![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Denk dat Peter R wel is gelijk kan hebben.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Fuck Joran trouwens, afgelopen zondag Blue Mountain State gemist. Begint nu ongeveer op MTV
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik vind het overigens wel merkwaardig dat Joran zo bizar veel aandacht krijgt. Kan me niet herinneren dat er ooit zoveel aandacht is geweest voor iemand die van 2 moorden, mensenhandel en afpersing verdacht wordt...
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Oei, ze gaan hem lynchen.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Als ik Joran was zou ik het maar bekenne van Nathalie zodat hij in Amerika in de cel kan.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Vraag me af of die dan aan de VS wordt uitgeleverd.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
VS heeft natuurlijk wel erg veel invloed, daarnaast is die moord eerder gepleegd dus lijkt me dat hij daar eerst voor moet zitten?
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ja maar zou die dan aan de VS worden uitgeleverd? Lijkt me dan eerder Aruba of Nederland?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ja maar daar zal de VS wel aan meewerken dan.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Haha en dan dit verhaal erachteraan van één of ander kampwijf.
|
|
|
|
|
|
#63 | |
En nog steeds weet niemand het..Joran is gewoon een heel opvallend en fascinerend figuur, die je steeds verder af zag glijden in de loop van de jaren. ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Haha wat een dom wijf.
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Die laatste 3 symptomen werken niet in zijn voordeel
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hij wil nu zeggen waar het lichaam van Nathalee is in ruil voor overplaatsing naar Aruba
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Psychotisch, mm. Dat is ook wel serieuze shit. Die is over 2 jaar veranderd in een beest...
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ben nu al benieuwd hoe ie eruit ziet als ie ooit vrij komt. Zo over twintig jaar, dat je kind dat op het nieuws ziet en zegt van 'zo wat een engerd, dat was zeker een beruchte crimineel'.
En dat jij daar zo zit:
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Dat komt denk ik doordat de eerste zaak zo enorm veel aandacht gekregen heeft en hij er desondanks in geslaagd is om een veroordeling te ontlopen. Zonder die zaak had zijn arrestatie in Peru waarschijnlijk amper aandacht van de Nederlandse media gekregen.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Niet doen, hij liegt toch.... heb liever dat ze hem te grazen nemen in Peru..... Aruba + gevangenis= zonvakantie!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ja, de gevangenissen van de Nederlandse Antillen staan echt bekend als vakantieoorden.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Toch liever in Aruba dan in Peru zou hij hebben gedacht, en terecht.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Niet op ingaan. Laat hem daar maar lekker wegrotten __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ongetwijfeld, maar daar staat tegenover dat Peru kennelijk een milder strafklimaat voor dit soort maatregelen dan Nederland heeft. De maximumstraf voor moord daar is als ik het goed begrepen heb 35 jaar, terwijl dat in Nederland levenslang is.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Hij blijft maar denken dat het een spelletje is.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sorry, ik was even vergeten dat je hier na een drievoudige moord na een uurtje theedrinken met Job Cohen weer vrij bent.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
Altijd met alles en iedereen thee drinken, behalve met voetbalsupporters. Die moet hij weer aanpakken
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik weet het niet, dat zou een behoorlijke internationale rel worden en ik denk niet dat Peru daar op zit te wachten.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nee, maar de overheid wel en dus zullen hem wel in een aparte cel of tussen andere buitenlandse gevangenen plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Lekker laten wegrotten in Peru. Ik zou hem na een jaar of 30 Peruaans strafkamp nog wel willen zien. Denk niet dat-ie ook nog maar iets verkeerds probeert
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
![]() Joran ook al in de Oranje-stemming voor morgen. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Wat een sneue gast is het ook...
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Zijn hele verklaring staat in de Telegraaf vandaag, interessant leesvoer.
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Maar ook dat ie haar wurgde, los liet en toen haar liet stikken met zijn shirt.. wtf! |
||
|
|
|
|
|
#92 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ik geloof die verklaring wel van hem eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ik heb nu allemaal van die beelden in m'n hoofd van die gevangenis van het tweede seizoen Prison Break.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 | |
![]() edit: o crap te laat
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Ja, foutje. Dat ze in die gevangenis zitten waar de bewakers maar gewoon buiten staan in ieder geval.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Iemand die het stuk uit de Telegraaf kan copy-pasten hier?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Joran verdachte in Peruaanse moordzaak #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|