![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Af en toe zie ik nog wat afbeeldingen die in mijn ogen anders kunnen en niet in de layout passen. Bijvoorbeeld:
![]() Kunnen we die niet vervangen voor een wereldbol? Bijvoorbeeld deze? http://www.iconarchive.com/icons/aha-soft/travel/globe-16x16.png __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hotlink.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waar zie je die WWW?
En ik krijg 'hotlinking is verboden', kan je hem ergens anders uploaden?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() En de WWW zie je als iemand zijn/haar website heeft ingevuld. Bijvoorbeeld bij SCH. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Als mensen een homepage invullen komt er tussen het envelopje en het vergrootglas een WWW te staan. Als iemand een goede suggestie heeft.
Een huisje zou ook kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Kent iemand de famfamfam icons? heel mooi!
http://www.famfamfam.com/ |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zie er zeker goed uit. Dan zou je dan ook nog kunnen doen met de Quote button.
En eventueel de blauwe balken nu nog veranderen! Met een mogelijk wat kleiner lettertype ook. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die WWW is wel erg aanwezig indd. Paar mooie icons nog
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Of zoiets?
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
ik dacht zelf ook aan een groen tintje
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Voelen mensen zich nog geroepen om mee te helpen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kleuren zijn ook wel grappig, mits het niet continue wordt gebruikt en alleen als het nodig is.
Misschien met z'n allen afspreken dat het alleen functioneel gebruikt mag worden. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|