|
|
#52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
|
!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Op zich mooi bedacht. Die bal als centraal thema en dan verschillende varianten
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Mijn top 3 tot nu toe:
1. ![]() 2. ![]() 3.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
ik laat dit topic nog even tot 16.00 doorgaan, daarna gaat dit topic dicht en open ik een stemforum.
Daarin kan iedereen stemmen op de manier zoals golfer hierboven gedaan heeft. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
|
![]() De kleuren zijn flets, hij is onscherp en de lijnen zijn niet strak en er zit een rare rand rond de bal. Wat is het dat dat logo bij jou op 1 staat als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
|
Ik snap dat jullie snel een logo willen maar behalve het feit dat ik denk dat er wellicht nog wel betere opties zijn, zijn er ook nog een aantal praktische zaken denk ik. De veelgebruikte bal (ook in mijn ontwerpen) is namelijk rechtstreeks afkomstig uit het logo van Barcelona en het lettertype dat ik voor VBL heb gebruikt is nou ook niet bepaald op legale wijze in mijn bezit gekomen ![]() Boeit dat allemaal niet? Ik weet het niet hoor, ben er niet echt in thuis maar mocht het echt wat worden met dit forum dan is het misschien handig daar even naar te kijken, is maar een suggestie
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
En zonder wit vlak:
|
|
|
|
|
|
#64 | |
Dat er nog heel veel verbetert kan worden aan de scherpte, het minder flets maken van de kleuren en die ingeplakte bal ben ik met je eens, maar ik kijk puur naar het ontwerp en niet naar de voor verbetering vatbare techniek. Dat is makkelijk allemaal te verbeteren en te verscherpen. |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
|
![]() Heb nu ook geen tijd om t te veranderen trouwens, maar je wilt de bal iets kleiner en de bal en de tekst VBL wat verder omhoog begrijp ik? Dat er meer 'wit' tussen de url en VBL zit? edit: ik kan die verandering ook niet meer doorvoeren voor 16.00u (als dit topic sluit)... |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nee ik bedoel een wat lager lettertype. Zodat de verhoudingen wat langwerpiger worden. Maar als idee vind ik em de beste. Je zou idd (eventueel!) met een variant kunnen werken met die bal als centraal thema.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
|
Check deze logo's eens. Betekend natuurlijk niet dat ieder logo vernieuwend, strak en modern hoeft te zijn. Maar je wilt nu wel erg graag een beslissing maken terwijl ik vind dat voor een logo alleen het beste goed genoeg is. Misschien dat ik iets te perfectionistisch ben maar om nou zo te gaan haasten
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
In een logo hoeven ook niet altijd alle woorden erin he. Forum bijv. zou ik er niet inzetten, als je het alleen bij vbl laat, dan kun je nog een beetje uitbreiden zonder dat je altijd aan dat 'forum' vast zit. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik ben er bar slecht in verder, dus jullie kunnen me ook gewoon negeren natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dat met die bal is nog een best tof idee.
![]() En dan dus inderdaad lekker die bal als centraal thema doen. Kom maar op met het stemtopic
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Logo-verkiezing
het stemtopic
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
deze mocht naar het archief al een tijdje terug!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Een logo #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |