|
|
#51 | |
Mis ik iets
|
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik snap het nut ervan ook niet. Mooi weglaten dus.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
Het lijkt mij zeer functioneel en maakt het forum gebruiksvriendelijker. Er worden hier écht veel opstellingen gemaakt Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Tof idee! Kunnen we ook nog een poll-tool toevoegen?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
die hebben we al :p
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
Linkje?
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
uh in de OP althans. even goed zoeken
![]() Links bij berichtopties uuh niet. helemaal onderaan gewoon |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Blijkbaar kom ik niet in de topics waar opstellingen worden geplaatst. Alleen voor de draft zou het handig zijn, verder kom ik hier nooit opstellingen tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
ik wil het.
[size=large]ik wil het.[/size] [size=x-large]ik wil het.[/size]
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Is deze er eigenlijk al of is dit een stille dood gestorven?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik denk dat laatste. Vooralsnog zie ik er ook nog niet echt de noodzaak voor
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Boehoehoe
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
je kunt toch gewoon [center] gebruiken?
keeper
rechtsback - verdediger - verdediger - linksback middenvelder - middenvelder rechtshalf - aanvallende midd. - linkshalf spits __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Als we maar niet naar het niveau-voetbalzone toegaan vind ik het een prima idee.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Godver zeg! het staat gewoon in de toolbalk
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
slotje.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Oh, dan neem ik het terug. Ik dacht dat jij ook slotjes enzo kon zetten maar het gewoon niet deed
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik heb altijd na een slotje willen posten.
OHJO JONGE, NU BEN IK STOER HÉ. DAT IK GEWOON MET EEN KATER NA 18.444 BIER HIER NA EEN SLOTJE POST. WAAJOOOO SWA. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
. net zoals alle andere moderatie shizzle.
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
kees kloost..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Opstellingen tool
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|