![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Willen we dat momenteel nog even klein houden met standaard dingen als 1 (een, uno, ein) slowchat; wat eet en drink jij; muziek; series; films; en nog een paar standaard dingen waar iedereen graag over lult of moet het een beetje een mix van lange leve de lol en een hoop onzin, bagger, bullshit worden?
Natuurlijk moeten er in het begin wat grenzen getest worden en kijken wat er waar uit komt, maar hoe sneller je een grens trekt en je focust op de core VBL, des te minder ben je toegankelijk voor baggeraars en sfeerverpesters? Desnoods maak je ook een verdeling zoals met VBL, zodat je niet iedereen direct opzadelt met allerlei KLB en ONZ topics of met SC of met Series bullshit. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik denk dat we toch wel sowieso naar 1 SC kunnen
. Iedereen van Hools zit ook wel in VBL-SC?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van mij kan die hele 3e helft weg. Ik zou het liever eerst bij VBL-topics houden en de SC gewoon in dat forum houden
![]() Als je dan TOCH een 3e helft wil, neem dan alleen serieuze topics, ONZ & Klaagbaak dragen niets bij en levert alleen maar kuttopics en trolusers op. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Ik denk dat het verder afwachten wordt hoe het zich gaat verlopen. Duidelijke grenzen zijn nu denk ik nog niet te stellen. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
De Derde helft moet nog even zijn weg vinden. Het is echter niet de bedoeling om dat maar een lang leve de lol subforum te maken.
Dus niet 10 miljoen klaagtopics ofzo. Wat centrale niet VBL-gerelateerde topics lijkt mij eerst het meest wenselijk. Later kun je kijken of er misschien behoefte is aan iets uitgebreiders.. Eerst proberen we in De Derde Helft nog wat luchtig te zijn en het een kans te geven zich te ontwikkelen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Knal er anders even wat subs in:
Hobby's en Interesse: sporttopics, ftr, muziek, etc. Al die naakt onzin shit. En nog iets. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aangezien het een voetbalforum is, zou ik eerst uitbreiden naar andere sporten. Hoewel ik zelf muziek en film belangrijker vind, lijkt me dit toch de eerste logische stap. Wielrennen dus
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
als je het even de tijd geeft dan krijgt dat subforum vanzelf wel vorm door de users. Ik vind het een leuk subforum op het moment. Een kruising tussen general chat, onz, en klb. Maar dan zonder kutusers
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoewel ik tegenstander van subs ben, is het in de derde helft wel even handig met de huidige wildgroei
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sowieso weg met 1 slowchat....
Zie de meerwaarde van 2 niet echt |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Ogen open doen .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Misschien toch nog een extra subje met Hobbies oid waar Film, Serie, Muz, Muz, GAM, Take Me Out, Wegmisbruikers topics naar toe kunnen om een beetje orde in de chaos te scheppen?
.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ik vind "de 3e helft" trouwens niet lekker bekken.
![]() Ik zou er "De VBL kantine" van maken oid. Of gewoon "De Kantine" |
|
|
|
|
|
#16 | |
Nu eerst verder met het ledenbestand van mijn vereniging.
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Hier is Annie de barjuffrouw de baas
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
de VBL kantine vind ik ook wel leuk eigenlijk!
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zie ook geen reden de benaming te veranderen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nee, zeker zo laten!
__________________ Thats all folks! |
|