|
|
#1 |
|
|
Echt tof dit forum, laten we dat voorop stellen.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
bol?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vetgedrukt.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
bold wordt er bedoeld.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Is nu wel duidelijk, graag OT. Wil namelijk ook wel weten of mensen het met me eens zijn wat betreft het eerste puntje.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Je eerste punt ben ik het mee eens.
Het tweede punt was al aangedragen en daar werd naar gekeken. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik ben het er niet mee eens.
Vond dat juist wel handig, kon ik zien wat ik wel had gehad en niet. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
maar jij wil dus dat een topic niet bold is. Ongeacht of het wel of niet door je gelezen is, of snap ik het nu verkeerd?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
We willen in elk geval gesloten topics direct naar onderen hebben. Er wordt hard aan gewerkt door de mensen met verstand.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oow bold. Ja, dat is inderdaad handig. Maar wellicht kan ik ook wennen aan die logo's voor de titel, al snap ik ze nog niet allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Heb er nog een puntje aan toegevoegd.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Inderdaad, en kan een admin kijken naar mijn laatste punt, want dat mis ik echt.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoe zit het eigenlijk met het weergeven van emoticons bij de quick reply. Ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd en om steeds verder te moeten klikken voor een emo is ook een beetje omslachtig.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien kan je Quote veranderen in alleen een Q of een icoontje. Staat nu wel raar tussen de icoontjes.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kan het banmeldtopic niet anders heten?
Iets met een break ofzo of verzin maar iets. Maar dit is gewoon FOK ten top ![]() Vooral nu de TT is overgenomen... |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dan maar in dit topic. Ik zou het wel handig vinden als het overzicht van voetbal bovenaan in een linkje komt, zodat je er snel naar toe kan klikken. Al is dat al mogelijk als je in een voetbaltopic zelf zit.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedoel je enkele puntjes?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prima
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kan de To-Do list geupdate worden?
![]() Eens kijken waar we staan |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het icoontje van vblforum in de browser is veranderd in zo'n oude bal dat is goed maar er zit een wit vlak achter. Misschien een ideetje om dit transparant te maken? En opslaan als PNG.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
. Of moeten we wachten op de nieuwe lay-out?
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Excuses, straal vergeten
http://www.vblforum.nl/Thread-ToDo-list |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het blijft die MyAt he
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
meeste is opgelost. De rest wordt meegenomen in de ontwikkeling van de nieuwe forumsoftware!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Enige puntjes
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |