![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Precies, dit gaat nog een enorme staart krijgen. Hoe dom kun je zijn.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Het opzettelijk laten verdwijnen van bewijs is een misdaad.
Lekker achter slot en grendel die agenten
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Er mogen sowieso wel fikse straffen uitgedeeld worden, dit riekt bijna naar moord met voorbedachten rade. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit heeft kunnen plaatsvinden. Als ik nabestaande was geweest, zou ik zo woest zijn. Dat ben ik nu eigenlijk al.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Meer naar dood door schuld (als de eerste berichten kloppen ten minste).
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Page 5 « Love Parade 2010, Duisburg : De officiële website van Charly Lownoise
Charly Lownoise over de loveparade.. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Net even zitten lezen ja. Bizar verhaal.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Love Parade Tragedy: In the Tunnel of Death - SPIEGEL ONLINE - News - International
Foto's plus verhalen op Der Spiegel. In het Engels. Ongelooflijk dit. Overigens ontkennen de autoriteiten dat er dingen gewist zijn. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Dat kan ik me ook haast niet voorstellen, dat zou echt zo ongelooflijk stom zijn.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
In het gebied tussen de twee tunnels zijn dus de meeste dode gevallen.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Het bijzondere aan de foto's is dat je nergens écht de paniek kunt zien.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
En we hebben de 20 doden aangetikt.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Die burgemeester hangt wel, maar laat hem eerst nog maar even zweten. Er zullen wel meer koppen gaan rollen maar daar komen die jonge mensen niet mee terug.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Dit is ook wel ernstig. Check die open ruimte en daarachter is het proppen geblazen
.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Doden zijn toch ook niet in de tunnel gevallen?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Die dikke vrouw rechts naast dat kraampje heeft ook nog gewoon nog ff een krakeling gehaald volgens mij.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Daarom ook de vraag. Eerst werd er gemeld dat de doden in de tunnel waren gevallen, toen alleen bij die stalen trap, maar op foto's en verslagen zie/lees je ook over doden in de tunnel.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Voornamelijk er net buiten, tussen een muur en de massa.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
!
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Anders is het doodslag toch? Of heb ik het dan mis?
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 | |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Wat is er nou precies gebeurd? Door de grote massa in het tunneltje brak er paniek uit, gingen mensen duwen etc. en werden mensen onder de voet gelopen, net zoals dat bij die moskee altijd gebeurd ergens in Saudie-Arabie, eens in het jaar?
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Robbie is advocaat. Hij weet waar hij over praat
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Daar doet het aan denken, de voettocht naar Mekka is dat dacht ik.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#80 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
De TT kan weer gewijzigd helaas
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Aangepast.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sick.
Ik ontvang een hele rits emails na m'n vakantie waaronder eentje van een studiegenoot in Münster. Onder de doden zijn 2 Spaanse meisjes die ook aan zo'n Erasmus-programma deelnemen waarmee hij in het buitenland is. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kennen jullie nog iemand die zaterdag naar de herdenkingsbijeenkomst gaat?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Het is dat mijn vakantie iets eerder uitviel als dat ik gepland had, had het hotel al geboekt maar omdat we een aantal dagen eerder naar Griekenland gingen zat het er voor mij niet meer in. Kreeg op vakantie al een aantal smsjes van vrienden die er dus bij wel waren, die hebben er gelukkig niets aan over gehouden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
De burgemeester gaat eindelijk wieberen.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Als ik aan de Love Parade dacht en denk, dan komt dit nummer altijd boven drijven. Dus ik dacht, dat post ik hier even
.__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Nee hoor,
|
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
Wat valt er voor hem nou te winnen als hij nog aanblijft? Hij kan zich beter een jaartje even op de vlakte houden..
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Het onderzoek afwachten vind ik niet zo gek. Bovendien ligt de verantwoordelijkheid voor een heel groot deel ook bij de organisatie.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Er zijn werkelijk nog Duitsers die hun kind Adolf noemen?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Misschien dat die ouders niet helemaal goed bij hun hoofd zijn Otis.
De vraag in dit geheel is hoe verantwoordelijk de burgemeester is. Als organisator van zo'n evenement moet je wel rekening houden met de maximale capaciteit. Ik weet niet wat de afspraken tussen gemeente en organisator tot in de puntjes zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Inmiddels zijn er 220 aangiftes gedaan tegen de organisatie en gemeente.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Er was na 1945 zelfs in Nederland een kleine hausse wat betreft mensen die hun kinderen Adolf noemden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
In Amsterdam moet je voor een evenement met meer dan 1000 bezoekers (ook in open terrein) 3 maanden vantevoren een vergunning hebben
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
21 doden bij Loveparade Duisburg.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |