![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In Suriname heeft de Mega Combinatie
met daarin de NDP van oud-legerleider Bouterse de verkiezingen gewonnen.Bijna alle stemmen zijn inmiddels geteld. De Mega Combinatie staat op 23 van de 51 zetels.Nieuw Front van president Venetiaan staat op 14 zetels en de A-Combinatie van Brunswijk op 7 zetels. De Volks Alliantie van Somohardjo,de voorzitter van het parlement,staat op 6 zetels. Bouterse heeft gezegd dat hij niet met Brunswijk wil samenwerken.De twee vochten in de jaren 80 een burgeroorlog uit.Venetiaan wil niet met Bouterse samenwerken. Zijn ze daar gek geworden ? ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister Verhagen zegt in een reactie
op de verkiezingswinst van Bouterse in Suriname dat zijn veroordeling en het verleden niet vergeten mogen worden. Oud-legerleider Bouterse is in ons land bij verstek tot 11 jaar cel veroordeeld voor drugshandel.In Suriname loopt een proces tegen hem voor zijn rol bij de Decembermoorden.Nederland respecteert de Surinaamse verkiezingsuitslag,maar dit alles kunnen we niet van tafel vegen,zegt Verhagen. De leden van het nieuwe parlement mogen volgende maand een opvolger voor huidig president Venetiaan kiezen.Mogelijk wordt dat dan de omstreden Bouterse.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nou, m'n portie roti laat ik voortaan ook maar staan.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Onbegrijpelijk ja
![]() Zijn die mensen niet wijs ofzo? |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hier past maar 1 smiley bij;
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
En Bouterse is president.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
De waanzin.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooi man, gaat Nederland nu ook Suriname binnenvallen zoals Amerika deed bij Panama? met Noriega?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leuke vent. Sympathiek ook.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Even ter visualisatie, de Surinaamse evenknie van de Tweede Kamer:
Dit nieuws verbaast me dus niets. Voorspelling: het Westen moet nog minder van 'Su' hebben, met als gevolg dat Chavez er een vriendje bij krijgt. __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#15 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mijn oma is van Suriname, die kon wel huilen toen dit bekend werd.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bouterse wint Surinaamse verkiezingen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |