Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 januari 2010, 00:56   #1
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Door een impulsieve actie hebben we eigenlijk geheel onverwacht samen een enorm gezellig forum voor elkaar weten te krijgen, met een hoop potentie om op termijn een echte complete voetbalsite met input van users te worden, zoals gebleken is uit onder andere de enquete.

Ook de naam VBLforum ontstond eigenlijk zonder enig nadenken en was een combinatie van de basis (FOK) en wat het is, een forum. Maar mede door de Serious Request actie zijn wij er als crew achtergekomen dat op verschillende manieren gezien de naam VBLforum niet heel erg goed overkomt. Het is niet duidelijk, het bekt niet lekker om uit te spreken en het geeft niet goed weer wat we willen zijn, daarnaast gaf het ons ook nog steeds niet echt een eigen identiteit.

Om deze redenen is er besloten om een naamswijziging door te voeren; voor een duidelijker beeld, een eigen identiteit en maar ook voor een hogere relevantie op zoektermen in bijvoorbeeld Google. Natuurlijk zal de oude url gewoon blijven bestaan, zodat we op deze manier geen mensen kwijtraken.

De redenen voor deze naam zijn vrij simpel: we zijn een voetbalsite, we zijn samengesteld uit een hoop (fanatieke) aanhangers van allerlei clubs uit de Eredivisie en JL, maar ook over heel Europa. Waar komt dat beter in uit dan:

[align=center]
[size=x-large]VOETBAL UNITED[/size]
[size=medium]www.voetbalunited.net[/size]
[/align]

Overigens zal de nieuwe naam pas officieel in werking gaan als de nieuwe forumsoftware ontwikkeld is. Dan gaan we onder een nieuwe naam verder op een beter werkend forum.

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen
Oorspronkelijk geplaatst door Grulez

Ach das gewoon onzin. Jullie voelen je meteen aangevallen als iemand iets kritisch benaderd (lees van mijn part kut) wat je achter de schermen bedacht hebt.
Als ik namens mijn eigen persoon spreek dan is dat absoluut niet het geval. Ik ben van mening dat alle beargumenteerde feedback welkom is. Het is alleen jammer dat een klein lijstje met mensen is die wel lijken te leven om te zeiken. Al doen we alles zoals zij willen, dan nog zou er wel iets zijn om over te zeiken.

Ik zie je zelfs al in wij/ zij praten, terwijl de transparantie toch juist belangrijk is.
Wij, als in crew, gebruik ik inderdaad. Dit omdat ik zie dat mensen bijvoorbeeld Nico voor iemand uitmaken die enkel op geld uit is. Alles wat vanuit de crew komt overleggen we. Elke zinnige opmerking die wij van andere krijgen bespreken we, zodat we feedback echt kunnen gebruiken waar het voor is.

Wat ik in het andere topic bedoelde (over de voortgang), gaat ook over het communiceren naar de achterban. Ik vroeg me daarom gewoon af waarom het (bijv de FP) lang duurde (net als Sandman hier opperde). Kijk ik hoor niet te zeuren over dat het klaar moet zijn oid (true), maar ik lees er ook een maand niks over, ondanks dat het (de ontwikkeling/ richting van het forum) een hot issue was. Dan vind je me maar een zeur, kan ik ook niet mee zitten (daar ben ik voetbalsupporter voor).
Het is inderdaad een hot issue, en er zijn nog steeds mensen mee bezig (als ik dit nog wel mag zeggen, de vorige keer was dat volgens een klein aantal ook al niet goed). Maar ik hoop ook dat jullie begrijpen dat het allemaal jongens zijn die het in hun vrije tijd doen. Het is niet enkel crew wat er aan meewerkt, maar ook users als gitaarsnaar. Dan was het afgelopen maand ook nog eens de drukste maand van het jaar, dan is het logisch dat de snelheid iets minder snel is.

De ontwikkeling staat absoluut niet stil, in tegenstelling zelfs. Deze naam is ook niet iets wat net even bedacht is, hier praten wij ook al een paar weken over.

Overigens heeft gitaarsnaar aangegeven dat hij morgen wat meer info zal geven! En ik wil nog even toevoegen dat feedback/kritiek nooit een probleem is, maar op een gegeven moment zijn het áltijd dezelfde die roepen dat het kut is e.d. zonder argumentatie
ok
Grulez is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 5 januari 2010, 00:57   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ff verder op die vraag van TR.
Waarom als eerste naam .net, en niet .com?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 00:58   #3
Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala
Maar goed, TR heeft ook weer z'n Robje gepulled.
Ik ga lekker naar mijn bed. Morgen mijn geld weer verdienen bij een multinational .
Een kaasfabriek in Alkmaar en Friesland telt niet hé
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 01:08   #4
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit omdat ik zie dat mensen bijvoorbeeld Nico voor iemand uitmaken die enkel op geld uit is.
Niet om daar nou weer een hele halszaak van te maken, maar dat heeft ie natuurlijk ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Hij stampte ineens een forum uit de grond en maakte goed gebruik van de scheiding tussen de users en Fok! maar laten we eerlijk zijn niemand had voor die tijd van Nico Martens gehoord. En wat begon als een leuk forumpje voor de verstotelingen van Fok! moest al snel groter worden, er moest een FP komen er verschenen reclamebanners op de site, etc. En terwijl de rest van de crew op vrijwillige basis werkt. Kun je je niet aan de aandacht onttrekken dat Nico er een leuk zakcentje per maand aan over houdt. Hij kan zijn baan allicht nog niet opzeggen. Maar het is ook niet allemaal liefdadigheid wat hij "voor ons" doet.

No offence verder, al wordt ie er miljonair van. Zal mij verder aan mn reet roesten. Maar dan is die verontwaardigdheid ook niet helemaal op zijn plaats.

Oud 5 januari 2010, 01:10 big smile   #5
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Niet om daar nou weer een hele halszaak van te maken, maar dat heeft ie natuurlijk ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Hij stampte ineens een forum uit de grond en maakte goed gebruik van de scheiding tussen de users en Fok! maar laten we eerlijk zijn niemand had voor die tijd van Nico Martens gehoord. En wat begon als een leuk forumpje voor de verstotelingen van Fok! moest al snel groter worden, er moest een FP komen er verschenen reclamebanners op de site, etc. En terwijl de rest van de crew op vrijwillige basis werkt. Kun je je niet aan de aandacht onttrekken dat Nico er een leuk zakcentje per maand aan over houdt. Hij kan zijn baan allicht nog niet opzeggen. Maar het is ook niet allemaal liefdadigheid wat hij "voor ons" doet.

No offence verder, al wordt ie er miljonair van. Zal mij verder aan mn reet roesten. Maar dan is die verontwaardigdheid ook niet helemaal op zijn plaats.
Ik garandeer je dat het hem meer geld heeft gekost tot nu toen dan opgeleverd.
Het softwarepakket wat straks in gebruik wordt genomen is niet gratis. De hostingpaketten ook niet.
Echt, Nico verdient hier geen fuck aan nog.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 01:11 puh   #6
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado

Een kaasfabriek in Alkmaar en Friesland telt niet hé
Kwartje valt nog steeds niet .
Oud 5 januari 2010, 01:12 emo   #7
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Ff verder op die vraag van TR.
Waarom als eerste naam .net, en niet .com?
.net bekt lekkerder.
Overigens is .com ook vastgelegd. Dus daar kunnen we alle kanten mee op.

Wellicht een poll in de OP om te kijken wat beter bij de users ligt. Gewoon, omdat het interessant is om te weten.
Oud 5 januari 2010, 01:13   #8
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het softwarepakket wat straks in gebruik wordt genomen is niet gratis. De hostingpaketten ook niet.
En volgens mij is de frontpage iets wat vanuit de users kwam
denthemen is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 01:18   #9
TR

Welke software gaat er gebruikt worden? Mag dat al bekend worden? En heb je het dan over het forum of ook de website zelf?

Oud 5 januari 2010, 01:55   #10
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik moet wel even wennen hoor, lees het net van de naamsverandering. Ik heb niet gelijk iets van, ja, hier ben ik trots op, zo'n naam.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 02:22   #11

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Hmm, ik ben niet meteen enthousiast. Maar misschien is het een kwestie van wennen.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 02:59 arrow   #12
rasgroninger

Ondanks dat ik voetbalunited nog niks vind (teveel van hetzelfde), is het lastig iets te verzinnen (nooit gezegd dat het niet zo was). Ik kom niet verder dan zoiets als pinch-hitter.nl. Al word ik er misselijk van als ik het alleen al opschrijf. En natuurlijk stuitbal.nl, voetbla.nl, 16meter.net. Jammer dat doel(punt)net al bezet is
Oud 5 januari 2010, 08:32 emo   #13
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Welke software gaat er gebruikt worden? Mag dat al bekend worden? En heb je het dan over het forum of ook de website zelf?
Het is 1 groot pakket, wat een paar honderd dollar heeft gekost.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 09:15   #14
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Tomasso
Het is 1 groot pakket, wat een paar honderd dollar heeft gekost.
Hetgeen een investering is om in de toekomst meer mee binnen te halen lijkt me. Dit doe je niet om op termijn je ingebrachte geld enkel terug te verdienen.
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 09:28 emo   #15
Woordvoerder Havana Club

