Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 mei 2010, 19:38 sad   #1
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dit een probleem of een gegeven? Het moge duidelijk zijn dat een relatief hoog percentage van de users fan van Ajax zijn. Dat staat ze vrij, fouten maken is menselijk

Moeten we maar zorgen dat er meer niet Ajacieden hierkomen of moet de vele Ajacieden hier er ook een beetje rekening mee houden?

Ik vind het nooit zo'n punt maar soms stoort het me wel eens of heb ik er last van. Omdat Ajacieden de neiging hebben om elkaar over heen te rollen als er eens iets kritisch wordt gezegd. En dan zijn het er meteen wel erg veel.
SCH is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 3 mei 2010, 19:41   #2

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Ajax heeft nu eenmaal de grootste aanhang. Ook op VBL dus. De kans dat er een Ajacied percentagegewijs reageert ligt dus hoog.

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 19:49 thumb down   #3
Hoi

Het stoort mij als Ajacied eigenlijk ook weleens.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 19:56   #4
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Mjaa, als het even meezit is dit topic de bevestiging die je zoekt. Makkelijk hoor...
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 19:58 thumb up   #5

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb er geen last van. Nu ben ik ook niet iemand die ellenlange discussies aangaat dus dat zal ook wel schelen.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 19:59 duh   #6
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Die successupporters van Twente dan, die opeens overal en nergens vandaan lijken te komen
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 20:00   #7
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Het inderdaad waar. Maar wat is dan de oplossing?
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 20:04   #8
SCH

Ik word regelmatig als troller gezien omdat ik Ajax soms zonder hoofdletter schrijf.
Dat soort dingen.

Misschien even een tijdelijke stop?

Maar ik vind het al fijn dat je het erkent Nico.
Oud 3 mei 2010, 20:04   #9
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum
Mjaa, als het even meezit is dit topic de bevestiging die je zoekt. Makkelijk hoor...
Dit snap ik niet.
Oud 3 mei 2010, 20:05   #10
eens. en dan wordt de reactie van dasandman 12 keer geedit en dan heeft hij nog steeds geen ban aan zijn broek hangen. lekker consequent.
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 20:11   #11
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
Daar heb je vast al wel eens over nagedacht.
Oud 3 mei 2010, 20:13   #12
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Carthago
eens. en dan wordt de reactie van dasandman 12 keer geedit en dan heeft hij nog steeds geen ban aan zijn broek hangen. lekker consequent.
Jouw account hadden ze allang aan Fok! moeten geven, domme clown .
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 20:15   #13
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman

Jouw account hadden ze allang aan Fok! moeten geven, domme clown .
Af jij.
Wat vind jij van de kwestie die ik in de OP aanhaal?
Oud 3 mei 2010, 20:19   #14
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door SCH
Af jij.
Wat vind jij van de kwestie die ik in de OP aanhaal?
Overdreven. Jij ziet achter elke boom een arrogante Ajacied, ik hap graag. Heerlijk discussievoer.

Het stoort mij alleen heel erg dat mijn en jouw posts vanmiddag lukraak zijn gedelete en geedit. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hier maar gezellig moet zijn omdat anders nieuwe aanwas wel eens weg zou kunnen lopen. Begint zo wel heel erg op een bepaald ander forum te lijken.
Oud 3 mei 2010, 20:21   #15
SCH

Overdreven. Jij ziet achter elke boom een arrogante Ajacied, ik hap graag. Heerlijk discussievoer.

Het stoort mij alleen heel erg dat mijn en jouw posts vanmiddag lukraak zijn gedelete en geedit. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hier maar gezellig moet zijn omdat anders nieuwe aanwas wel eens weg zou kunnen lopen. Begint zo wel heel erg op een bepaald ander forum te lijken.
Oh, ik was eerlijk gezegd verbaasd dat we niet beiden geband zijn vanmiddag, had ik niet zo gek gevonden. Maar dat staat hier los van.

Ik zie niet achter elke boom een arrogante Ajacied maar ik ben wel vaak weer verbaasd over de vanzelfsprekendheid van sommige dingen. Op zich is dat niet zo erg, hebben aanhangers van andere clubs ook maar door de kwantiteit is het soms wel een probleem.
Oud 3 mei 2010, 20:23   #16
AFCA

Oh, ik was eerlijk gezegd verbaasd dat we niet beiden geband zijn vanmiddag, had ik niet zo gek gevonden. Maar dat staat hier los van.

