![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
|
Volgens mij kun je ook goed kijken of je de diverse fora kan linken met de diverse clubfora. Alle clubs hebben zo hun eigen fora (utregforum, nacforum, ajax zal er diverse hebben, etc), daar zitten echt nog veel mensen die dit forum echt leuk zouden kunnen vinden. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Belangrijkste is dat je content origineel is. Google werkt niet meer met meta!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
Originele content heb je zoiezo op een forum, belangrijkste is linkbuilding en goede url's.
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Die nieuwsberichten komen toch wel in de topics en je hebt niet de mogelijkheden om zelf stukjes te schrijven. Als je echt berichten wil overnemen, zal je gaan moeten betalen voor een feed...
Dan kan je beter richten op een FP met eigen geschreven columns, sfeerverslagen en reistripjes. Plus natuurlijk stats van Ray. Door een FP met nieuws te hebben, wat je niet eens zelf maakt of schrijft, ga je niet meer bezoekers trekken. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Dat bedoelde ik dan ook. Je zal naar een FP toe moeten met eigen content. Oftewel, ook herschrijven van nieuwsberichten zoals sport.fok.nl dat ook doet.
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
Die startpagina's hebben een goede pagerank in Google, als daar een link opstaat krijgt je eigen site ook een hogere pagerank. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
Met bijvoorbeeld links naar filmpjes op Youtube, die op Fok ook regelmatig opdoken in het forum. |
||
|
|
|
|
|
#111 | |
Zo gaat dat toch ? |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
je heb ook de site PKR
waarom niet VBL kan imo ook gewoon |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Vind ik ook. VBL is gewoon een toffe, unieke naam. Voetbalforum klinkt enorm suf.
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
||
|
|
|
|
|
#115 |
Uniek was wellicht wat ongelukkig gekozen.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Gewoon, VBL. Prima naam.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
Misschien is het beter idee om vbl.nl te registreren en dan forum.vbl.nl door te linken
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
vbl.nl krijg je niet zomaar hoor
. Alle drielettercombinaties zijn wel bezet, dat wordt dus weer (flink) betalen. Zou het lekker zo laten!
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
forum.vbl.nl is geen slecht idee inderdaad, maar of het haalbaar is..? Bang van niet.
Ook ik noem VBL in m'n hoofd "véé-béé-èèl" trouwens .
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik noem VBL in mijn hoofd voe-bl
|
|