|
|
#101 | |
|
||
|
|
|
|
|
#102 | |
Gewoon de sfeer filmen en proberen en een doelpunt op film proberen te krijgen. Btw, ik denk dat als jij met betere keywords werkt, dat je nog veel meer hits kunt krijgen. |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
||
|
|
|
|
|
#105 | |
Mag ik weten hoeveel kliks je precies van alleen mijn filmpje hebt gekregen? watch?v=XbcPNysrb34 Dat motiveert me om dit te blijven doen, want ik mis wel 20 min van een wedstrijd ong
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Nou Marioow, dit is mijn voorbeeld van Twente - Willem 2
FC Twente Willem II Bryan Ruiz Nashat Akram Vak vak-p ultras ultras91 tifosi tilburg enschede rellen hooligan vechtpartij FCT juichen zingen liederen goal doelpunt wout brama miroslav stoch vakp tifo eredivisie 2009 2010 |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
Maar net als hier heb ik er ook wel redelijk wat. http://www.youtube.com/watch?v=8Vw1tXMM0No |
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ben in ieder geval als ik genoeg foto's heb verzameld ook nog een filmpje te maken met buitenlande tifo acties.
En binnenkort bij de wedstrijd Dortmund - Freiburg komt er een mega choreo ten ere van het 100 jarige bestaan van Borussia Dortmund dus eens kijken of ik daar een mooi filmpje van kan schieten. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Stats:
vblforum Geüploade video's: 30 Aantal videoweergaven: 8389 Aantal kanaalweergaven: 244 Abonnees: 8 |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Heb er niet zoveel verstand van maar is het mogelijk om "vriendschappen" aan te gaan met andere kanalen?
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Hoe staat met de mensen die via youtube binnen komen?
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
inmiddels staat het op 152.
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Weer een nieuw filmpje toegevoegd:
http://www.youtube.com/watch?v=y_me6UGFeWE Stats: Geüploade video's: 30 Aantal videoweergaven: 9291 Aantal kanaalweergaven: 263 Abonnees: 8 |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Geüploade video's: 32
Aantal videoweergaven: 9858 Aantal kanaalweergaven: 269 Abonnees: 8 Zo'n 600 views er bij sinds gisteren. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nice!
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Aantal videoweergaven: 10018!
10000+ Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
|
|
#121 | |
|
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
||
|
|
|
|
|
#123 | |
Je hebt gelijk, maar toch ruim 50% is nederlands. (komt mede door mijn filmpje van Willem 2 - Twente die bijna 3000 views heeft) Het is nuttig als er meer mensen zouden zijn die filmpjes maken in stadions, en die in het kanaal knallen, ik ga morgen bij NAC thuis weer filmen |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Goed plan. Ik zit zelf niet in de ArenA meer dit jaar, maar zal zeker gaan filmen als ik er de volgende keer weer zit. Filmpjes van de grote drie trekken toch het meeste views.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
||
|
|
|
|
|
#126 | |
|
||
|
|
|
|
|
#127 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 | |
|
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ze staan juist huis, tuin en keuken camera's toe in stadions omdat die kwaliteit niet dusdanig is dat mensen hun abo op EL ervoor zouden opzeggen, dus het lijkt me dat dat niet echt heel ernstig kan uitpakken. Zeker als je het zelf filmt ipv gebruik te maken van op TV vertoonde beelden.
Als het gezeik oplevert haal je het weg, simpel. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ja kan je gelijk in hebben hoor. Heeft alleen weinig zin natuurlijk als het wel geblokkeerd zou worden, mijn account werd toen ook zonder waarschuwing geblokkeerd en verwijderd. Maar zal de volgende wedstrijd eens kijken of ik weer wat materiaal kan schieten.
Andere mensen die beeldmateriaal hebben zijn natuurlijk ook van harte welkom om wat filmpjes toe te voegen aan het kanaal. Ik heb ook nog wel genoeg oude filmpjes op mijn pc maar ik denk niet, dat die nog voor veel hits zullen zorgen. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
||
|
|
|
|
|
#133 | |
Geüploade video's: 32 Aantal videoweergaven: 11343 Aantal kanaalweergaven: 292 Abonnees: 9 |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Aantal videoweergaven: 12553 Aantal kanaalweergaven: 308 Abonnees: 9 Nog mensen met nieuwe filmpjes? |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Aantal videoweergaven: 15377 Aantal kanaalweergaven: 333 Abonnees: 9 Hoe staat het met hits vanaf youtube Nico? |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
staat op 191
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
In verhouding dus weinig mensen die doorklikken, van mijn kant zal voorlopig nog even niks komen moet nog een nieuwe camera aanschaffen.
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Aantal videoweergaven: 16831 Aantal kanaalweergaven: 343 Abonnees: 9 |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
Je kan toch het adres van de site in het intro van de filmpjes zetten?
Na een paar seconden uitfaden en niemand stoort zich eraan. Nog plaats voor een promo slideshow?
|
|
|
|
|
|
#146 | |
Maar voor het password en inlognaam moet je nico maar even een pm sturen dan kan je er een filmpje op plaatsen. |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
Je kan de link in de comments zetten, hoeft er niet getypt te worden...
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
||
|
|
|