Ik zie niet achter elke boom een arrogante Ajacied maar ik ben wel vaak weer verbaasd over de vanzelfsprekendheid van sommige dingen. Op zich is dat niet zo erg, hebben aanhangers van andere clubs ook maar door de kwantiteit is het soms wel een probleem.
Nou, je had vanmiddag gewoon geen gelijk. Kijk, zoals ik zeg, ik vind het ook triest dat die stage ronde er is. Maar het is wel logisch dat Anita dan een van die stagelopers is. Vervolgens ga jij me daar te keer over Ajax dit en dat, ja, wie doet het dan?
Oud 3 mei 2010, 20:25   #17
SCH

Nou, je had vanmiddag gewoon geen gelijk. Kijk, zoals ik zeg, ik vind het ook triest dat die stage ronde er is. Maar het is wel logisch dat Anita dan een van die stagelopers is. Vervolgens ga jij me daar te keer over Ajax dit en dat, ja, wie doet het dan?
Nee hoor. Ik post gewoon mijn mening. Is geen kwestie van gelijk hebben of niet. Ik constateer vrij feitelijk hoe het op dit forum is gegaan. Dat die speler tot voor kort zo'n beetje verguisd werd en nu posten zomaar wat Ajacieden ineens dat het dik verdiend is, en niemand die dat even relativeert. Dat vind ik dan opvallend en dat constateer ik dan.

Het eerste wat jij daar op zegt: "dont feed the troll". Heb je dat wel in de gaten? Daarna liep het uit de hand.
Oud 3 mei 2010, 20:27   #18
AFCA

Nee hoor. Ik post gewoon mijn mening. Is geen kwestie van gelijk hebben of niet. Ik constateer vrij feitelijk hoe het op dit forum is gegaan. Dat die speler tot voor kort zo'n beetje verguisd werd en nu posten zomaar wat Ajacieden ineens dat het dik verdiend is, en niemand die dat even relativeert. Dat vind ik dan opvallend en dat constateer ik dan.

Het eerste wat jij daar op zegt: "dont feed the troll". Heb je dat wel in de gaten? Daarna liep het uit de hand.
Als jij mij opzichtig negeert en dus nog een keer vraagt over waarom het zo logisch is, me vervolgens uit zit te maken voor succesjood, dan denk ik dat je aan het trollen bent ja .
Oud 3 mei 2010, 20:27   #19
Zoals Johan Derksen al eerder meldde: alles wordt beinvloed/bepaald door de supporters van ajax. Mocht er bij elftal van het jaar voor elke positie een ajacied te kiezen zijn, dan wordt het een elftal met 11 ajacieden. sad but true. Misschien bezitten een aantal nog enige reflectie op de prestaties van ajax en de zaken eromheen, de meesten bezitten deze reflectie niet. En dan krijg je dit.
Oud 3 mei 2010, 20:28 surprise   #20
AFCA

Zoals Johan Derksen al eerder meldde: alles wordt beinvloed/bepaald door de supporters van ajax. Mocht er bij elftal van het jaar voor elke positie een ajacied te kiezen zijn, dan wordt het een elftal met 11 ajacieden. sad but true. Misschien bezitten een aantal nog enige reflectie op de prestaties van ajax en de zaken eromheen, de meesten bezitten deze reflectie niet. En dan krijg je dit.
Neem je wel je zakdoekjes mee naar bed vanavond jongetje?

Alsjeblieft zeg, wat een gejank. Ik heb gisteren toch overal mogen horen dat het wel meevalt met die Ajax liefde in Nederland .
Oud 3 mei 2010, 20:34   #21

Neem je wel je zakdoekjes mee naar bed vanavond jongetje?

Alsjeblieft zeg, wat een gejank. Ik heb gisteren toch overal mogen horen dat het wel meevalt met die Ajax liefde in Nederland .
goede inhoudelijke en niet persoonlijke reactie weer. Ik ga niet eens de moeite doen om hier op in te gaan. hopelijk pakken de mods ook eens een keer ajacieden zoals jou aan in plaats van de makkelijke targets.
Oud 3 mei 2010, 20:36   #22
AFCA

goede inhoudelijke en niet persoonlijke reactie weer. Ik ga niet eens de moeite doen om hier op in te gaan. hopelijk pakken de mods ook eens een keer ajacieden zoals jou aan in plaats van de makkelijke targets.
Is het niet zo dan? Het enige dat ik jou hier zo doen is jammeren over Ajax. Man, wordt dan voor Ajax ofzo! Jij ziet echt overal een complot met Ajacieden, en niet de hoeveelheid Ajacieden op dit forum, maar dat is juist rete irritant.
Oud 3 mei 2010, 20:40   #23

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Popcorn topic. Persoonlijk stoor ik mij er niet zo erg aan .

