|
|
#1 |
|
Nu de Quickreplyfunctie bij is gewerkt zou ik me graag hard willen maken voor de QuickQuote (quote komt in quickreply venster).
Ik heb dat wel eens op een ander forum zien werken en dat was best prettig
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat knopje naar de Quote-knop bedoel je? Dat ballontje met dat plusje. Die kan je van meerdere posts aanklikken en dan verschijnt er een extra balkje bij het quickreply venster. Even klikken op 'Deze berichten nu citeren' en dan staan die berichten in de quickreply venster
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ach, IE heeft de QuickQuote verneukt, dus IE gebruiken zullen nog op de oude manier moeten quoten
![]() En Doopy, dat kan al een hele lange tijd . Werkt superhandig
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik denk dat ik maar op de oude manier blijf quoten dan, liever 2 seconden wachten op het scherm dan 1x meer klikken
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
mja.. maar dit heeft dus als voordeel dat je meerder berichten kan replyen, maar je hebt wel gelijk dat als je 1 bericht wil replyen, dat het handiger zou zijn in 1 klik.
Maar goed, ik wil wel eens kijken of ik daar iets op kan verzinnen, maar dat komt dan wel op de iets langere termijn te staan. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij werkt prima zo hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij werkt niet helemaal lekker; ik zie nu steeds vaker dat de eerste wel gequote wordt, maar de tweede alleen het stukje tekst en [./quote]; ipv [.quote] naam, pi, tekst [./quote].
Kan er naar gekeken worden? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
mja.. ik heb 2 opties, want veranderen kan ik het (nu) niet. Dat is óf zo laten óf dat alle quotes blijven staan en dus waarschijnlijk de modjes meer werk opzadelen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
nieuwe forumsoftware is wel goed
|
|