|
|
#1 |
|
|
Mannen, we staan reeds 5e op de 1e pagina van Google met de zoekopdracht (Pagina's uit Nederland) 'vbl'. Dat is alvast voor mekaar, nu hoeven we alleen nog manieren te bedenken om de naamsbekendheid te vergroten.
![]() Liefst gratis natuurlijk. Iemand een idee, buiten spammen om? ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeah, boven FOK
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Had het toenet nog ff uitgeprobeerd.. good job
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ajax in de beschrijving
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nu nog bij voetbalforum
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tof, maar ehm wie zoekt er nou op vbl als hij voetbal wil zoeken
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Of door hier te posten dat VBL staat voor voetbal. De Googlebots doen de rest wel, kunnen wij weer een biertje extra openrukken.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Had al de suggestie geplaatst omtrent de SEO zaken (makkelijkere links met titel), hiermee verhoog je de opname door Google, zelfde verhaal met meta-tags (enz.), robots.txt file en nog wat van die aanpassingen en dan begint het feest vrijwel vanzelf.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Nu al op nr 8 wereldwijd met diezelfde VBL zoekopdracht.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Daar heb je niks aan. Lijkt me essentieel om alles om te zetten naar voetbal/voetbalforum
Dus dat het straks leest: Voetbal forum / Voetbal / Feedback / Suggesties / Voetbalforum nu al 1e in google!!!111!1einz |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VBL VOETBALFORUM PRATEN OVER VOETBAL AJAX PSV FEYENOORD LIVE UITZENDINGEN GRATIS EREDIVISIE LIVE EUROPA LEAGUE CHAMPIONS LEAGUE FIFA UEFA TRANSFER INSIDERS VOETBAL INTERNATIONAL VOETBALZONE GOAL
Dit zal vast ook wel werken. Effe een goeie sitemap maken .
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
LESBIAN SEX TEEN XXX BLOWJOB HORSE CUNT COCK SHIT POO TUBGIRL
Of trek ik hier een verkeerd publiek mee aan? Hihi 'trek'.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Btw (heul ff off-topic), die avatar die je gebruikt is ooit nog aangepast door Xebro toch?
Ontopic: VBL; Voor al uw voetbal avonturen!
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Gewoon ijsmeis en ijsmeis.rar
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
![]() VBL dus, Voetbal ol over the pleez. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
VBL, laat uw ballen rollen!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Paris Hilton.
Toch weer 450000000 hits, meer dan expresident Bush (weer 28 mln )
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Iedereen mag zelf zoeken, we gaan de link niet herplaatsen. Mogelijk zoek ik ze zelf nog even terug om de links weg te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
We staan nu 3e wereldwijd in Google.
Dat mag ook wel na al die dagen pezen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik heb voor de grap even gekeken hoever we stonden met ijsmeis.rar. Helaasch geen vermelding van VBL forum.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Maar dat terzijde, VBL loopt vooralsnog bijzonder prettig, al zeggen jullie het zelf.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Yvonne heeft diepere sporen achtergelaten.
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Om even verder in te haken op de verbeteringen qua zoekresultaten binnen Google:
Zou het niets zijn om opties als Nujij toe te voegen aan de topics/losse berichten, met een simpele knop in enkele seconden het nieuwsbericht en/of topic op NuJij, levert vast wel de nodige hits op en ook dan blijven er voldoende mensen hangen, daar ben ik van overtuigd. Twitter is in dit geval minder geschikt denk ik, al is het toevoegen ervan ook simpel, neemt het weinig ruimte in qua layout en iedere bezoeker die het extra trekt is alleen maar meegenomen lijkt me. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Een tagcloud.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Loves C, R en M
|
Is nuttig om in dit verband ergens "voetbal" in de titel/naam te krijgen zodat het "VBL: Het Voetbal forum" wordt, en een url "www.VBL-voetbalforum.nl" of iets dergelijks?
