|
|
#51 |
|
Als je denkt dat je alles gehad hebt, krijg je Freek de Jonge
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Waar is trouwens die reclame van de SP onderaan de pagina naartoe? Die vond ik altijd wel toepasselijk in dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Jammer een beetje van het slotdebat, verder wel een prima debat.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Freek de Jonge
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Waarom? Jij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen dat een deel van het VVD-electoraat niet onsympathiek tegenover Wilders staat. En dat een nog groter deel de PVV prefereert boven de PvdA. Rutte moet die kiezers binnenboord houden. Daarna is er genoeg ruimte voor ofwel Paars3/+, ofwel VVD - CDA - D66.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Freek
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Inderdaad, dat kan niet echt de bedoeling zijn.... Zit nu te denken om zo te stemmen dat Wilder niet in het kabinet komt.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Inderdaad, die heeft ook al tien jaar geen goede conference meer gemaakt, snel wegzappen dus.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Zo, en nu zappen naar TVE voor Spanje-Polen
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Pechtold niet heel sterk, maar toch maar D66 morgen.
Als minst slechte optie, dat wel. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Het gaat VVD/PVDA/D'66 worden, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Die smiley
Gaat ie ook echt af?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Exacte quote weet ik zo niet meer. Balkenende vertelde dat Nederland niet gebaat is bij vaagheid, toen kwam hij met een opmerking waarmee hij liet doorschemeren hij vond dat het bij Balkenende jarenlang vaagheid is geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik ga ook voor D66 toch maar, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Omdat een politicus ook principes moet durven tonen, zelfs als dat ten koste gaat van stemmen. Een partij die zichzelf liberaal noemt kan niet met de PVV samengaan en moet daar ook gewoon voor uitkomen.
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
||
|
|
|
|
|
#71 | |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Hij zal wel bedoelen tijdens interviews.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Als mijn tv op Nederland 1 blijft staan wel denk ik.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Van Rutte zelf weet ik het niet, maar de rechtervleugel van de VVD zou dat zonder scrupules doen ben ik bang.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ga dan maar zappen , ik wil je niet kwijt.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Allemaal punten waarvan ik denk dat ze niet uit zullen komen. Bovendien, PVV en VVD gaan niet alleen samen, daar heb je een derde partij voor nodig. Een derde partij die er niet is. Voor de rest zal niemand willen samenwerken met de PVV. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Voor de PVV is het ook het beste om in de oppositie te blijven. Zodra ze moeten regeren gaat het mis, want daarvoor mist het programma gewoon te veel oplossingen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Dus Rutte liegt eigenlijk als hij zegt dat hij geen partij uitsluit?
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Dan moet hij dat uitspreken, zolang hij dat niet doet is het een terechte vraag en een mogelijkheid waar rekening mee moet worden gehouden.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
nou een oud staaltje links geneuzel kijken met Freekje
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hij is niet eerlijk en donderdag gaat hij dus draaien?
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Het zou een cadeautje van hem aan Cohen en Pechtold zijn wanneer hij zou zeggen de PVV uit te sluiten. Dat kan de VVD net die paar zetels schelen die de PvdA dan de grootste van Nederland maken. Het is al erg genoeg dat de stemmen van domme mensen even zwaar tellen als die van intelligente mensen; dat Rutte dan PVV-sympathisanten bedot, vind ik niet zo bezwaarlijk.
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Breekpunt van de PVV is de AOW leeftijd en dat is ook mijn hoop . Hoop dat de PVV niet zal regeren , maar dat de VVD gaat regeren , maar met partijen die er ook sterk voor staan en dus dat de VVD compromissen moet sluiten .
Ik heb ook een vraag : Ik hoor heel vaak dat de PVV niet eens wilt regeren , maar waarom staat Wilders daar dan ? Het gaat toch om regeren ? Ik snap alles van de politiek , maar dit niet .... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
||
|
|
|
|
|
#95 | |
Dan zou ik niet eens mogen stemmen ....... Mooi, scheelt me weer tijd .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nee, maar het is bijvoorbeeld ook ondenkbaar dat de VVD samengaat met de SP. Maar democratisch gezien hoor je als partijen niemand uit te sluiten. Je kunt echter wel bij onderhandelingen kijken naar partijen waar je veel overeenkomsten mee hebt. Dus zal de VVD eerder met bijvoorbeeld D'66/CDA aan de tafel gaan zitten, dan met de PVV.
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Showdown: Peter R. de Vries in duel met Hero Brinkman (PVV) - Joop.nl
Het debatje tussen Peter R. de Vries en Hero Brinkman in DWDD vanavond. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Hoe kom je daarbij? Het is juist zeer democratisch om duidelijk aan te geven waar jouw partij staat en met wie jouw partij niet zal gaan regeren.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Grote Slotdebat #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |