|
|
#1 |
![]() Ik heb even wat dingen veranderd. Weet natuurlijk niet of het allemaal mogelijk is en hoe de rest het vind. Zo heb ik de nieuwe reactie button rechts boven weg gehaald. De terug komen topic titel uit het bericht gehaald. De post count in de orginele topic bar gezet. Ook een eventuele plaats aangeduid voor mij AT. Ik weet niet wat de rest er van vind? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als het allemaal zou kunnen zou het beter zijn
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat 'lid sinds' en aantal berichten onder de naam vind ik eigenlijk ook niet noodzakelijk.
Rest: mijn idee. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inderdaad, die ben ik nog vergeten weg te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zou graag de index overzichtelijker willen. Het lettertype is te groot, het vet is niet mooi.
Het mooiste is gewoon één topic per regel, zoals FOK! heeft. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De knopjes kleiner was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik gisteren het forum opende...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kleine puntjes. Als je iemand quote, wordt dat in dezelfde grootte weergegeven. Dit geldt voor foto's (beetje onzinnig dubbele foto's), maar ook voor stukken tekst. Hierdoor wordt de opmaak rommelig van (minder goed duidelijk wat de quote is bv).
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
We zijn nog aan het zoeken naar een goeie layout. Als we in deze layout nu alle aanpassingen doen, dan kunnen we dat ook weer in de nieuwe gaan doen. We knallen het het liefste natuurlijk allemaal in 1 goede layout.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
Niet echt layout gerelateerd, maar ik zou het aantal aangeboden subforums tot een minimum beperken. Ik zie wat gesloten subforums opbloeien, wellicht dat het de bedoeling is die te gebruiken, maar uit ervaring weet ik dat dit averechts werkt bij kleine/middelgrote forums. Het splitsen van voetbal en slowchat topics vind ik eigenlijk al te ver gaan in dit statium
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe lay out. En dan vooral naar de verbeteringen.
Wat een prachtig forum wordt dit toch
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
dit kan weg. Is een centraal topic voor.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lay out ideetjes?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |