|
|
#1 |
|
|
Nou zeg het maar Dent?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat is je punt? Volgens mij is elke doodverwensing door Prosac/Rumille of mij aangepast. Als jij er nog 1 ziet dan zien we graag een topicreport.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Daar stond namelijk een quote in dat je mijn quotes wel ff na ging kijken, terwijl een doodverwensen al begonnen was. Sommigen zijn pas weggehaald toen ik er een opmerking over ging maken. Het duurde vrij lang allemaal. Om iets simpels zoals Dirkz, haal je het gelijk weg. Heb je overigens wel eens gekeken op het Twente-forum als ze gelijk of verloren hebben. Ik neem het woord "marchanderen" nog niet in de mond. Je lijkt op deze manier erg op sjimz, toen die tijd. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |||||
Vergeet niet dat Prosac en ik vanmiddag met zijn tweeën waren en we beide ook nog eens de wedstrijd willen volgen. Dat we door een aantal mensen, je mag je aangesproken voelen, móéten modden vinden we niet erg, maar een beetje begrip is absoluut op zijn plaats. |
||||||
|
|
|
|
|
#5 | ||||
|
|
Maar goed, beloof me één ding, als ik iemand dood wens, haal me dan gelijk van dit forum, alsjeblieft. |
||||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Doodverwensen geven we niet direct een ban voor. Althans, afhankelijk van de user. Over het algemeen weten de users zich hier uitstekend te gedragen. Ook tijdens Feyenoord - Ajax ging het eigenlijk heel erg netjes over en weer.
![]() Bannen doen we alleen als het de spuigaten uit loopt. En tot nu toe weet iedereen die een X aantal procentjes onder zijn naam krijgt zich dan ineens wel te gedragen. |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
|
Zelfs aangepast door een andere mod. Reden doodverwensen scheids. |
||
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reken maar dat hij daar ook zeker op is aangesproken, aangezien je als mod je zéker jezelf niet zo hoort te gedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Na 4 a 5 doodverwensingen verwacht je toch zoiets, of is dat allemaal normaal? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het is aan de betreffende mod of er een waarschuwing wordt uitgegeven. Het is geen stelregel en ook niet "normaal"
Gezien de vele edits moet toch ook het e.e.a. wel duidelijk zijn lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Of heeft hij een voorkeursbehandeling. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
Echter zeggen wij er onder elkaar dan wel even wat van. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Mijn reactie komen meestal voor, nadat er iets onzinnig is gezegd, of dat men over de schreef is gegaan. Of dat men arrogant is. Daar heb ik trouwens een pesthekel aan. Een beetje dollen, moet kunnen. Zulke erge trollen stuur ik toch ook niet. Kom op zeg! Één ding valt me wel op, op vele posten van diverse mede-Twentenaren worden snel aangepakt. Maar goed, ik zal wel weer aan het janken zijn. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
En als je dan, na een goeie en duidelijke uitleg, komt met: Ik wist dat je zo zou reageren, dan doe je toch iets verkeerd.
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
En janken, ach.. iedereen mag natuurlijk zijn vragen zetten bij zaken op het forum. Maar we zijn echt niet selectief bezig ofzo en we hebben ook geen vaststaande ban of procedure regels ofzo. Het is maar net hoe de sfeer op het forum is, aan de hand daarvan bepalen we wel even wat kan en niet kan op zo'n moment.
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
Kijk dat niet selectief bezig zijn, twijfelde ik aan. Ik weet nog dat Robin of een andere Twente supporter 2 dagen een ban kreeg in het Twenteforum, na de wedstrijd tegen feyenoord 2 jaar geleden. Terwijl een gast, tot 3x toe gewaarschuwd werd en geen ban kreeg. Tegenwoordig komt dat niet meer voor, hoop ik! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dit is fok niet he Need. Dat ligt achter ons en houden we zo min mogelijk rekening mee. Al kennen we daardoor een deel van onze pappenheimers al wel natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sjimz was een uitstekende mod, maar goed. Laten we dat hier nou niet voort zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Weet je wat. Het is wel mooi zo.
Need heeft zijn antwoord op de vraag en zegt dat het hem duidelijk is. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Daarom snap ik je punt ook niet.Wat mij betreft een slotje: Ik hoop dat je ons verhaal begrijpt, dat ook wij geen 36 ogen en toetsenborden hebben. Blijf doorgaan met topic reports (want daardoor kwamen er dingen naar voren die wij niet gezien hadden), ook als het in het Twente topic is. Verder wil ik je vragen om niet élke beslissing van een mod aan te vechten en het zo proberen te draaien dat wij het doen omdat we voor Ajax zijn |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Doodverwensen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|