ajax heeft dat het terecht buitenspel is. Zo kan je toch nooit tot een zinnige discussie komen in het livetopic? En aan de echte kern van het probleem kan je simpelweg niets doen, tenzij je een supporters van een club restricties op gaat leggen.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Ajax-gehalte van het forum # 2.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|