|
|
#1 |
|
|
Ik heb Ray al iets zien opperen over een frontpage met evt nieuws etc.
Als dit mogelijk zou zijn kan je de site nog echt gana uitbreiden. Al zou ik niet gaan richten op de nieuwtjes, maar bijvoorbeeld op statistieken/columns/verslagen etc etc. Genoeg stadionbezoekers hier die mooie verhalen kunnen schrijven! |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Dus..
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Goed idee VoreG om een topic te starten!
Ik zou nieuws er gewoon bij doen (dat doet het altijd goed) maar ik denk juist door de extra's (en van iedere ploeg hebben we hier wel fans) kan het nog heel leuk worden! Leuk om mee te denken! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt mij een tof idee ja, ik zou overigens ook gewoon het nieuws erbij pakken.
Als er tegen die tijd mensen voor nodig zijn, stuur me maar een PM ik wil zeker meehelpen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuws voegt toch nog niets toe aan het huidige (grote) aanbod? Je kunt nooit concurreren met sites als VI, de NOS en VZ.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eens met VoreG. Het moet geen kloon worde nvan VI, NOS en VZ, maar we moeten met iets unieks komen. Dingen waarvoor mensen de site graag willen bezoeken. Algemene stadionverslagen, sfeerverslagen etc. heb ik nog nergens gezien (behalve clubsites).
Hier wil ik graag wel mee helpen met de opbouw van zo'n idee .
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, live statistieken, collumns, clubreporters etc. Leuk idee
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Supporters kunnen sfeerverslagen, wedstrijdverslagen, buitenlandse tripjesverslagen etc. schrijven en delen met elkaar. Ik wil daar zelf ook wel stukken of columns voor schrijven als dat gewaardeerd wordt. Hier ligt de 'fanbase' en als we met z'n allen onze schouders eronder zetten kan er iets moois uit voortkomen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Misschien een apart subforum voor vrouwenvoetbal en dan vragen we Ijsmeis om de opening te verrichten
.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Misschien is het ook een leuk idee om af en toe een zelfgemaakt scoutrapport in een leuk verhaaltje neer te zetten over een nog niet zo bekende voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik denk dat je met het posten van nieuws echt niks bereikt. Je zal nooit kunnen concurreren met de grote sites die eigenlijk al het nieuws posten. Ook de kleine feiten en alle geruchten komen daar langs dus daar valt gewoon niks te winnen. Veel verslagen/verhalen en dergelijke kom je eigenlijk niet zoveel tegen en dat zou wel een mooie rubriek zijn wat mij betreft. :y
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Eventueel stukken over het amateurvoetbal, genoeg mensen die dat volgen (waaronder uiteraard MM)
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het zou wel goed zijn als iedereen hiervan weet, zo kun je weten wat de animo is om deze site naar een hoger niveau te helpen. Voor wat het waard is - ik ga niet veel naar wedstrijden ofzo - wil ik ook wel helpen!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Laten we vooral niet vergeten dat we moeten beginnen bij het begin, een sterke basis, te weten het forum. Als dat eenmaal een succes is, kan er altijd nog worden uitgebreid.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Met die stukken van users als Barnet_Bee en Cruoninga. De columns van MM en SCH en de stats van Gay heb je best wel al leuke dingen inderdaad....
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pfaf jij hebt nog nooit de stukjes van Silenus gelezen? Die zijn pas geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dan zijn we al een heel eind op weg.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Ik denk dat je juist kan profiteren van het feit dat er zoveel nieuws sites zijn. Je kan met rss feeds al een heel eind komen. Denk aan een igoogle idee, beetje opensource AJAX en hoppa. Dan haal je juist de noodzaak om die andere websites te bekijken naar beneden. Helemaal mooi als je zorgt dat iedereen het fok nieuws hier komt lezen (voetbal nieuws dan)Ben het overigens eens met het feit dat de voorrang uit moet gaan naar het uitbouwen naar een degelijk forum, want daar moet de kracht liggen. De grootste vbl forum van nederland word je pas als je users hebt (en deze goed posten natuurlijk). __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooi dat zoiets wordt ondersteund
.Wat te denken van onze cartoonhero toma. Jongen, daar trek je alleen al 2 miljoen bezoekers per dag mee. Zou ik morgen met een eerste ontwerp mogen komen? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik zie geen toegevoegde waarde in nieuws, die krijg ik van ca 8 voetbalsites al via RRS-feeds op mijn iGoogle. Laten we EERST nou eens een nice forum uit de klei trekken
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ergens heb je gelijk Doopy. Eerst een goed forum bouwen, dan verder. Maar het is toch zonde om niets te doen met allerlei goede ideeen van enthousiaste mensen? Ik denk juist dat je nu echt hard door kunt groeien, als je wil tenminste.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Inderdaad, maar met columns, cartoons, verslagen/verhalen, statistieken en sfeerverhalen heb je voorlopig heel wat. Eerst die details van een goede lay-out zodat het aantrekkelijk voor nieuwe users word, doe dit erbij op en je bent al heel ver. Amateurnieuws en evt de topklasse is ook leuk, ja.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Ook een hele goede inderdaad! Toma op de Fp! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En er worden tevens redelijk vaak veel stats gepost die mooi zijn weergeven, andere dingen georganiseerd die je op de frontpage kan laten zien(Winnaars van de onderschriftcomp) en met verslagen + wat foto's straal je wat mij betreft wat meer uit.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Misschien is in zo'n geval het idee "clubreporters" ook wel leuk. Gewoon een kort interview met iemand van je club doen oid, voor hier. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik denk dat de kans dat iedereen weer naar FOK gaat kleiner wordt, als dit groter gaat worden.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Zeer leuk idee, om als fundering van de nieuwe democratie , door de users dit soort dingen te laten posten. Wel enigzins met richtlijnen natuurlijk. Vraag ik loewie wel even wat hij van Danny vind ![]() @ Doopy, Mijn igoogle bevat alleen de rss van Ajax netwerk, voor de rest veel andere dingen en interesses, maar als ik speciaal voor voetbal wil zoeken, ben ik wel even zoet. Zou mooi zijn als dit het mekka word voor informatie en meningen op voetbal gebied. MAAR eerst forum uitwerken. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik juig ook iniatieven voor verslagen, columns (Nico?) en cartoons van harte toe.