Oud 3 mei 2010, 20:54 emo   #24
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is dus heel lastig. Het is een gegeven waar verder niemand wat aan kan doen. Ik denk wel dat het goed voor het forum zou zijn als die balans wat zou verschuiven, maar dat kan alleen door meer supporters van andere clubs te werven. Het valt immers de Ajacieden niet aan te rekenen dat ze hier zo talrijk zijn, alleen zou het goed zijn als dat voor meer clubs zou gelden.
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 20:58   #25
SCH

Ik ga nog maar eens wat stickers plakken buiten de randstad
Oud 3 mei 2010, 21:00   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Plato

Dat is dus heel lastig. Het is een gegeven waar verder niemand wat aan kan doen. Ik denk wel dat het goed voor het forum zou zijn als die balans wat zou verschuiven, maar dat kan alleen door meer supporters van andere clubs te werven. Het valt immers de Ajacieden niet aan te rekenen dat ze hier zo talrijk zijn, alleen zou het goed zijn als dat voor meer clubs zou gelden.
Het is toch een redelijke afspiegeling van de fanbasis door NL heen?
Oud 3 mei 2010, 21:02   #27
Ik niet!

Het is toch een redelijke afspiegeling van de fanbasis door NL heen?
Ik denk dat er relatief meer Ajacieden zijn. Dat zij het meest aanwezig zijn is logisch want er zijn er het meest van, maar de balans is hier denk ik wat schever dan in werkelijkheid.

Maar goed, dat maakt op zich niet zo veel uit, waar het om gaat is dat het kennelijk door een aantal users als een probleem ervaren wordt.
Oud 3 mei 2010, 21:06   #28
SCH

De balans is wel wat schever dan dat die op Fok! was volgens mij.
Oud 3 mei 2010, 21:08   #29

De balans is wel wat schever dan dat die op Fok! was volgens mij.
Misschien moet je daar even gaan werven dan
Oud 3 mei 2010, 21:10   #30

Maar goed, dat maakt op zich niet zo veel uit, waar het om gaat is dat het kennelijk door een aantal users als een probleem ervaren wordt.
Geen probleem met Ajacieden. Als iemand een mongool is vertel ik em dat, en dan negeer ik hem gewoon. Heel simpel eigenlijk.
Oud 3 mei 2010, 21:11 emo   #31
Ik niet!

Geen probleem met Ajacieden. Als iemand een mongool is vertel ik em dat, en dan negeer ik hem gewoon. Heel simpel eigenlijk.
Jij niet en velen met jou niet, maar kennelijk is het toch iets dat leeft, anders was dit topic er ook niet.
Oud 3 mei 2010, 21:12 big smile   #32

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga nog maar eens wat stickers plakken buiten de randstad
AL DIE PROVENCIALE 020'ERS DAN HIER.

Oud 3 mei 2010, 21:14   #33
SCH

Jij niet en velen met jou niet, maar kennelijk is het toch iets dat leeft, anders was dit topic er ook niet.
Ík stel de vraag of het een probleem is. In de OP. Ik heb Ajacieden onder mijn beste vrienden (alhoewel...) hoor. Het gaat mij niet om de individuele user en het is ook heel vaak geen issue. Maar ik werp het toch maar even op omdat ik de indruk had dat er achter de schermen ook wel eens over nagedacht wordt, Nico bevestigt dat ook.
Oud 3 mei 2010, 21:15   #34

Veel? Waar?
Oud 3 mei 2010, 21:19 duh   #35

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus

AL DIE PROVENCIALE 020'ERS DAN HIER.
Rumille?
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 21:24   #36
SCH

Ajax supporters uit de Provence? Wie dan?
Oud 3 mei 2010, 21:56   #37
Het zou iig al helpen als de supporters van de andere clubs wat meer in bescherming worden genomen. bijvoorbeeld als iedereen loopt te hakken op sch, zal die het hier ook niet echt naar zn zin hebben en hetzelfde geldt voor andere users.
Oud 3 mei 2010, 21:59   #38

Ajax supporters uit de Provence? Wie dan?
Durk
Oud 3 mei 2010, 21:59   #39
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ík stel de vraag of het een probleem is. In de OP. Ik heb Ajacieden onder mijn beste vrienden (alhoewel...) hoor. Het gaat mij niet om de individuele user en het is ook heel vaak geen issue. Maar ik werp het toch maar even op omdat ik de indruk had dat er achter de schermen ook wel eens over nagedacht wordt, Nico bevestigt dat ook.
Het komt regelmatig wel eens voorbij. Het is alleen lastig om daarvoor een oorzaak of oplossing te vinden.

