Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31 januari 2010, 20:20   #1
Nou zeg het maar Dent?
need2009 is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 31 januari 2010, 20:23   #2
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is je punt? Volgens mij is elke doodverwensing door Prosac/Rumille of mij aangepast. Als jij er nog 1 ziet dan zien we graag een topicreport.
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 20:31   #3
Oorspronkelijk geplaatst door denthemen
Wat is je punt? Volgens mij is elke doodverwensing door Prosac/Rumille of mij aangepast. Als jij er nog 1 ziet dan zien we graag een topicreport.
Heb je net het topic Feyenoord-Ajax weggehaald.
Daar stond namelijk een quote in dat je mijn quotes wel ff na ging kijken, terwijl een doodverwensen al begonnen was. Sommigen zijn pas weggehaald toen ik er een opmerking over ging maken. Het duurde vrij lang allemaal.
Om iets simpels zoals Dirkz, haal je het gelijk weg.
Heb je overigens wel eens gekeken op het Twente-forum als ze gelijk of verloren hebben.
Ik neem het woord "marchanderen" nog niet in de mond.
Je lijkt op deze manier erg op sjimz, toen die tijd.
Oud 31 januari 2010, 20:40   #4
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Need2009

Heb je net het topic Feyenoord-Ajax weggehaald.
Zit in de prullenbak, je kunt hem nog steeds bekijken als je wilt.

Daar stond namelijk een quote in dat je mijn quotes wel ff na ging kijken, terwijl een doodverwensen al begonnen was.
Die opmerking heb ik inderdaad gemaakt, omdat jij weer je oude patroon had opgepakt: Trollen wanneer Ajax niet weet te winnen

Sommigen zijn pas weggehaald toen ik er een opmerking over ging maken. Het duurde vrij lang allemaal.
Omdat we met een aantal users te maken hadden, waaronder jij, die enkel en alleen bezig waren om de rest op te fokken en dingen uit te lokken. Het is daarom logisch dat het wat langer duurt. Wij lezen niet elke reactie, elke letter. Ook wij zijn afhankelijk van de topic reports, die jij gelukkig gewoon deed. Dat het soms wat langer kan duren, dat klopt, er is meer dan enkel die reactie. Alle reacties zijn, voor zover ik weet, gewoon aangepast en zonodig heeft iemand een sanctie gekregen.

Om iets simpels zoals Dirkz, haal je het gelijk weg.
Op dit moment is het rustig op het forum, de trolls liggen of allemaal al in bed of hebben wat anders te doen. Ik kom deze reactie gewoon tegen bij het lezen en pas het aan. Ik was even vergeten dat wij aan een tijdslimiet zitten.

Heb je overigens wel eens gekeken op het Twente-forum als ze gelijk of verloren hebben.
Ja, en ook dat passen wij gewoon aan en ook dan reageren wij op de topic reports. Mocht je alsnog dingen tegenkomen dan heb je de topicreport functie. Wij zien niet alles, er is meer dan het Ajax-Feyenoord topic en het Twente topic. Waarom denk je dat we de Topic report functie hebben en de feedback topics?

Vergeet niet dat Prosac en ik vanmiddag met zijn tweeën waren en we beide ook nog eens de wedstrijd willen volgen. Dat we door een aantal mensen, je mag je aangesproken voelen, móéten modden vinden we niet erg, maar een beetje begrip is absoluut op zijn plaats.
Oud 31 januari 2010, 20:48   #5
Zit in de prullenbak, je kunt hem nog steeds bekijken als je wilt.

Daar stond namelijk een quote in dat je mijn quotes wel ff na ging kijken, terwijl een doodverwensen al begonnen was.
Die opmerking heb ik inderdaad gemaakt, omdat jij weer je oude patroon had opgepakt: Trollen wanneer Ajax niet weet te winnen

Sommigen zijn pas weggehaald toen ik er een opmerking over ging maken. Het duurde vrij lang allemaal.
Omdat we met een aantal users te maken hadden, waaronder jij, die enkel en alleen bezig waren om de rest op te fokken en dingen uit te lokken. Het is daarom logisch dat het wat langer duurt. Wij lezen niet elke reactie, elke letter. Ook wij zijn afhankelijk van de topic reports, die jij gelukkig gewoon deed. Dat het soms wat langer kan duren, dat klopt, er is meer dan enkel die reactie. Alle reacties zijn, voor zover ik weet, gewoon aangepast en zonodig heeft iemand een sanctie gekregen.

Op dit moment is het rustig op het forum, de trolls liggen of allemaal al in bed of hebben wat anders te doen. Ik kom deze reactie gewoon tegen bij het lezen en pas het aan. Ik was even vergeten dat wij aan een tijdslimiet zitten.

Ja, en ook dat passen wij gewoon aan en ook dan reageren wij op de topic reports. Mocht je alsnog dingen tegenkomen dan heb je de topicreport functie. Wij zien niet alles, er is meer dan het Ajax-Feyenoord topic en het Twente topic. Waarom denk je dat we de Topic report functie hebben en de feedback topics?

Vergeet niet dat Prosac en ik vanmiddag met zijn tweeën waren en we beide ook nog eens de wedstrijd willen volgen. Dat we door een aantal mensen, je mag je aangesproken voelen, móéten modden vinden we niet erg, maar een beetje begrip is absoluut op zijn plaats.
Weet je dat ik z'n reactie wel verwacht had.
Maar goed, beloof me één ding, als ik iemand dood wens, haal me dan gelijk van dit forum, alsjeblieft.
Oud 31 januari 2010, 20:51 wink   #6
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Doodverwensen geven we niet direct een ban voor. Althans, afhankelijk van de user. Over het algemeen weten de users zich hier uitstekend te gedragen. Ook tijdens Feyenoord - Ajax ging het eigenlijk heel erg netjes over en weer.
Bannen doen we alleen als het de spuigaten uit loopt. En tot nu toe weet iedereen die een X aantal procentjes onder zijn naam krijgt zich dan ineens wel te gedragen.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 20:52   #7
Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Doodverwensen geven we niet direct een ban voor. Althans, afhankelijk van de user. Over het algemeen weten de users zich hier uitstekend te gedragen. Ook tijdens Feyenoord - Ajax ging het eigenlijk heel erg netjes over en weer.
Bannen doen we alleen als het de spuigaten uit loopt. En tot nu toe weet iedereen die een X aantal procentjes onder zijn naam krijgt zich dan ineens wel te gedragen.
Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
Godverdomme Kut Vink
Trouwens dit is ook een reactie van een mod.
Zelfs aangepast door een andere mod. Reden doodverwensen scheids.
Oud 31 januari 2010, 20:55   #8
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
Godverdomme Kut Vink
Trouwens dit is ook een reactie van een mod.
Zelfs aangepast door een andere mod. Reden doodverwensen scheids.
Daar is hij gewoon op aangesproken hoor
Oud 31 januari 2010, 20:55 wink   #9
Ich bin Mario

Reken maar dat hij daar ook zeker op is aangesproken, aangezien je als mod je zéker jezelf niet zo hoort te gedragen.
Oud 31 januari 2010, 20:55   #10
Wat me trouwens ook opviel, dat er geen waarschuwing door een mod werd gegeven, na het doodverwensen.
Na 4 a 5 doodverwensingen verwacht je toch zoiets, of is dat allemaal normaal?
Oud 31 januari 2010, 20:57   #11
Ich bin Mario

Het is aan de betreffende mod of er een waarschuwing wordt uitgegeven. Het is geen stelregel en ook niet "normaal"
Gezien de vele edits moet toch ook het e.e.a. wel duidelijk zijn lijkt mij.
Oud 31 januari 2010, 20:57   #12
Reken maar dat hij daar ook zeker op is aangesproken, aangezien je als mod je zéker jezelf niet zo hoort te gedragen.
Doe dat ook publiekelijk dan!
Of heeft hij een voorkeursbehandeling.
Oud 31 januari 2010, 20:57   #13
Super Ed

Wat me trouwens ook opviel, dat er geen waarschuwing door een mod werd gegeven, na het doodverwensen.
Na 4 a 5 doodverwensingen verwacht je toch zoiets, of is dat allemaal normaal?
Er was niemand die herhaaldelijk door bleef gaan. Ondanks dat jij het graag anders zou willen zien zijn wij er niet op uit om mensen te bannen. Die opmerkingen komen in het heetst van de strijd. We hadden jou ook een waarschuwing kunnen geven voor je obvious trolls
Oud 31 januari 2010, 20:58   #14
Super Ed

Met pek en veren? Kom op man, moeten we een topic maken waarin we elke opmerking neerzetten, de user erbij roepen en hem dan met zijn allen corrigeren?
Oud 31 januari 2010, 20:58 wink   #15
Ich bin Mario

Het is ook geen stelregel om iedereen die was mis doet publiekelijk aan te spreken, dus ook niet een mod.
Echter zeggen wij er onder elkaar dan wel even wat van.
Oud 31 januari 2010, 21:05   #16
Er was niemand die herhaaldelijk door bleef gaan. Ondanks dat jij het graag anders zou willen zien zijn wij er niet op uit om mensen te bannen. Die opmerkingen komen in het heetst van de strijd. We hadden jou ook een waarschuwing kunnen geven voor je obvious trolls
Hoor eens, van mij hoef je niemand te bannen.
Mijn reactie komen meestal voor, nadat er iets onzinnig is gezegd, of dat men over de schreef is gegaan. Of dat men arrogant is. Daar heb ik trouwens een pesthekel aan.
Een beetje dollen, moet kunnen. Zulke erge trollen stuur ik toch ook niet. Kom op zeg!
Één ding valt me wel op, op vele posten van diverse mede-Twentenaren worden snel aangepakt. Maar goed, ik zal wel weer aan het janken zijn.
Oud 31 januari 2010, 21:06   #17
Super Ed

Maar goed, ik zal wel weer aan het janken zijn.
Inderdaad En als je dan, na een goeie en duidelijke uitleg, komt met: Ik wist dat je zo zou reageren, dan doe je toch iets verkeerd.
Oud 31 januari 2010, 21:08   #18
Ich bin Mario

Één ding valt me wel op, op vele posten van diverse mede-Twentenaren worden snel aangepakt. Maar goed, ik zal wel weer aan het janken zijn.
Dat valt je op omdat het medesupporters zijn, maar als je over de hele gaat turven, worden ook genoeg anderen aangepakt. Ge-edit of gedelete.

