|
|
#1 |
|
Kan het niet geregeld worden dat de inhoud van de subonderdelen nog wel gewoon in Voetbal wordt getoond? Want als ik nu in Voetbal ga, zie ik bijvoorbeeld niet het Ajax en Real Madrid topic. Deze zitten verstopt in hun subfora.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
en de namen van de "sub onderdelen" komen een beetje kinderlijk over.
Internationaal Nationaal Spelletjes ? Maar dan onderscheid in, Club Topic, Speler Topics, Games. Teveel onderscheid brengt ook weer veel "gezoek" met zich mee en daar kunnen mensen zich van gaan afkeren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
dat spelletjes kinderlijk overkomt kan ik me wel indenken, maar nationaal en internationaal?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik kan mij overigens wel vinden in de stelling van Damzkieee.. dat je bij het openen van VBL gewoon ALLE topics ziet en dat je die dan zelf kan verdelen door op "nationaal" of "spelers" te klikken zodat het wat rustiger wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zo is het op ons oude forum in bijvoorbeeld SPT ook geregeld. Nu loop je een groot aantal topics mis als je maar bepaalde pagina's bekijkt.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind de indeling zoals die nu is ook niet echt prettig. Kan me wel vinden in de indeling van Prosac.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
hier kan lang en breed over gepraat worden, maar het is duidelijk dat het voorlopig zo blijft als het nu is!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Subonderdelen in VBL (?)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |