|
|
#1 |
|
Ik zou graag kunnen kiezen welke topics ik in actieve topics zie. De 3e helft en bijvoorbeeld het buitenlandse voetbal hoef ik niet te zien
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als je op forum klikt worden de topics gerangschikt naar soort.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Active topics zijn nu stuk geloof ik
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
was me idd ook al opgevallen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
yep, en berichten van vandaag werkt ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
AT loopt een aantal uur achter, geen idee waarom.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hier loopt ie wisselend achter. Soms een half uur, soms een uur.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bij mij loopt ie nu 30 minuten achter
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nu loopt hij weer goed?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
AT is toch New Posts?
.Bij mij loopt het ook heel wisselend. Als ik post in een topic, daarna naar NP ga dan staat de thread er soms wel en soms niet tussen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij hapert nog steeds flink.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Stuk
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zie topics niet in de AT als ik er in gepost heb.
Is dat een instelling ergens of moet ie nog wat getweaked worden? |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Abonnement: Geef hier aan hoe u zich op deze discussie wilt abonneren (alleen voor geregistreerde gebruikers). kun je dit kiezen: Niet abonneren op deze discussie Wel abonneren op deze discussie, geen e-mailbericht ontvangen Wel abonneren op deze discussie, ook e-mailbericht ontvangen __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Dat is voor de MyAT toch? Ik bedoel de gewone AT. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb het ook. Soms is de AT tot een halfuur geleden, soms wel compleet, soms tot het moment zonder MyAT... Het werkt nog niet helemaal jofel constant.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij loopt nog steeds een half uur achter
Kon der nergens iets over vinden dus nogmaals hier mijn teleurstelling uitspreken
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Een half uur? Bij mij loopt ie bijna standaard 4-6 uur achter. Nu overigens iets meer dan 2.
Dit is eigenlijk meer een soort tvp. Ik wil graag volgen hoe dit zich ontwikkelt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Bij mij staan bij de AT alleen berichten van afgelopen nacht. Soms loopt ie wel goed, maar meestal enorm achter. Is er al iets bekend hoe en wanneer dit opgelost gaat worden?
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|