En janken, ach.. iedereen mag natuurlijk zijn vragen zetten bij zaken op het forum. Maar we zijn echt niet selectief bezig ofzo en we hebben ook geen vaststaande ban of procedure regels ofzo. Het is maar net hoe de sfeer op het forum is, aan de hand daarvan bepalen we wel even wat kan en niet kan op zo'n moment.
Oud 31 januari 2010, 21:10   #19
Inderdaad En als je dan, na een goeie en duidelijke uitleg, komt met: Ik wist dat je zo zou reageren, dan doe je toch iets verkeerd.
Laat maar, we zullen het wel niet eens worden met elkaar.
Oud 31 januari 2010, 21:11 wink   #20
Super Ed

Laat maar, we zullen het wel niet eens worden met elkaar.
Je kunt toch op mijn normale vraag gewoon reageren met argumenten e.d.? Het feit dat jij dat niet doet geeft mij de bevestiging dat ik je verhaal ontkracht heb
Oud 31 januari 2010, 21:15   #21

Dat valt je op omdat het medesupporters zijn, maar als je over de hele gaat turven, worden ook genoeg anderen aangepakt. Ge-edit of gedelete.

En janken, ach.. iedereen mag natuurlijk zijn vragen zetten bij zaken op het forum. Maar we zijn echt niet selectief bezig ofzo en we hebben ook geen vaststaande ban of procedure regels ofzo. Het is maar net hoe de sfeer op het forum is, aan de hand daarvan bepalen we wel even wat kan en niet kan op zo'n moment.
Kijk hier heb ik wat meer aan.
Kijk dat niet selectief bezig zijn, twijfelde ik aan.
Ik weet nog dat Robin of een andere Twente supporter 2 dagen een ban kreeg in het Twenteforum, na de wedstrijd tegen feyenoord 2 jaar geleden. Terwijl een gast, tot 3x toe gewaarschuwd werd en geen ban kreeg.
Tegenwoordig komt dat niet meer voor, hoop ik!
Oud 31 januari 2010, 21:16 standard ball   #22
Super Ed

Ik weet nog dat Robin of een andere Twente supporter 2 dagen een ban kreeg in het Twenteforum, na de wedstrijd tegen feyenoord 2 jaar geleden. Terwijl een gast, tot 3x toe gewaarschuwd werd en geen ban kreeg.
Tegenwoordig komt dat niet meer voor, hoop ik!
Dat was toch niet hier?
Oud 31 januari 2010, 21:16   #23
Je kunt toch op mijn normale vraag gewoon reageren met argumenten e.d.? Het feit dat jij dat niet doet geeft mij de bevestiging dat ik je verhaal ontkracht heb
Moet ik op al die teksten dan weer reageren dan.
Oud 31 januari 2010, 21:17   #24
Super Ed

Moet ik op al die teksten dan weer reageren dan.
Je opent het topic met een bedoeling lijkt mij
Oud 31 januari 2010, 21:18 wink   #25
Ich bin Mario

Dit is fok niet he Need. Dat ligt achter ons en houden we zo min mogelijk rekening mee. Al kennen we daardoor een deel van onze pappenheimers al wel natuurlijk.

Oud 31 januari 2010, 21:18   #26
Dat was toch niet hier?
Nee, op dat andere forum. De mod was toen Sjimz. Mod-onwaardig!
Oud 31 januari 2010, 21:19 wink   #27
Ich bin Mario

Sjimz was een uitstekende mod, maar goed. Laten we dat hier nou niet voort zetten.
Oud 31 januari 2010, 21:19   #28
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Twee jaar terug was sjimz helemaal geen mod, mafkees.

Oud 31 januari 2010, 21:20 puh   #29
Ich bin Mario

Weet je wat. Het is wel mooi zo.

Need heeft zijn antwoord op de vraag en zegt dat het hem duidelijk is.
Oud 31 januari 2010, 21:21   #30
Super Ed

En Sjimz is hier nu geen mod en dit is een ander forum Daarom snap ik je punt ook niet.

Wat mij betreft een slotje: Ik hoop dat je ons verhaal begrijpt, dat ook wij geen 36 ogen en toetsenborden hebben. Blijf doorgaan met topic reports (want daardoor kwamen er dingen naar voren die wij niet gezien hadden), ook als het in het Twente topic is. Verder wil ik je vragen om niet élke beslissing van een mod aan te vechten en het zo proberen te draaien dat wij het doen omdat we voor Ajax zijn
Reageren

« Rumille | Dentheman »

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site