![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
want vblforum is toch iets meer alleen FOK!.
maar voetbalforum zal een breder scala aan users trekken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nee want die is natuurlijk nog beschikbaar.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
http://www.domeinenbank.nl/Contact/?from=voetbalforum.nl
Die krijg je niet voor een habbekrats mee.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ik heb www.voetbaldomein.nl door gelust naar www.vblforum.nl. Ik doe verder toch niets met dit domein. Het kan alleen nog wel even duren voordat de DNS bijgewerkt is.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tof
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is het registreren van zo'n gewilde naam niet verschrikkelijk duur? Of hoe zit dat.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoe kom je trouwens hoger in de google resultaten, want dat kan ook meehelpen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Vblforum scheelt een paar letters. Ik zou het 't persoonlijk niet waard vinden om een paar ruggen neer te leggen voor voetbalforum.nl terwijl je huidige domein net zo veel betekend.
Maar goed, dat is mijn beredenering. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vind het wel redelijk sterk. De fokkers kennen het toch als vbl en het bekt net zo goed als bijvoorbeeld vi.nl Jammer dat vbl.nl niet vrij is.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Daarom is het best wel jammer dat fok alle links naar vblforum wegcensureert.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Je kunt wat dat betreft natuurlijk makkelijk de boel enigszins manipuleren hé zodat je veelvuldig hoog komt in de resultaten.
Buiten dat kun je code-gewijs een boel aanpassingen maken zodat topics makkelijker in de Google index terecht komen, heb dat destijds voor mijn eigen site een keer gedaan en na een maand of 4 stond letterlijk ieder topic en 2/10e van alle reacties/subpagina's geindexeert, als je dan ook nog op veel sites gelinkt wordt/staat kom je steeds hoger in de zoeklijsten en voor je het weet krijg je Fok taferelen. En daar hoef je echt geen inmens grote site voor te hebben hoor, enkel wat kennis en handigheid. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben juist bang dat je allemaal van die irritante Voetbalzone-achtige users aantrekt als je voetbalforum.nl gaat heten
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Als je daar geen trek in hebt dien je gewoon hard maar rechtvaardig direct een duidelijke lijn te trekken, zelfde met die breezers die het liefst in kleur, met andere tekens en verwarde hoofdletters willen posten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
als je daar gewoon hard op mod, heb je er na een tijdje geen problemen meer mee..
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Loves C, R en M
|
Ik vroeg me ook af in welke mate VBL "concurentie" heeft op Google van het subforum op dat andere forum
- dat zou mogelijk een reden zijn om de naam aan te passen. VBL heeft ook duidelijk een link met dat forum qua naam. Is www.Voetbal_Bier_en_Lekkerewijven.nl nog vrij?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Met de zoektermen 'voetbal' en 'forum' staat vblforum al 95e bij Google!
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het duurt altijd eventjes voordat google deze website heeft gevonden, als je over een paar weken weer zoekt dan staat dit forum geheid in de eerste 10 zoekresultaten
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
is ook al een topic voor.
|
|