Het is niet dat we actief werven op Ajax sites ofzo. Toevallig die ene keer dat die ArenA schets op een Ajax site kwam, maar verder niet.

Dus hoe die balans minder scheef te krijgen is.. Ik zou het niet weten.
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 22:42   #40
AFCA

Het zou iig al helpen als de supporters van de andere clubs wat meer in bescherming worden genomen. bijvoorbeeld als iedereen loopt te hakken op sch, zal die het hier ook niet echt naar zn zin hebben en hetzelfde geldt voor andere users.
Het zou gewoon ook eens wat helpen om eens wat minder te janken. Want ik vraag me nou echt even serieus af wat nou het probleem is. Ik had een akkefietje met SCH vanmiddag. Dat hebben we wel eens vaker, niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.

Maar moet je jezelf nu eens horen. 'Supporters van andere clubs wat meer in bescherming nemen'. Want wij Ajacieden zijn het kwaad hier op het forum of zo? Stel je toch niet zo aan man .
Oud 3 mei 2010, 22:53   #41
SCH

Het zou gewoon ook eens wat helpen om eens wat minder te janken. Want ik vraag me nou echt even serieus af wat nou het probleem is. Ik had een akkefietje met SCH vanmiddag. Dat hebben we wel eens vaker, niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.

Maar moet je jezelf nu eens horen. 'Supporters van andere clubs wat meer in bescherming nemen'. Want wij Ajacieden zijn het kwaad hier op het forum of zo? Stel je toch niet zo aan man .
Blijkbaar ervaren sommige mensen het wel als een probleem. Je kan er ook even over nadenken en je proberen in te leven. Het was vanmiddag niet alleen een akkefietje tussen jou en mij, er zijn vaak tig Ajacieden die zich er mee bemoeien.

Het is ook geen probleem om in de meeste clubtopis te posten, maar in het Ajax-clubtopic worden kritische opmerkingen van buitenstaanders zelden toegelaten. Daar heerst een soort van stalen kader, eigen volk eerst. Terwijl je als buitenstaander toch ook gewoon over Ajax dingen moet zeggen, leuke, minder leuke, positieve, negatieve, vragen, opmerkingen. Ik heb het vrijwel dagelijjks dat dingen meteen heel agressief worden benaderd, en dan komen er al snel 3 of 4 Ajacieden om heen staan die dat beamen.

Niet allemaal, er zijn ook prima lui, het scheelt ook per dag. Jij bent altijd vervelend, sommige andere zijn soms vervelend en vaak leuk. Maar je moet je realiseren dat het er veel zijn en dat ze elkaar vaak dekken. Ik zie het WK wat dat betreft een beetje benauwd tegemoet.De heiligheid van Klaas Jan Huntelaar, je ziet het nu bij Anita weer. Veel waar een Ajax-zweempje om heen zit is zo'n beetje onbespreekbaar verklaard en wordt afgedaan met 'onzin', jaloezie en kinnesinne. Of zoals jij zegt: dan mot je maar minder janken. Als iemand eens zegt dat Ajax bevoordeeld wordt, dan reageer je alleen maar met lach-smileys en met termen als 'huilie' en 'je maakt jezelf belachelijk'. Probeer je eens te verplaatsen in andere clubfans.

Ik vind het jammer. Ik vind de sterke kant van zo'n voetbalforum nou juist dat er heel veel mensen van heel veel clubs komen, van veel leeftijden en achtergronden. En ik vind dat er eerlijk gezegd niet enorm op vooruitgaan. Ik vind het nog steeds geweldig dat dit forum is opgezet en de intentie is prima, gelukkig heeft het niet zo'n amateuristische leiding als waar we eerst waren, dat scheelt meer dan de helft. Maar ik vond het toch wel eens goed om dit probleempje eens aan de orde te stellen en dan zou het je sieren om met meer te reageren dan 'loopt niet zo te janken'. Het is niet zo dat iedereen die iets over Ajax zegt, direct loopt te trollen, daar lijk jij een beetje van uit te gaan.

Amen en welterusten en peace.
Oud 3 mei 2010, 22:54 big smile   #42
SCH

Dus hoe die balans minder scheef te krijgen is.. Ik zou het niet weten.
Ik wel maar dat vind je vast geen goede oplossing
Oud 3 mei 2010, 23:05   #43
Ik niet!

Dat zegt niemand, maar dat wil niet zeggen dat er niet over gesproken kan worden. Je kunt ook proberen wat positiever de discussie aan te gaan, in plaats van direct zo te reageren.
Oud 3 mei 2010, 23:09   #44

Blijkbaar ervaren sommige mensen het wel als een probleem.
Ik zie er nog steeds weinig.
Oud 3 mei 2010, 23:17 wink   #45
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Carthago, ik wil even duidelijk hebben dat wij iedereen hier hetzelfde behandelen, wij kijken niet naar club voorkeur. Iedereen die zich misdraagt zal dat merken, maar er is wel verschil tussen misdragen en misdragen. Zo heb je iemand die een aantal keer een andere user met kneus aanspreekt bijvoorbeeld, niet ban waardig, maar wel edit waardig. Maar er zijn ook users die na een goal in de laatste minuut van Ajax álle mogelijke ziektes erbij halen, zelfs roepen dat bepaalde mensen verkracht moeten worden (WTF?). Dan maakt het niet uit of jij het bent, of Breach het is of dat het Paaskonijn is, het hoort gewoon niet.

Als ik zo naar jouw posts kijk dan kan ik niet anders dan concluderen dat jij de reacties zelf over je afroept. Gister hebben we weer trolls in het Ajax topic moeten editten van je, net als dat we dat al veel vaker hebben moeten doen.

Maar even over het onderwerp: Ik zie het niet als een probleem. De algemene tendens in NL is nou eenmaal dat er een stuk meer Ajacieden zijn dan andere supporters. Daar heeft Nico hier niets voor hoeven doen of zo. Het feit is ook dat hoe groter de groep is, hoe meer kneuzen er tussen zitten. Deze proberen wij aan te pakken, neem als voorbeeld een Pizzakoppo die alleen maar met trollen bezig was, die zie je hier ook niet meer.

Ik zou zeggen: Probeer eens verder te kijken dan de clubvoorkeur. Het is echt niet zo dat een Feyenoord/PSV/NAC/Twente supporter een heel ander mens is dan een Ajax supporter. We zijn hier allemaal met 1 doel: Genieten van voetbal en erover praten.

Overigens wil ik nogmaals aanhalen dat gister ook gewoon duidelijk is geworden dat de groep Ajax users zich perfect kan gedragen, respect kan tonen voor Twente. Ook de avond waarop PSV-HSV en Juventus-Ajax was een mooi voorbeeld van hoe goed de sfeer is
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 23:17   #46
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik stoor me er niet aan, het is gewoon een gegeven.
Wel vind ik dat degene die de reclame enzo regelen, misschien wat meer bij kleinere clubs moeten zoeken, clubs als bijvoorbeeld Vitesse, Roda en NEC, dat maakt het forum leuker!
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 23:20   #47
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood
Ik stoor me er niet aan, het is gewoon een gegeven.
Wel vind ik dat degene die de reclame enzo regelen, misschien wat meer bij kleinere clubs moeten zoeken, clubs als bijvoorbeeld Vitesse, Roda en NEC, dat maakt het forum leuker!
Wij maken op geen site of zo waar clubvoorkeuren een rol spelen reclame voor zover ik weet
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 23:22 emo   #48
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen
Maar even over het onderwerp: Ik zie het niet als een probleem. De algemene tendens in NL is nou eenmaal dat er een stuk meer Ajacieden zijn dan andere supporters.
Ik denk er toch wat anders over. Ik denk dat het goed zou zijn als de scheve balans, die er toch wel is, wat minder scheef zou worden en ik begrijp ook wel wat SCH wil zeggen. Ik heb die ervaring ook weleens gehad. Daar kan verder niemand wat aan doen, en het valtde Ajacieden vanzelfsprekend niet te verwijten, maar ik denk echt dat het goed voor het forum zou zijn als het wat zou veranderen. SCH is immers niet de enige die dit ervaart en het feit dat meer mensen het 'probleem' herkennen betekent dat we er in ieder geval serieus naar moeten kijken en over moeten nadenken.
Oud 3 mei 2010, 23:24   #49

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Ok, ik word wel voor FC Zwolle.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 23:27 EK bal   #50
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Nja, ik geloof dat 60% Ajacied is, en de rest van de 30% is verdeeld over andere clubs hier. Dat zagen we toen iig een paar maanden terug. Hoe dit rechter te trekken? Ik weet het ook nog niet.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site