|
|
#1 | |
![]() Het slaat weer eens door in tolerantie. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
What the
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Robin de Roon verdient hier toch wel de pannenkoekaward mee. Tjesus christ
. Wat zijn we toch ziek in NL.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Als je de dommigheid niet inziet van deze totaal verslagen " niet van deze wereld" voorstel , dan heeft praten sowieso al geen zin. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
KOM ER MAAR IN PSALMBOOM
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik weet trouwens niet wie die afbeeldingen op die paaltjes ontworpen heeft, maar volgens mij werkt het zo niet
![]()
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jij weet blijkbaar wel hoe het werkt Nico.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kansloos dit
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik wel eens iets gehoord ja
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rotterdam
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Homopaaltjes voor homopaaltjes.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Je bent gewoon jaloers omdat jouw paaltje kleiner is.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lekker makkelijk ook voor potenrammers.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ach hebben die leden ook een plek om elkaar eens lekker af te rijden....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zegt een user genaamd fuckbuddy
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja soit.... I bang bitches
![]() Are you a bitch?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Allemaal jaloezie heren.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Op jou ben ik altijd jaloers
![]() Nee maar ik snap de heisa niet zo hierom, ik heb jaren in Sloten (Amsterdam) gewerkt en daar lag ook altijd tussen de BP en de ring zo'n stuk waar er "gecruised" werd.... So what.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kom je wel s bij de groene (bruine
) ster SCH?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Precies, en het is beter om het maar een beetje te regelen, het gebeurt toch wel ergens.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hou je niet van de domme Durq, was heel gezellig laatst!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik zeg mijn naam nooit
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ook niet nodig lieverd. Ik herkende je heel ergens anders aan
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Homo's met van die grappige kijk-ik-ben-een-homo-met-zelfspot-grapjes
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Hetero's die vinden dat ze dit moeten afkeuren maar al te graag zouden willen dat er een bos was waar dames rondlopen die ook willen neuken
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Homopaaltjes in Kralingse Bos.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|