|
|
#1 |
|
Zie ik het verkeerd als ik constateer dat er weinig meer wordt gedaan aan de technische ontwikkeling van het forum? Er staan nog vele suggesties open in het suggestieforum, dingen waar naar gekeken zou worden hoor je niks meer van, de To-do-list is allang niet meer geupdate. Is men er nog wel actief mee bezig?
Ps, bespaar me het gezeik als "jij bent altijd maar aan het zeiken" of "Die en die hebben ook een leven" dat geloof ik allemaal wel. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
We zijn achter de schermen druk bezig met van alles en nog wat, veel dingen staan echter nog in de kinderschoenen, zijn moeilijk te realiseren of zijn gewoon niet haalbaar. Bovendien werkt de ziekte van Lastpost en het weg zijn van Nico momenteel ook niet echt mee.
Maar we zijn er mee bezig, alhoewel sommige dingen (actieve topics, betere layout in de MyAT) gewoon heel lastig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lastpost is nog herstellende en Nico is afwezig. Derhalve staat het stil ja. Dingen waar ik me eerder aan gewaagd heb en mij niet gelukt zijn, gaan me ook een tweede keer niet lukken. Daarnaast kan ik het ook niet meer, omdat ik alleen nog maar een modje ben.
Maar bedankt iig. Het houdt ons scherp en wakker. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er zijn misschien niet direct resultaten te zien maar we kijken er wel degelijk naar. Ook wij hebben werk/school e.d. en moeten alles dus in onze vrije tijd doen dus neemt het gewoon veel tijd in beslag
Ook is het voor ons allemaal nieuw
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
We leven ook niet in een ontwikkelingsland.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
mss niet het goede topic, maar ik ga er niet een nieuwe voor openen.
Het valt me op dat: a. het aantal users toeneemt b. mijn eigen post gemiddelde gelijk blijft c. mijn post percentage stijgt Conclusie: de users posten steeds minder! |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Deze week gaat het inderdaad minder, maar de vorige weken werd meer gepost. En het "nieuwe" is eraf nu, dan gaan mensen ook minder posten.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
maar wat ik schets is toch een simpel abc-tje? Naja, t maakt me verder niet uit hoor, het valt me gewoon op
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
Stats liegen niet, jouw gevoel wel. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Inhoudelijk ook nog een tegen reactie?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
ik?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, TR
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb je zelf geen idee of behoefte om iets te gaan doen dan, TR?
Met vage kreten tegen een muur schoppen heeft ook weinig zin. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat niet, maar dat er achter de schermen wel wat gedaan wordt (wat dan?) dat alles zo moeilijk is (er zijn ook een punten die zijn aangegeven, die helemaal niet zo moeilijk zijn maar waar toch al lang niks mee gedaan wordt tenzij dit wel aangegeven is) en die drukte met werken en school enzo... (in het begin van het forum konden jullie dat toch ook combineren?)
Waar staan trouwens die stats van daggla? Want ik heb eerlijk gezegd ook het gevoel dat er minder gepost wordt. Je moet soms uren wachten op een reactie, er zijn tijdstippen dat er bijna geen man is op het forum, dat soort dingen. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Upd-wk-45-Daggla-s-stats-hoekje-2
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Verder wordt er afgelopen week wel minder gepost maar dat is overal zo (Waarschijnlijk doordat er interlands zijn en er dus niet zo veel over voetbal te lullen is)
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
En wat er gevraagd wordt is echt geen hooggeschoolde programmeer abacadra. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
En ik zou je graag vertellen waar wij mee bezig zijn, maar wij weten ook dat we met users zoals jij moeten oppassen met wat we zeggen, omdat we anders weer huil topics krijgen als iets er binnen een week niet is |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Wie weet heeft Nico TR wel gewoon op negeren staat, dat maakt hem een extra grote baas
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#34 | |
Maar het is en blijft wel een feit dat je met een groep vrijwilligers zit, die ook soms minder tijd hebben. Als dan een geval Lastpost (ziekenhuis opname) er tussendoor komt is er de kans dat er de klad in komt. Ik spreek dat niet goed, maar het is wel begrijpelijk. Het punt dat jij aangaf had gewoon gedaan moeten worden, onze fout, maar jullie kunnen ons er altijd via PM op wijzen, desnoods kick je het topic.Kijk ook eens naar alles wat we al wel bereikt hebben, er is nu gewoon niet heel veel zichtbaars meer atm dat gedaan zal moeten worden |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
TR,
je kunt ook gewoon gezellig hier gaan posten zonder overal tegenaan te schoppen Maakt t leven voor jezelf ook een stuk leuker
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het is goed om ons scherp te houden, maar zelfs na een uitleg beweren dat wij niets doen is gewoon not done
|
|
|
|
|
|
|
#41 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat heb ik ook gezegd.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Ik heb wel het idee dat het in de ochtenden steeds rustiger wordt. Zijn hier statistieken of grafieken van?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
Alleen als je elke ochtend rond 12en zou kijken wat er aan posts staat EN als je weet hoeveel het voorheen ongeveer was. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Helaas zijn er ook mensen die aan het werk moeten
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoi
|
Ja mobile website zal mijn postcount doen toenemen.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
![]() Heb ook het idee dat er de afgelopen week weinig nieuwe leden zijn bij gekomen. Ik denk dat een FP erg belangrijk is, veel nieuwe internetters kijken vrijwel alleen maar op een FP en lezen fora niet. __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Algemene Vorderingen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|