![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hoe werken die nu precies?
Ik klik regelmatig mark posts read aan, maar in mijn abo threads gaat niet alles van donkerblauw naar lichtblauw, dus dat je alles hebt gelezen, AT / new posts gaat wel op nul beginnen, maar als ik dan weer ergens via het groene pijltje verder wil lezen, begint ie bij de post die ik nog niet heb gelezen. Dus bijv topic van twee dagen geleden, nog geen post gelezen, dan begint ie bij de OP, maar als ik al heb gelezen een deel, gaat ie verder waar ik was; ongeacht of ik later nog een keer mark all posts read heb geklikt. Ik verwacht eigenlijk verder te gaan waar mijn laatste bezoek zou zijn, die ik dan dus handmatig instel door te marken. Maar ook mijn laatste bezoek maakt eigenlijk niet uit, je begint altijd met de eerste post die je nog niet hebt gelezen. Vaag verhaal volgens mij, maar er snapt iemand vast wel wat ik bedoel .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik snap het nog niet echt
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mijn laatste bezoek is 10:09 officieel. Handmatig door mark all posts read 14:40.
Dan verwacht ik dat ik bij elk topic waar een groen pijltje staat, begin te lezenbij de eerste post vanaf 14:40. Maar ik begin standaard bij de eerste post wat ik nog niet heb gelezen; dus dat kan gisterenmiddag zijn, gisteravond zijn, 03:30, 12:34 of 14:40 als ik daar net heb gelezen of gepost. En dat wil ik niet! Zo iets duidelijker?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Hoe het komt weet ik alleen niet
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nu heb ik het nog irritanter.
Online gekomen, alles donkerblauw, een beetje her en der geklikt, mark read all posts; in de verschillende fora is nu alles goed, daar heb ik geen onread posts meer, behalve sinds het laatste kwartiertje dan ; maar mijn MyAT is alles wat ik niet heb gelezen, wel nog blauw. Tot aan gisteren en eergisteren toe .
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kan dit ook nog?
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het werkt nu soms ook totaal niet goed.
Bij topics die ik zeker al een keer heb gelezen, ook na de verplaatsing van de filters, begin ik soms bij de OP van een maand terug; bij topics die ik nog niet heb gelezen en op het groene pijltje druk, begin ik halverwege en via MyAT soms bij de laatste post.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
deze schuiven we ook op
|
|