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman

Hetgeen een investering is om in de toekomst meer mee binnen te halen lijkt me. Dit doe je niet om op termijn je ingebrachte geld enkel terug te verdienen.
Een investering om aan de meeste, zo niet alle, wensen van iedereen van VBL te kunnen voldoen. Nico krijgt geld binnen via reclame-inkomsten ja. Maar hij renteniert er niet op, en dat is z'n doel ook helemaal niet. Anders zou je het wel laten zoals het is en totaal niet nadenken over de toekomst. Het is puur gericht op de kritiek en input die we hebben ontvangen als crew zijnde, om zo naar een fijner forum te gaan, en als volgende stap een FP zullen ontwikkelen.
Oud 5 januari 2010, 09:31   #16
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat er in de toekomst iets meer binnenkomt dan dat er uit gaat, is inderdaad een optie en zou ook zeker niet iets zijn wat ik vervelend zou vinden.

Maar het is nooit mijn visie geweest om lekker dik geld te verdienen met de actie om dit forum op te zetten. Het was een ludieke actie die uiteindelijk serieuzer uitpakte dan verwacht. Ik heb heel lang getwijfeld om er serieus geld in te stoppen, want net als veel anderen wist ik ook dat het na 2 maanden zo over zou kunnen zijn.

Inmiddels is mijn blik wel verandert, maar nog steeds niet gericht op het geld. Ik zou het gewoon erg mooi vinden als VBL (of binnenkort dus voetbal united) een (klein) begrip zou kunnen worden in de voetbalwereld.

Dat een voetballer in de eredivisie zegt: "Oh ja, Voetbal United, dat ken ik ja." Of dat Mart Smeets zegt: "Dat verhaal kwam van Voetbal United. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen."

Maar goed.. het ging over de nieuwe naam toch?
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 09:34   #17
AFCA

Een investering om aan de meeste, zo niet alle, wensen van iedereen van VBL te kunnen voldoen. Nico krijgt geld binnen via reclame-inkomsten ja. Maar hij renteniert er niet op, en dat is z'n doel ook helemaal niet. Anders zou je het wel laten zoals het is en totaal niet nadenken over de toekomst. Het is puur gericht op de kritiek en input die we hebben ontvangen als crew zijnde, om zo naar een fijner forum te gaan, en als volgende stap een FP zullen ontwikkelen.
Noem me te kritisch, maar dit is wel een heel erg mooi weer praatje. "Anders zou je het wel laten zoals het is en totaal niet nadenken over de toekomst", die is zelfs lachwekkend .
Oud 5 januari 2010, 09:41   #18
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
Dat er in de toekomst iets meer binnenkomt dan dat er uit gaat, is inderdaad een optie en zou ook zeker niet iets zijn wat ik vervelend zou vinden.
Fair enough .

Maar het is nooit mijn visie geweest om lekker dik geld te verdienen met de actie om dit forum op te zetten. Het was een ludieke actie die uiteindelijk serieuzer uitpakte dan verwacht. Ik heb heel lang getwijfeld om er serieus geld in te stoppen, want net als veel anderen wist ik ook dat het na 2 maanden zo over zou kunnen zijn.

Inmiddels is mijn blik wel verandert, maar nog steeds niet gericht op het geld.
Dat begrijp ik best, niemand zegt ook dat je het van het begin 'van plan' was. Maar er bekruipt nu een aantal users het gevoel dat nu eenmaal duidelijk is dat dit forum een succes is, dat het ook koste wat het kost door moet groeien naar een winstgevende organisatie. Misschien onterecht, maar ik ben blijkbaar niet alleen met deze vragen .

Ik zou het gewoon erg mooi vinden als VBL (of binnenkort dus voetbal united) een (klein) begrip zou kunnen worden in de voetbalwereld.

Dat een voetballer in de eredivisie zegt: "Oh ja, Voetbal United, dat ken ik ja." Of dat Mart Smeets zegt: "Dat verhaal kwam van Voetbal United. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen."

Maar goed.. het ging over de nieuwe naam toch?
Nobel plan. Maar heb je ooit wel eens een voetballer gehoord over VOZ of VOL? Laat staan Smeets?

En het ging indd over de naam, maar we kijken verder .
Oud 5 januari 2010, 09:44   #19
Roem en glorie

nee, die vragen zijn niet eens onterecht. Zeker niet met een verleden als fok.
Maar zoals ik dus heb laten zien is dat niet mijn doel. Het is alleen maar goed dat er mensen kritisch kijken naar onze/mijn manier van doen.

Overigens weet ik ook niet wat je wat VOZ en VOL is..
Oud 5 januari 2010, 09:44 standard ball   #20
Woordvoerder Havana Club

Waarom toch elke keer van negatieve uitgaan vraag ik me af.
Oud 5 januari 2010, 09:47   #21
AFCA

Ik ga toch nergens van uit? Gister werd dit ook al gesteld. Ik stel m'n vragen, ben kritisch, meer niet.
Oud 5 januari 2010, 09:47   #22
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
nee, die vragen zijn niet eens onterecht. Zeker niet met een verleden als fok.
Maar zoals ik dus heb laten zien is dat niet mijn doel. Het is alleen maar goed dat er mensen kritisch kijken naar onze/mijn manier van doen.

Overigens weet ik ook niet wat je wat VOZ en VOL is..
Ik bedoelde eigenlijk VoetbalZone, was in de war met VoetbalOpZaterdag. Die ander is VoetbalOnLine.

Maar goed, ik ben benieuwd naar de toekomst .
Oud 5 januari 2010, 09:51   #23
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga terug naar FOK!, zo'n baggernaam met een wannabe Danny.

Even serieus. De naam vind ik ook niet denderend, maar ik begrijp dat zo'n 'afgezaagde' naam het beste is om een groei te realiseren. Wat ik me alleen wel afvraag, gaat de groei niet ten koste van de sfeer die hier heerst? De naam kan me weinig schelen, maar vind het belangrijker om te weten hoe jullie de huidige sfeer intact proberen te houden wanneer er een groot portie voetbalzonevolk bij gaat komen?
Blawh is nu online   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 10:03   #24
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed gedaan, snap het negatieve niet hier. Mark technisch is het een uitstekend idee om de naam te veranderen, het brengt alleen maar voordelen als in betere naamsbekendheid, beter zoekbaar in Google, etc. United is gewoon een prima woord, want het is lastig om tegenwoordig nog echt een goede naam te bedenken. Voetbal + International / Primeur / Zone of whatever is allemaal al bezet, dus ja, wat wil je dan? Vind dat de admins het prima hebben gedaan en ben benieuwd wat men een betere naam vindt hier.

Oud 5 januari 2010, 10:05   #25
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Goed gedaan, snap het negatieve niet hier. Mark technisch is het een uitstekend idee om de naam te veranderen, het brengt alleen maar voordelen als in betere naamsbekendheid, beter zoekbaar in Google, etc. United is gewoon een prima woord, want het is lastig om tegenwoordig nog echt een goede naam te bedenken. Voetbal + International / Primeur / Zone of whatever is allemaal al bezet, dus ja, wat wil je dan? Vind dat de admins het prima hebben gedaan en ben benieuwd wat men een betere naam vindt hier.
Denk dat die discussies nu wel geweest zijn Ray .
Oud 5 januari 2010, 10:06 hearth   #26
maar laten we eerlijk zijn niemand had voor die tijd van Nico Martens gehoord.
He Hij heeft voor me gewerkt.
Swetsenegger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 10:09   #27
En ik vind www.verenigdvoetbal.nl nog steeds vele malen beter.
Swetsenegger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 10:12   #28
Crazy in de put

Denk dat die discussies nu wel geweest zijn Ray .
Dus ik mag niets zeggen als ik dit topic pas vanochtend voor het eerst zie? .

Oud 5 januari 2010, 10:14   #29
Crazy in de put

En wat dan nog als Nico er redelijk aan zou verdienen? Dan had iemand anders maar zo slim moeten zijn om onmiddellijk een forum online te gooien en meerdere domeinnamen te registeren. Iedereen had het kunnen doen.

Oud 5 januari 2010, 10:14 duh   #30
AFCA

Dus ik mag niets zeggen als ik dit topic pas vanochtend voor het eerst zie? .
Oh, zo bedoel ik het ook helemaal niet hoor. We kunnen het er best nog een keer over hebben .
Oud 5 januari 2010, 10:24   #31
Crazy in de put

Is het nieuwe softwarepakket compatibel met de huidige database?

