|
|
#1 |
|
Er zijn in de afgelopen enorm veel goede logo's ingediend, maar het wordt tijd om een lijstje te maken met favorieten. Maak je lijstje zoals hieronder, dan zal ik maandagavond gaan kijken welke we gaan uitwerken tot het definitieve logo.
Let daarom niet al te veel op de afwerking, maar welk logo past volgens jou het beste bij VBL? Alle logo's die gecreëerd zijn staan in dit topic: http://www.vblforum.nl/Thread-Een-logo-2 kies dus jouw favoriet. Waarschijnlijk zal de stemming maandagavond sluiten! hier het template waarmee je kan kiezen! vervang het woordje 'afbeelding' met de link naar de afbeelding. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik heb maar 1 voorkeur:
Mijn top 1: 1.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1.
![]() 2.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dan plaats ik hier ook nog maar een keer mijn top-3 die niet gebaseerd is op scherpte, technische uitvoering of strakheid, maar puur op het ontwerp en de mogelijkheden daarvan:
1. ![]() 2. ![]() 3.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
1. (heerlijk objectief)
![]() 2. ![]() 3. Meerdere, geen uitgesproken variant. |
|
|
|
|
|
#11 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik had deze nog even snel gemaakt:
Ben nog niet tevreden over de tekst, het logo zelf vind ik best aardig gelukt ![]() ![]() Of verpest ik nu het hele topic
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mijn top 3:
1. ![]() 2. ![]() 3. onderste
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
-
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
-
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1.
![]() Op de valreep toch 'n mooi ontwerp geworden
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Mijn favorieten... Ik ga niet stemmen, dat mogen jullie doen
![]()
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1.
![]() 2. Zie 1 enz... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mijn top 3:
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() Bij 3 bedoel ik die linksonder |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Twijfel tussen
1. ![]() 2. ![]() Vind die eerste wat simpel, maar denk dat dat juist het mooie is. Je kunt er best veel mee met die bal als kenmerk. En die tweede doet me op de een of andere manier toch aan een soort van industrieel chemicalienbedrijf denken. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Die vond dat ik beter een kop koffie kon gaan drinken...Toch grappig dat twee mensen m hier uitkiezen
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Overigens ben ik het eens met de opmerking van Suijk in het vorige topic dat je er voor moet zorgen dat een logo/beeldmerk voor meerdere producten gebruikt moet kunnen worden.
Dus als dit forum ooit nog eens spin-offs wil gaan lanceren moet daarvoor het zelfde basislogo gebruikt moeten kunnen worden, dus zou ik het woord 'forum' uit de logo's weglaten. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1.
![]() Lekker sprekend, het knalt mooi naar voren. Dat ronde randje erin, dat de grotere versie wel heeft vind ik niet sprekender maken. 2. ![]() Net iets teveel publieke omroep/ radio 1, maar wel lekker duidelijk |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
![]() ![]() Bij de tweede moet alleen Forum er tussen uit. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gaan we nou kiezen voor iets met een bal uit 1920?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Nostalgie voor jou? |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Ik moest er ook meteen aan denken
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Mijn top 3:
1. ![]() 2. ![]() 3.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1.
![]() 2. ![]() 3. ![]() Ik denk dat ik nu al teveel aan het blauw gewend ben want deze vind ik ook prachtig:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Winnaar zal z'n logo wel in EPS formaat moeten kunnen maken IMO. (Oneindig schaalbaar zonder kwaliteitsverlies, wil je het ooit laten drukken oid is dat noodzakelijk)
http://www.relatiegeschenkenblog.nl/2008/03/heeft-u-ook-een-vector-bestand-van-uw.html |
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
|
![]()
![]() Hier eentje met een bal van nu. Echt een drama want een goede in vector-formaat is moeilijk te vinden.
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
dan is die oude bal toch mooier.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik zou het toch zonder de tekst vblforum.nl doen, dus bijvoorbeeld:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Volgens mij is het wel duidelijk onderhand
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Twee versies dan maar. Zonder onderschrift voor op de site zelf, met onderschrift voor promoties?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1.
![]() 2. ![]() 3.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geen idee wie supertramp is maar je maakt leuke dingen.
Mijn stem gaat (ook al) naar deze;
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() Mijn stem gaat ook naar deze __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
1.
![]() 2. ![]() 3.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
![]() Gewoon een Feyenoorder die het leuk vind creatief bezig te zijn op z'n tijd Ben/was ook al een tijdje (in)actief op fok... Maar met wat andere namen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
De winnaar lijkt me duidelijk. Ik stem ook voor:
![]() of
|