|
|
#1 |
|
Iemand die gaat? Ik zit nog te twijfelen
![]() Op donderdag 19 augustus begint het schutten van een aantal schepen in de sluizen van IJmuiden al vroeg. Vanaf 10.00 uur zullen de eerste schepen aan hun vaartocht beginnen. Naar verwachting komen ze vanaf 13.00 uur aan in Amsterdam, waar zeker tot 15.00 uur nodig zal zijn om alle schepen op de juiste plek aan de kades aangemeerd te krijgen. Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 19 augustus 2010 om 11:22 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ga morgen met m'n werk het schip
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ga wel even kijken, maar weet nog niet wanneer. Sinds 1985 ben ik iedere keer geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ouwe lul
!Verder heb ik net vrienden gesproken, we gaan vanmiddag kijken Iemand enig idee wat de programmering is en het in zijn werking gaat? Ik weet er echt geen zak vanaf behalve dat er veel grote schepen komen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
SAIL 2010 - SAIL 2010 vindt 19 t/m 23 augustus 2010 plaats in Amsterdam
Misschien, héél misschien dat je daar wat info kan vinden. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja had het al gezien
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ga ook even morgen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
UPC heeft een live kanaal voor Sail
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wij maken er morgen een uitzending vandaan
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Heb onlangs nog de vlootschouw bij de Sneekweek mogen aanschouwen, dan is Sail toch een beetje een waterig aftreksel daarvan. Ik ga niet.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gister wezen kijken in IJmuiden was wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ben vandaag geweest en ik vond het echt geweldig. Het weer heeft wel enorm geholpen natuurlijk. Ik zal foto's openbaar op m'n Hyves gooien; het linkje dump ik hier wel dan.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ben gisteren bij de Sail in wezen kijken. Was echt mênnus druk en viel me beetje tegen. Ik had allemaal schepen uit 1600 verwacht
![]() Al met al was het wel grappig om erbij te zijn. En die kanonsschoten waren ook tof
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hier foto's: Hans Vink Profiel - hyves.nl
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Was best aardig; bootjes, vuurwerk, bier.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ga vandaag varen in Amsterdam en een rondje tall ships zal niet ontbreken. Misschien nog een paar schepen bezoeken als de groep daar zin in heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Donderdag geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
!Anders mag je omslaan ![]() Kut Sail, nu komen al die apen met hun bootje op de Amstel varen. En het is niet eens zo goed weer!!!!!! __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gisteravond lekker vuurwerk gekeken. Ik vind die boten eerlijk gezegd geen zak aan. Maar vandaag vanaf de Jan Schaeferbrug uitzending gemaakt en ook nog op het water geweest, dat was wel weer tof.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ah kom op man, dat is toch schitterend
?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja, zo wel Oits. Maar zo ziet ier er niet uit als ie aan de Amsterdamse kade ligt.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind het een schitterend schip, heb m'n ogen uitgekeken.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben ook net terug. Vind die schepen toch wel mooi. Het IJ was helemaal vol, daar kon op een gegeven moment geen roeibootje meer bij.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Oja er waren vandaag toch roeiboten? Of is dat morgen?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Loves C, R en M
|
Mooier dan als 6 jarige wordt het nooit - na 1975 maar een keer geweest (1990) en dat vond ik tegenvallen.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ben er 10 jaar geleden geweest.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|