|
|
#1 |
|
|
Ik snap dat een site er strak uit moet blijven zien. En dat het geen kermis moet worden.
Maar het is nu wel heel ziekenhuis wit en het doet gewoon pijn aan m'n ogen al dat wit. Ik stel een achtergrond voor die redelijk egaal is en ook wat voetbal uitstraalt. Snel voorbeeldje: ![]() Kan ook wat anders zijn, of hetzelfde maar dan beter. Mijn eerste idee was een soort van doelnet achtig patroon.. maar daarna merkte ik ineens op dat vi.nl dat al heeft. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
eens, vandaag graag invoeren.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat ziet er serieus helemaal niet verkeerd uit. Wordt de site alleen niet te zwaar om zo'n grote afbeelding erachter te plakken? Dan kan je beter iets kleins hebben dat je kan herhalen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
zo afbeelding is totaal niet zwaar.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ok, dan moeten we dat maar eens proberen dan!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Waarom veranderen? tis toch prima zo. Kijk bijv. naar fok silver, dan heb je een header en klaar. Rustig en simpel. Dat kijkt wel zo prettig ipv dat kitscherige gras als achtergrond.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
proberen kan geen kwaad.. als het maar niet te druk wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat kan ook nog ja..
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Optioneel zou het fijnst zijn, ik zit niet op zo'n grasplaat te wachten. Liever wit.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Net als op hyves, ik vind dat gras namelijk wel wat hebben
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind het mooi staan. Alles wit is ook niet echt wat.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
als het er komt.. Dan wordt het optioneel
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zou het ook wel fijn vinden. Al dat wit is mij iets te fel, zeker als het wat donkerder in m'n kamer is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Zet iets als dit in je CSS-template, Nico, dat kost geen zak aan bandbreedte:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat contrast is zeker niet verkeerd, ook arbo technisch wat meer verantwoord
![]() Op fok kan je ook zelf je achtergrond kleur kiezen. vind ik ook wel wat, heb ik weer mooi bordeaux rood. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien zo'n achtergrond.
Veel te druk imo. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gewoon iedereen die keus laten maken.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als je gras op de achtergrond plaatst, moet je het ook kunnen ruiken. Anders is het kunstgras.
Van mij mag het maagdelijk wit blijven. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
ik zou nu een opmerking willen maken over maagden, maar ik hou me in
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van dat gras wordt het in mijn ogen te druk. Maar als optie kan het geen kwaad natuurlijk. En dan ook een aantal neutrale kleuren erbij zodat iedereen zelf kan kiezen welke achtergrond(kleur) hij neemt.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
voorlopig blijft dit zo. In de nieuwe forumsoftware gaan we opnieuw bekijken of we dit als optie toe gaan voegen!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Achtergrond?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |