|
|
#1 |
|
Niet echt een suggestie, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Ik ben benieuwd of er ook stats komen van het forum (naast de huidige ledenlijst). Het lijkt me ook interessant om te zien hoeveel mensen daadwerkelijk frequent posten, want ik heb het idee dat er nu vooral een harde kern is. Zojuist keek ik vluchtig door de userlijst heen en hadden 6 van 9 users minder dan 8 keer gepost. En 1/3 zelfs één of geen enkele keer. Dit is niet verontrustend, maar wel interessant om te volgen als je een breed voetbalpubliek wil aanspreken. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
8 posts per dag is best veel, eerlijk gezegd. Stats zijn wel erg tof natuurlijk, dat ben ik met je eens.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Precies hetzelfde opperde ik net eigenlijk verkapt in een ander topique.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waar kan je uberhaupt kijken hoeveel leden er zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
http://www.vblforum.nl/index.php
Kun je ook zien wie er allemaal online zijn tijdens VI op de maandagavond.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Dan zie je onderaan 392 geregistreerde leden staan. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stats
. Zijn Arcee en Bruce ook meeverhuisd?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bruce
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Die stats komen er dus wel
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij post nog geen hoi of er rusten al grote verwachtingen op zijn schouders
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dingetje
|
Haha.. zo interessant zijn die stats toch ook weer niet?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zegt niet alleen hoor, ik heb ook pas 2 posts ofzo geloof ik? Ik lees vooral de discussie haha, en af en toe bemoei ik me er mee adhv een post. Dus ik ben ook 'actief' aanwezig op het forum, het valt alleen niet te zien..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kan ook wel dicht
|
|