Ik weet hier verder geen donder van af maar ik doe ook aar een sugggestie
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Was er ook op FOK! ook niet ooit eens een topic over een winkelcentrum in Zoetermeer ofzo, waarna iedereen het er in dat topic over dat winkelcentrum had. Gevolg was dat het topic binnen 1 of 2 dagen bovenaan stond op Google als je zocht op dat winkelcentrum
![]() Dat moeten wij dan toch ook wel kunnen doen?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zeg, hebben jullie ook zo'n enorme interesse in voetbal, en natuurlijk de wedstrijd van AZ Alkmaar, Ajax Amsterdam, ADO Den Haag FC Den Haag FC Hofstad FC Balkende FC Tweede Kamer, Excelsior, Feyenoord, PSV, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, NEC Nijmegen, Vitesse Arnhem, FC Groningen, Willem II Tilburg, SC Heerenveen Friesland, Heracles Almelo, FC Twente Enschede, RKC Waalwijk, FC Den Bosch FC Oss, Top Oss, VVV Venlo, Honda, Toyota, MVV, Fortuna Sittard failliet, FC Limburg drama bwhehehe, ratten, kakkerlakken, joden, neuzen, rennen, boeren, moffen, limbo's, brabo's, hollanders, en natuurlijk alle andere Eredivisie clubs, Jupiler League, Topklasse, Amateur voetbal, Premier league en alle andere voetbalcompetities?
Ik niet eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja ik heb ook zo'n enorme interesse in voetbal, en natuurlijk de wedstrijd van AZ Alkmaar, Ajax Amsterdam, ADO Den Haag FC Den Haag FC Hofstad FC Balkende FC Tweede Kamer, Excelsior, Feyenoord, PSV, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, NEC Nijmegen, Vitesse Arnhem, FC Groningen, Willem II Tilburg, SC Heerenveen Friesland, Heracles Almelo, FC Twente Enschede, RKC Waalwijk, FC Den Bosch FC Oss, Top Oss, VVV Venlo, Honda, Toyota, MVV, Fortuna Sittard failliet, FC Limburg drama bwhehehe, ratten, kakkerlakken, joden, neuzen, rennen, boeren, moffen, limbo's, brabo's, hollanders, en natuurlijk alle andere Eredivisie clubs, Jupiler League, Topklasse, Amateur voetbal, Premier league en alle andere voetbalcompetities?
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Wat vinden jullie eigenlijk van Jack van Gelder, Hugo Borst en Jan Mulder? Vergeten we nog Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Arsenal en Bayern Munchen met Louis van Gaal als buitenlandse topclubs he! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
We staan inmiddels 1e.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Jack van Gelder, Hugo Borst en Jan Mulder zijn leuk, maar Rene van der Gijp, Hans Kraaij jr., Wilfred Genee en Johan Derksen zijn toch een stukkie leuker ![]() Wat betreft Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Arsenal en Bayern Munchen met Louis van Gaal, dat zijn echte topclubs! Maar je vergeet de Italiaanse clubs zoals Juventus, Internazionale (ook wel Inter Milan/Milaan of kortweg Inter genoemd), Sampdoria, Genoa, Bari, Palermo, Bologna, Siena, Cagliari, Napoli (club van Maradona natuurlijk), Catania, Livorno, Atalanta, AC Milan/Milaan, AS Roma, Lazio Roma, Udinese, Fiorentina, Parma, Chievo en vele andere clubs die in het VOETBAL bekend zijn. Niet te vergeten Atletico Madrid, Sevilla, Athletic de Bilbao, Real Mallorca, Valencia (waar Ronald Koeman nog trainer was), Deportivo la Coruña, Getafe, Espanyol, Tenerife, UD Almeira, Sporting de Gijon, Valladolid, Osasuna, Real Zaragoza, Racing Santander, Malaga, Villareal, Atletico Madrid (oud club van Heitinga), en Xerez. En voor de Belgen heb je Club Brugge, Anderlecht (tegenstander van Ajax in de Europa League), Sint-Truiden, KV Mechelen, AA Gent, Standard Luik, Germinal Beerschot, Charleroi, Racing Genk, Kortrijk, Zulte Waregem, Cercle Brugge, SK Lokeren, Westerlo, Excelsior Moeskroen en Roeselare. En voor onze oosterburen zijn de clubs Bayern Leverkussen, Hamburger SV (kortweg HSV), Schalke 04, Werder Bremen, Wolfsburg, Bayern Munchen, Hoffenheim, Mainz, Frankfurt, Stuttgart, Borussia Monchengladbach, SC Freiburg, VFL Bochum, Hannover 96, Borussia Dortmund, Nurnberg, Koln en Hertha BSC ook belangrijk. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Maar natuurlijk heb ik ook zo'n enorme interesse in voetbal, en natuurlijk de wedstrijd van AZ Alkmaar, Ajax Amsterdam, ADO Den Haag FC Den Haag FC Hofstad FC Balkende FC Tweede Kamer, Excelsior, Feyenoord, PSV, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, NEC Nijmegen, Vitesse Arnhem, FC Groningen, Willem II Tilburg, SC Heerenveen Friesland, Heracles Almelo, FC Twente Enschede, RKC Waalwijk, FC Den Bosch FC Oss, Top Oss, VVV Venlo, Honda, Toyota, MVV, Fortuna Sittard failliet, FC Limburg drama bwhehehe, ratten, kakkerlakken, joden, neuzen, rennen, boeren, moffen, limbo's, brabo's, hollanders, en natuurlijk alle andere Eredivisie clubs, Jupiler League, Topklasse, Amateur voetbal, Premier league en alle andere voetbalcompetities, maar ik vind Appingedam, Spakenburg, Blauw Wit, ACV, ASWH ook wel waard om te noemen. Luinge, Wegereef, Bossen, Wiedemeijer en Makkelie mag je niet vergeten. Laat staan Rutten, Jans, Jol, Petrovic, Been of Maaskant.
Jack van Gelder, Hugo Borst en Jan Mulder zijn leuk, maar Rene van der Gijp, Hans Kraaij jr., Wilfred Genee en Johan Derksen zijn toch een stukkie leuker Wink Wat betreft Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Arsenal en Bayern Munchen met Louis van Gaal, dat zijn echte topclubs! Maar je vergeet de Italiaanse clubs zoals Juventus, Internazionale (ook wel Inter Milan/Milaan of kortweg Inter genoemd), Sampdoria, Genoa, Bari, Palermo, Bologna, Siena, Cagliari, Napoli (club van Maradona natuurlijk), Catania, Livorno, Atalanta, AC Milan/Milaan, AS Roma, Lazio Roma, Udinese, Fiorentina, Parma, Chievo en vele andere clubs die in het VOETBAL bekend zijn. Niet te vergeten Atletico Madrid, Sevilla, Athletic de Bilbao, Real Mallorca, Valencia (waar Ronald Koeman nog trainer was), Deportivo la Coruña, Getafe, Espanyol, Tenerife, UD Almeira, Sporting de Gijon, Valladolid, Osasuna, Real Zaragoza, Racing Santander, Malaga, Villareal, Atletico Madrid (oud club van Heitinga), en Xerez. En voor de Belgen heb je Club Brugge, Anderlecht (tegenstander van Ajax in de Europa League), Sint-Truiden, KV Mechelen, AA Gent, Standard Luik, Germinal Beerschot, Charleroi, Racing Genk, Kortrijk, Zulte Waregem, Cercle Brugge, SK Lokeren, Westerlo, Excelsior Moeskroen en Roeselare. En voor onze oosterburen zijn de clubs Bayern Leverkussen, Hamburger SV (kortweg HSV), Schalke 04, Werder Bremen, Wolfsburg, Bayern Munchen, Hoffenheim, Mainz, Frankfurt, Stuttgart, Borussia Monchengladbach, SC Freiburg, VFL Bochum, Hannover 96, Borussia Dortmund, Nurnberg, Koln en Hertha BSC ook belangrijk. Waarbij je niet moet vergeten dat we Dick Advocaat bij Belgie hebben en bij Zenith st. Petersburg geweldige dingen liet zien. Jammer dat Jans niet koos voor Spartak Moskou of was het nou FK of Saturn Moskou, had mooie dingen kunnen opleveren. Guus Hiddink traint het nationale elftal van Rusland, dat scheelt. Zeg, hoe doen Jari Litmanen, Marco van Basten, Johan Cruijff en Dennis Bergkamp het tegenwoordig? Worden die nog een beetje gevolgd door Henk Spaan of Harry Vermeegen? Of draven ze alleen nog maar op in De Wereld Draait Door Holland Sport of Studio Voetbal? In Studio Sport of Voetbal Inside zie je ze nooit. Wel jammer voor Wilfred Genee en Johan Derksen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Whehe.
__________________ Thats all folks! |
|
|