Oud 5 januari 2010, 10:25 wink   #32
I'm Ron fucking Swanson

Is het nieuwe softwarepakket compatibel met de huidige database?
.
Oud 5 januari 2010, 10:36   #33
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog een vraagje over de database. In hoeverre wordt er gebackupt? Stel dat vandaag van alles crasht of wordt gehackt en weet ik veel wat, wat houden we dan over?

[size=xx-small]Ik ben een leek en shit op dit gebied, maar heb er eerder niets over gelezen en vroeg het me af.. [/size]

Oud 5 januari 2010, 11:12 sad   #34
Woordvoerder Havana Club

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Nog een vraagje over de database. In hoeverre wordt er gebackupt? Stel dat vandaag van alles crasht of wordt gehackt en weet ik veel wat, wat houden we dan over?

[size=xx-small]Ik ben een leek en shit op dit gebied, maar heb er eerder niets over gelezen en vroeg het me af.. [/size]
Goede opmerking. Volgens mij om de dag, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Oud 5 januari 2010, 11:16   #35
Super Ed

Ik ga toch nergens van uit? Gister werd dit ook al gesteld. Ik stel m'n vragen, ben kritisch, meer niet.
Jij stelt vragen, maar er zijn er genoeg die direct van het slechte uitgaan
Oud 5 januari 2010, 11:20   #36
AFCA

Jij stelt vragen, maar er zijn er genoeg die direct van het slechte uitgaan
Vind ik eigenlijk ook nog wel meevallen . Deze was trouwens wel direct op mij gericht. Kijk, je hebt de TR's van deze wereld, waarvan je weet dat ze negatief gaan doen. Maar het merendeel stelt toch gewoon zijn vragen/kanttekeningen? Die jullie overigens ook prima weten te weerleggen . Krijg in ieder geval het idee dat er lang en goed over nagedacht is .
Oud 5 januari 2010, 11:22   #37
Roem en glorie

Goede opmerking. Volgens mij om de dag, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
klopt
Oud 5 januari 2010, 12:50   #38

Voetbalunited gaat dus pas echt gebruikt worden als het forum geüpgraded is? Wanneer is alles klaar, dus ook lay-out etc?
FoCuSs is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:56   #39
Roem en glorie

jup
Oud 5 januari 2010, 13:01   #40
Super Ed

Over de stand van zaken zal Gitaarsnaar zsm een update geven
Oud 5 januari 2010, 13:25   #41

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Overigens snap ik het ook wel een beetje dat je de naam niet samen met de users gaat bedenken. Er kan altijd een grapjas zijn die dan maar alvast wat van die namen gaat vastleggen die boven komen.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 13:28   #42
Crazy in de put

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
Overigens snap ik het ook wel een beetje dat je de naam niet samen met de users gaat bedenken. Er kan altijd een grapjas zijn die dan maar alvast wat van die namen gaat vastleggen die boven komen.
Goeie ja. Zulke leipo's heb je altijd .

Oud 5 januari 2010, 13:34   #43
AFCA

Da's inderdaad een goede Suijk .
Oud 5 januari 2010, 13:37 rainbow   #44
TR

Nu heeft een of andere grapjas ook voetbalunited.nl al vastgelegd...

Oud 5 januari 2010, 13:39   #45
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat klopt en zorg maar eens voor een naam die iedereen aanstaat. De situatie is net als nu dat er uiteindelijk mensen zijn die het niks vinden, dus wat dat betreft is er niet veel anders met nu.
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 14:07   #46
rasgroninger

je kan ze wel suggesties laten doen.
Oud 5 januari 2010, 14:09   #47
Super Ed

Dan had je een hele lijst met namen gehad, en bijna iedereen had een andere willen zien. Wat je ook doet, je krijgt nooit alle neuzen 1 kant op
Oud 5 januari 2010, 14:13   #48
rasgroninger

Het is trouwens ook een deel van een ernstig lelijke weblog: http://mlmania.web-log.nl/mlmania/ml_voetbal_united/index.html.

Oude website uit 1995: http://voetbalunited.punt.nl/
Oud 5 januari 2010, 14:16   #49
TR

Dan had je een hele lijst met namen gehad, en bijna iedereen had een andere willen zien. Wat je ook doet, je krijgt nooit alle neuzen 1 kant op
Je had ook bijv. bij de enquete mensen een suggestie kunnen laten geven voor de naam. Jullie selecteren daar de beste uit en vullen het eventueel aan met een eigen voorkeur en dan de mensen laten stemmen in een poll ofzo.

Oud 5 januari 2010, 14:24   #50

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Lekker boeiend. Als we het maar kunnen vinden toch?
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site