|
|
#1 |
|
|
wat is je probleem!
De manier waarop jij modereert slaat gewoon helemaal nergens op. Eerst worden we in ons eigen topic uitgemaakt voor moffen, kut duitsers, lucky twente en weet ik wat. Al deze reacties blijven staan, want ik prima vind. Maar wanneer wij hier vervolgens op reageren op een 'lacherige' manier, en zonder scheldwoorden dan gaat er in jouw ogen schijnbaar iets verkeerd in het topic? En alle reacties van de Twente supporters worden gewist. Ik denk dat jij het gewoon niet echt in je hebt om moderator te zijn, jij doet wel vaker van die dingen. Misschien dat je iets meer naar je collega Prosac moet kijken, hij voelt die dingen vaak erg goed aan. Dat ik geen makkelijke user ben weet ik ook wel maar je zou haast zeggen dat het hier nog erger is dan op FOK! Als we na de wedstrijd nog een beetje willen door dollen met elkaar op een leuke manier op alle negatieve reacties die richting ons gemaakt worden dan zou dit toch gewoon moeten kunnen? Denthemen, vertel me eens, Wat is je probleem? __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Hij wil er makelijk vanaf komen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ja die eikel heeft alle vragen van ons daar al verwijderd
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Krijg je straks/morgen natuurlijk zo'n blaat berichtje van hem.
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Heb hem even een PM gestuurd.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lieve jongens,
Het is natuurlijk geen toeval dat het altijd deze 2 users zijn. De users waarvan er 1 zelfs heeft toegegeven hier te komen om te trollen, maar dat zullen we maar buiten beschouwing laten. Ik kom in het topic, geef héél normaal (Let ook op de smiley, PI) aan of het even ontopic kan. Dat ik dan vervolgens hoor dat ik moet opflikkeren, de vergelijking met Hitler is zelfs gemaakt. Waar slaat dat op? Op moment van spreken was, en ben, ik de enige mod online. Ook in het Ajax topic was er van alles te modden, net als in het Live topic. Dat ik dan over een aantal dingen heen lees dat is logisch, daar was ik nog niet aan toegekomen. Het is standaard dat ik eerst , net als elke mod het zou doen, een berichtje post waarin ik aangeef dat het weer ontopic moet. Dat ik geen tijd heb om de rest op te ruimen kun je enkel jezelf verwijten omdat jullie het nodig vonden om mij voor van alles en nog wat uit te maken. Het is zo jammer, als ik zie dat jullie normaal reageren op de post van DJ_DAY_V, die natuurlijk nergens op sloeg, en dan direct na mijn opmerking in jullie oude rol vervallen: Trappen tegen alles wat maar Ajax is en wat dan ook nog eens mod is. Jullie blazen het 1e gedeelte veel te veel op. Niemand krijgt een waarschuwing, alles stond er gewoon nog, er is enkel dit gepost:
Maar dan mogen jullie mij ook antwoord geven waarom wij dan boze PM's e.d. krijgen wanneer we niet binnen 30 minuten offtopic reacties weghalen? @Dirk: je spreekt ieder gewoon normaal aan, niemand is hier een eikel |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kleine toevoeging: Ik heb niets tegen jullie, vind het wel jammer hoe jullie je vaak gedragen. Ik hoop dat jullie gewoon normaal kunnen gaan meeposten
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Je ontwijkt de vraag, waarom mogen wij niet gewoon praten in ons eigen topic? Dat we zo nu en dan een beetje offtopic gaan zou gewoon moeten kunnen.
Maar nog geen 10 seconden later volgt er een hele razzia door ons topic. En ik deed het niet gericht op jou omdat je voor ajax bent, maar enkel omdat jou moderator kwaliteiten helaas te wensen overlaten. En daarbij is het voor ons veel gemakklijker om gehaat te worden dan bijv iemand die voor ajax is. Als ik naar het live topic ga en daar neerzet "FC Twente wordt echt wel kampioen" dan is het maar 10 seconden wachten tot ik door alles en iedereen aangevallen word. Echter als wij zelf reageren op een ajaxsupporter die dit zegt terwijl ze 9 punten onder PSV staan dan zijn wij in een keer de grootste trollen die er hier op het forum lopen. Er zitten hier veel users die voor ajax zijn en deze vallen ook direct over onze reacties. dan komen de moderators, die voor het grootste deel ajax supporter zijn en die zijn het dan altijd compleet met de lieve niet trollende ajax supporters eens. Het valt me wel op dat ik vaak problemen heb met jou en Nico. met Prosac en Tomasso heb ik dat veel minder, die pakken die zaken net iets subtieler en doordachter aan. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Omdat voor het Twente topic dezelfde regels gelden als voor het hele forum. En de "razzia" was er nooit geweest als jullie je naar je leeftijd hadden gedragen (ervan uitgaande dat jullie niet echt 8 en 9 zijn)
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Doe toch niet zo moeilijk jong. En reageer hier boven ook even op de rest. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kleine kut kinderen heb ik nooit genoemd, laat dat duidelijk zijn. Het vieze kut moffen heb ik ook niet gezien. Enkel het woord Duitsers. Daar is normaal op gereageerd door jullie, wat ik eerder al prees, maar het is onnodig om daarna te gaan speculeren over een Duits paspoort, het Duitse volkslied te plaatsen en zelfs filmpjes met Hitler in de hoofdrol kwamen langs.