Maar laten we eerst het forum goed krijgen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dus..
|
Wekelijks cartoon van Toma <3
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als er een soort FP komt, wellicht een idee om de speler van de week te kiezen ofzo?
Hoeft dan niet per se de beste speler van het eredivisieweekend te zijn. Misschien ook als iemand een megatransfer maakt of lange tijd geblesseerd raakt |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Columns Clubreporters aandacht voor amateurvoetbal... mooie ideetjes allemaal. Groot nieuws moeten we verder aan VI en VZ overlaten |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Maar inderdaad nu niet ineens teveel willen ineens, rustig blijven en rustig opbouwen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Er zijn hier meer mensen die dat willen worden, en bovendien ook wel wat insiders, maar het is allemaal net iets te weinig om een serieuze concurrent te kunnen zijn.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Misschien een idee om een pagina te maken waar alle RSS feeds ingeladen worden, dat je zeg maar alleen al die kopjes ziet vanaf verschillende feeds.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Je kan wel nieuws brengen, maar je hoeft niet daar de nadruk op te leggen. De meerwaarde moet juist zitten in de zaken van oa ray en mm die hier al zijn genoemd. Iemand moet specifiek daarheen willen omdat het meerwaarde heeft. Voor nieuws kan je wel naar VI en de andere sites. Amateurvoetbal is ook wel leuk, maar daar heb je nu ook voetbalnederland voor. Ik denk dat je ook niet teveel moet willen. Daar wordt het alleen maar onoverzichtelijk en onsamenhangend van.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
)Je kan leuke dingen doen met polletjes, beste elftallen, statistieken, motm en andere interactieve dingen. De voorspellingen van Ajax netwerk bij elke wedstrijd is ook leuk. Met veel users komen dan mooie gemiddelde, zeker als er mensen van meerdere clubs komen. creëer je je eigen statistieken. Nieuws moet je inderdaad aan Vi en dergelijken overlaten om te generen(maar dat wil niet zeggen dat je na het goed opzetten van het forum niet op een plek kan samenbrengen, de FP) __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat bedoel ik ook. Het nieuws moet wel een plek hebben, maar daar moet niet de nadruk op liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nieuws moet je lekker laten, dat komt wel in de topics voorbij. Niet alleen de pro's liggen mijlenver voor, zelfs sites als FC Update, Voetbalzone, VoetbalPrimeur, etc hebben gewoon perskaarten, kunnen interviews afnemen etc.
Met oa Barnet Bee, Silenus, MethodMich, Digger heb je mensen die fantastisch een verhaal kunnen vertellen, dat is je SCA (zoek maar op wat dat betekent ). Een nieuwssite moet je niet willen worden.Stats van Ray is natuurlijk ook subliem. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Doel is om ons te onderscheiden van de rest, als je groter wilt worden. De initiatieven zijn al genoemd hierboven. Nieuws kan elke debiel van het ANP of VI halen, maar goede columns door supporters wordt lastig, en ga zo maar door. Net als al die statistieken van Ray.
Ow, en over het brengen van het nieuws. Wat je nu ziet is dat nieuwsberichten altijd apart van een forum worden geplaatst, sporadisch met reacties. Misschien een idee om nieuws en forum samen te smelten zodat er een goede discussie over kan voortvloeien? Hoe ik dat voor me zie moet ik nog ff bedenken alleen ![]() Kwestie van goed uitwerken en er mee aan de slag als de tijd rijp is. En ook ik hier help meer dan graag een handje aan mee. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Hier zo je in principe al mee kunnen beginnen op het forum!
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik kan natuurlijk gewoon een subforum "voetbalnieuws" maken.
Alleen is dat dat niet zo 'mooi' als een normale nieuwssite. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Zat portals beschikbaar voor deze software en met wat getweak her en der heb je zo een nieuwssite uit de grond gestampt hoor. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Nah voetbal nieuws is niet iets waar de prio ligt volgens mij, meer de collum's / Cartoons van Toma? etc.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Ook iets voor op de lange termijn dus. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
eensch! Maar dromen is leuk
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik heb niet stilgezeten vanochtend:
![]() Watermerk heb ik gedaan om te voorkomen dat ene D. Roodbol met ons geweldige plan aan de haal gaat. Zo'n egoistische bak ellende is het wel. Als iemand een goede versie wilt zien moet ie maar ff PMen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Uitbreiding van de site
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|