![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Jongen (12) redt autorijdende vader Wauw, wat een held
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat gastje is echt goed.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Wow je hoort steeds meer van dit soort verhalen. Mag die vader eigenlijk hierna nog rijden als de kans er is dat hij zo'n aanval krijgt? Toch een beetje een kinderdroom, autorijden en de held uithangen, natuurlijk nog steeds niet waard gezien de vader etc. Ik vraag me af of ik zo snel gereageerd had als kind....misschien verstijf je wel en of schijt je alle kleuren over je schoenen.
Laatst gewijzigd door Sander; 8 december 2010 om 12:55 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een kutkick
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zag niet eens dat het een kick was.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|