|
|
#1 |
|
Laat iedereen nou gewoon zijn originele naam kunnen gebruiken. TR zijn naam is opeens bezet, en er zullen er nog meer zijn.
Willen we hier iets van maken dan moet iedereen meewerken toevoeging: Natuurlijk kunnen we best tegen een dolletje, maar we willen in ieder geval laten weten dat we Danny/Yvonne kloontjes per direct disabelen. Daarvoor zijn we natuurlijk niet bij Fok! weggegaan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Akkoord.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wie moet ik mailen om mijn eigen account te krijgen?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Verander de mijne dan ff.
Nashje is the name, maar daar wilde ik ook al vanaf .
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
wie wil mij nou klonen:love:
maar ben het wel met je eens __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gewoon de kloons er gelijk afgooien zonder waarschuwing.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
info[at]nicomartens.nl voor die wijzigingen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Rihanna forever |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ben mezelf hoor
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik ben "nieuw" in zekere zin.
Heb wel een tijdje gelurkt @ Fok! Na deze ontwikkelingen leek het me een goed idee om me maar eens te registreren. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Verander bij ff naar w00h00 dan.
Fun is er nu wel af. __________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
[rquote=470&tid=40&author=SCH]Ik ben mezelf hoor[/rquote]
echt??? ![]() we moeten ook verder gaan met het voetbalonderschriften topic... dit zou jurytijd zijn... __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
[rquote=489&tid=40&author=w00h00]Verander bij ff naar w00h00 dan.
Fun is er nu wel af. [/rquote]Geregeld
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hé.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
The king is back :cool:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eensch
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Waar blijft Ray?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik ben de echte Jojoortje
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
[rquote=387&tid=40&author=denthemen]Laat iedereen nou gewoon zijn originele naam kunnen gebruiken. TR zijn naam is opeens bezet, en er zullen er nog meer zijn.
Willen we hier iets van maken dan moet iedereen meewerken[/rquote] Jij had juist de kans om die gruwelijke spelfout uit je username te halen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jaaaaaaaaa
Ben mezelf weer.
|