Als je je echt zo hebt gestoord aan het woord Duitsers, wat ik mij kan voorstellen, dan had je, ik val in herhaling maar ik blijf het net zolang doen tot je het gaat gebruiken, topicreport moeten gebruiken of het feedback topic. En zoals ik al eerder aangaf, er was niets met voorgaande offtopic berichten gebeurt als jullie, en een aantal andere, zich normaal hadden gedragen. Ik wens niet voor Führer, eikel e.d. uitgemaakt te worden. Dat zouden jullie ook niet willen en jullie zouden, terecht, daar ook van willen dat het weg zou gaan. Nogmaals: Als dit in het AZ/Roda/Feijenoord/Groningen/Ajax of welk topic dan ook was, dan had ik hetzelfde gedaan. En ik vertelde het net ook al aan je kompaan: Alles wat de moderators doen bespreken wij achter, het is dus niet alleen mijn beslissing, of een andere keer een beslissing van Rumille/Nico/Prosac/Tomasso of wie dan ook |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |||
En waarom ben ik ongeschikt als moderator als ik in andere topics ook gewoon aangeef dat ontopic de bedoeling is? Overigens quote ik even 1 van de regels waarmee jullie akkoord zijn gegaan:
|
||||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
|
En waarom ben ik ongeschikt als moderator als ik in andere topics ook gewoon aangeef dat ontopic de bedoeling is? Overigens quote ik even 1 van de regels waarmee jullie akkoord zijn gegaan:
Ja, dan was het juist goed ja. maar jij haalt alles weg en begint te huilen als een kleinkind dat we ontopic moeten gaan terwijl we gewoon aan het dollen zijn. En dat je nu zo'n nietszeggende regel erbij haalt kan ik alleen maar op zeggen.
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nogmaals: Ik typ een heel normaal en vriendelijk verzoek om weer ontopic te gaan. Ik laat alles staan wat er stond, en ik hou me dus ook aan de "nietszeggende" regel dat een enkele best kan. Dat ik hierna voor van alles ben uitgemaakt lijk jij overheen te willen lezen/lulkoek te vinden. Ja, dan kan ik er ook weinig mee.. Dollen mag, is ook toegelaten tot op een bepaald moment, maar mij eikel, Führer e.d. te noemen is ábsoluut geen dollen meer, dat is enkel en alleen trollen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
En als ik vind dat jij een eikel bent, dan mag ik dat gewoon zeggen. En als dat niet zo is dan geef jij al min of meer aan dat het hier vele malen strenger is dan op FOK. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting En je bent er als moderator om de sfeer te behouden, en het gesprek te leiden in dien nodig. En jij kunt beiden niet. Voor de rest veel plezier met je zelf, en niet te veel zuipen morgen. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jij noemt mij geen Führer nee, maar een andere user wel. Jij was wel degene die binnen 30 seconden aankwam met een bericht dat ik moest "opflikkeren".
En ik ben er inderdaad om sfeer te behouden, maar geef mij nou gewoon eens aan wat ik fout deed met mijn 1e bericht? Met in je achterhoofd dat niemand omhoog ging qua %, alle berichten stonden er ook nog. Dus geef mij nou de reden waarom jullie moesten schelden |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Een nieuw account heb je in 10 seconden. Wat jij fout deed is dat jij ging ingrijpen terwijl er niets aan de hand was volgens ons. Vervolgens vragen we je wat er aan de hand is. en jij blijft je eigen alleen maar herhalen met je "ontopic" geblaat. En vervolgens lokte jij het zelf uit dat we 'boos' <-"ahum" werden op jou. Omdat jij alle vragen negeerde en maar bleef vegen. Als de sfeer goed is, en we reageren wat lacherig na een geweldige overwinning van FC twente (die overigens niet verdiend was maar door des te beter smaakt) op alle haat reacties tegen ons dan is het toch geen reden om onze berichten te gaan deleten. Het sfeertje was goed, er was niets om over in te grijpen. Ik ben blij dat jij niet bij de ME zit... dan zouden we al klappen krijgen wanneer we het over bierflesjes hebben. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik denk dat er geen discussie mogelijk is als jij blijft volhouden dat jullie "vroegen wat er aan de hand was". Ik zag: Opflikkeren, Führer, eikel. Dat kun je toch niet normaal reageren noemen?
Nogmaals: Je maakt het zóveel groter dan het is. Er is alleen vriendelijk en normaal gevraagd om gewoon weer ontopic te posten. We hebben hier de 3e helft, de SC, genoeg dus om je ei in kwijt te kunnen. En ach, die ME, die bereik je toch niet vanaf internet
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
daar hebben we jouw opdringerige mening niet voor nodig. Het is dat ik morgen veel bier moet drinken, maar anders ging ik alle vragen nog even na die je tot nu toe ontweken hebt met je 'slimme' antwoorden. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als jij het er niet mee eens bent hoef je alsnog niet aan te komen met opflikkeren, eikel e.d. Dat doe je gewoon niet. Mag je je nog zo groot voelen , dat doe je niet.
Ik ben er klaar mee, jij blijft de feiten verdraaien. Ik zie je volgende week waarschijnlijk wel weer met een topic |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dentheman
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|