![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||||
|
Door een impulsieve actie hebben we eigenlijk geheel onverwacht samen een enorm gezellig forum voor elkaar weten te krijgen, met een hoop potentie om op termijn een echte complete voetbalsite met input van users te worden, zoals gebleken is uit onder andere de enquete.
Ook de naam VBLforum ontstond eigenlijk zonder enig nadenken en was een combinatie van de basis (FOK) en wat het is, een forum. Maar mede door de Serious Request actie zijn wij er als crew achtergekomen dat op verschillende manieren gezien de naam VBLforum niet heel erg goed overkomt. Het is niet duidelijk, het bekt niet lekker om uit te spreken en het geeft niet goed weer wat we willen zijn, daarnaast gaf het ons ook nog steeds niet echt een eigen identiteit. Om deze redenen is er besloten om een naamswijziging door te voeren; voor een duidelijker beeld, een eigen identiteit en maar ook voor een hogere relevantie op zoektermen in bijvoorbeeld Google. Natuurlijk zal de oude url gewoon blijven bestaan, zodat we op deze manier geen mensen kwijtraken. De redenen voor deze naam zijn vrij simpel: we zijn een voetbalsite, we zijn samengesteld uit een hoop (fanatieke) aanhangers van allerlei clubs uit de Eredivisie en JL, maar ook over heel Europa. Waar komt dat beter in uit dan: [align=center] [size=x-large]VOETBAL UNITED[/size] [size=medium]www.voetbalunited.net[/size] [/align] Overigens zal de nieuwe naam pas officieel in werking gaan als de nieuwe forumsoftware ontwikkeld is. Dan gaan we onder een nieuwe naam verder op een beter werkend forum.
|
|||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ff verder op die vraag van TR.
Waarom als eerste naam .net, en niet .com?
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
No offence verder, al wordt ie er miljonair van. Zal mij verder aan mn reet roesten. Maar dan is die verontwaardigdheid ook niet helemaal op zijn plaats. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
Het softwarepakket wat straks in gebruik wordt genomen is niet gratis. De hostingpaketten ook niet. Echt, Nico verdient hier geen fuck aan nog. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
Overigens is .com ook vastgelegd. Dus daar kunnen we alle kanten mee op. Wellicht een poll in de OP om te kijken wat beter bij de users ligt. Gewoon, omdat het interessant is om te weten. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik moet wel even wennen hoor, lees het net van de naamsverandering. Ik heb niet gelijk iets van, ja, hier ben ik trots op, zo'n naam.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hmm, ik ben niet meteen enthousiast. Maar misschien is het een kwestie van wennen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ondanks dat ik voetbalunited nog niks vind (teveel van hetzelfde), is het lastig iets te verzinnen (nooit gezegd dat het niet zo was). Ik kom niet verder dan zoiets als pinch-hitter.nl. Al word ik er misselijk van als ik het alleen al opschrijf. En natuurlijk stuitbal.nl, voetbla.nl, 16meter.net. Jammer dat doel(punt)net al bezet is
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
Maar het is nooit mijn visie geweest om lekker dik geld te verdienen met de actie om dit forum op te zetten. Het was een ludieke actie die uiteindelijk serieuzer uitpakte dan verwacht. Ik heb heel lang getwijfeld om er serieus geld in te stoppen, want net als veel anderen wist ik ook dat het na 2 maanden zo over zou kunnen zijn. Inmiddels is mijn blik wel verandert, maar nog steeds niet gericht op het geld. Ik zou het gewoon erg mooi vinden als VBL (of binnenkort dus voetbal united) een (klein) begrip zou kunnen worden in de voetbalwereld. Dat een voetballer in de eredivisie zegt: "Oh ja, Voetbal United, dat ken ik ja." Of dat Mart Smeets zegt: "Dat verhaal kwam van Voetbal United. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen." Maar goed.. het ging over de nieuwe naam toch? |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |||
.
.
En het ging indd over de naam, maar we kijken verder .
|
||||
|
|
|
|
|
#19 |
|
nee, die vragen zijn niet eens onterecht. Zeker niet met een verleden als fok.
Maar zoals ik dus heb laten zien is dat niet mijn doel. Het is alleen maar goed dat er mensen kritisch kijken naar onze/mijn manier van doen. Overigens weet ik ook niet wat je wat VOZ en VOL is..
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom toch elke keer van negatieve uitgaan vraag ik me af.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Maar goed, ik ben benieuwd naar de toekomst .
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Even serieus. De naam vind ik ook niet denderend, maar ik begrijp dat zo'n 'afgezaagde' naam het beste is om een groei te realiseren. Wat ik me alleen wel afvraag, gaat de groei niet ten koste van de sfeer die hier heerst? De naam kan me weinig schelen, maar vind het belangrijker om te weten hoe jullie de huidige sfeer intact proberen te houden wanneer er een groot portie voetbalzonevolk bij gaat komen? |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed gedaan, snap het negatieve niet hier. Mark technisch is het een uitstekend idee om de naam te veranderen, het brengt alleen maar voordelen als in betere naamsbekendheid, beter zoekbaar in Google, etc. United is gewoon een prima woord, want het is lastig om tegenwoordig nog echt een goede naam te bedenken. Voetbal + International / Primeur / Zone of whatever is allemaal al bezet, dus ja, wat wil je dan? Vind dat de admins het prima hebben gedaan en ben benieuwd wat men een betere naam vindt hier.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Hij heeft voor me gewerkt.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
En ik vind www.verenigdvoetbal.nl nog steeds vele malen beter.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Is het nieuwe softwarepakket compatibel met de huidige database?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nog een vraagje over de database. In hoeverre wordt er gebackupt? Stel dat vandaag van alles crasht of wordt gehackt en weet ik veel wat, wat houden we dan over?
[size=xx-small]Ik ben een leek en shit op dit gebied, maar heb er eerder niets over gelezen en vroeg het me af.. [/size] __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
. Deze was trouwens wel direct op mij gericht. Kijk, je hebt de TR's van deze wereld, waarvan je weet dat ze negatief gaan doen. Maar het merendeel stelt toch gewoon zijn vragen/kanttekeningen? Die jullie overigens ook prima weten te weerleggen .
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Voetbalunited gaat dus pas echt gebruikt worden als het forum geüpgraded is? Wanneer is alles klaar, dus ook lay-out etc?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
jup
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Over de stand van zaken zal Gitaarsnaar zsm een update geven
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Overigens snap ik het ook wel een beetje dat je de naam niet samen met de users gaat bedenken. Er kan altijd een grapjas zijn die dan maar alvast wat van die namen gaat vastleggen die boven komen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
.
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Da's inderdaad een goede Suijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nu heeft een of andere grapjas ook voetbalunited.nl al vastgelegd...
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dan had je een hele lijst met namen gehad, en bijna iedereen had een andere willen zien. Wat je ook doet, je krijgt nooit alle neuzen 1 kant op
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Het is trouwens ook een deel van een ernstig lelijke weblog: http://mlmania.web-log.nl/mlmania/ml_voetbal_united/index.html. Oude website uit 1995: http://voetbalunited.punt.nl/ |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lekker boeiend. Als we het maar kunnen vinden toch?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Een nieuwe naam #2: Voetbalunited.net
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |