![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Na een uitzending van Opsporing
Verzocht hebben zich vandaag nog eens vijf mensen bij de politie gemeld die bij de strandrellen in Hoek van Holland betrokken waren.In de uitzending werden foto's vertoond van tien betrokkenen. Gisteravond meldde zich al één man bij de politie.Een vrouw die zich vandaag meldde,kwam niet op de foto's voor. Bij de rellen werd de politie in het nauw gebracht,waarna de politie schoten loste.Een jongen van 19 kwam daardoor om het leven. In de zaak zijn 16 mensen aangehouden, van wie er vier voorlopig vrij zijn. Dacht dat het hier wel zou passen omdat er wordt beweerd dat Feijenoord hooligans de aanstichters zijn van de incidenten die avond/nacht. Ik beweer dus niet dat dat zo is. Er loopt een onderzoek naar.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ah goed topic.
Heeft er iemand nog hooligans herkend op OV? Btw tong waarom beweer je van niet? Je was toch niet op dat feest he oude snoeperd
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Wil deze discussie open houden.
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Owja sorry ik lees je zin verkeerd
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1 van de jongens die als een van de eerste opgepakt is, is het zoontje van "grijze gijs" en zeker een hooligan.
Oh en voor wie een kaartje wilt sturen, stuur maar P.I Dordrecht .
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Een heel zooitje mensen dat ik ken was daar, maar heeft er vrij weinig van gemerkt. Wel dat er kneuzen rondliepen natuurlijk, en dat ze weg moesten, maar niet dat de politie daar zo in het nauw gedreven werd enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoor net op nieuws dat er inmiddels 6 mensen zich hebben gemeld
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Die blonde jongen stond er wel heel duidelijk op, die heeft zich ook gelijk gemeld.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
De politie heeft vandaag opnieuw een verdachte aangehouden in verband met de strandrellen in Hoek van Holland. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 21-jarige Rotterdamse man is een van de personen die staan afgebeeld op foto's die de politie eergisteren publiceerde in het televisieprogramma Opsporing Verzocht en de internetsite van de politie.
Volgens een woordvoerder van het korps Rotterdam-Rijnmond heeft de man zich onder druk van de politie bij het bureau gemeld. Door verhoren met andere verdachten kon de politie de identiteit van de man vaststellen en zijn telefoonnummer achterhalen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoeveel zijn er nou in totaal aangehouden?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
16 al sowieso.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En weer vier erbij.
20 nu in totaal |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zitten ze allemaal nog vast ?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nu live op Nederland 1 - de persconferentie.
Strandrellen van minuut tot minuut |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dus die Robby liep vooraan om de politie aan te vallen of werd ie perongeluk geraakt?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als hij vooraan stond, eigen schuld dikke bult. Anders blijft het erg triest natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dan geef ik die agenten groot gelijk, het is nou niet dat Nederlandse agenten als schietgrage cowboys bekend staan.
Het is lullig dat hij is overleden, maar je weet dat het kan gebeuren als je agenten gaat opjagen met zo'n grote groep. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zijn ze nu alleen weer een commandant aan het slachtofferen?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
Autoriteiten falen bij strandfeest |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
23.43 uur: De overige agenten trekken zich terug met getrokken wapens. De relschoppers roepen massaal ,,Rotterdam Hooligans'' en ,,joden, joden''. Slaat het 'Joden' geroep in dit geval op Ajax supporters of op de agenten? Kan mij namelijk niet voorstellen dat Ajacieden en Feyenoorders daar naast elkaar stonden. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
http://www.timerime.com/item/208000
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik had de indruk dat hij in de chaos geraakt was en, geheel buiten zijn schuld om, zo aan zijn eind kwam. Maar als ik dit verhaal zo lees kan ik alleen maar mijn schouders ophalen en iets over Darwin mompelen. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eigenlijk schuld van dat tuig
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zoals ik al eerder zei, fouten gemaakt door de korpschef en Aboutaleb.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
) roepen ze het ook terwijl er volgens mij geen agent of Ajacied in de buurt is. Misschien weet 1 van de Feyenoord-hooligans hier op het forum waarom ze dat roepen. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RIV3rl7myGY[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
http://www.rotterdam.nl/Rotterdam/Internet/Overig/rdm/Fotos%20Rotterdam%20homepage/COT%20Beke%20Eindrapport%20strandrellen%20HvH%2008 1209%20kaft.pdf
Het rapport |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Marco Pastors nu bij P en W / die had het natuurlijk allemaal anders gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Natuurlijk wel danzkij eerdere blunders in de voorbereiding en het slecht reageren op eerdere signalen maar toch, op het moment dat het uit de hand liep, wat volledig de schuld is van die relschoppers, heeft de politie adequaat en niet overmatig gehandeld. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vandaag het debat in de Rotterdamse raad, live hier te volgen.
http://pulse.companywebcast.nl/playerv1_0/default.aspx?id=3336&bb=true&swf=true Meijboom zal wel sneuvelen, veel mensen zullen vinden dat Aboutaleb ook weg moet enz enz Maar ik verbaas me wel een beetje over de geringe aandacht voor de daders. Ik heb een reconstructie in de Vrij Nederland gelezen, daar word je echt koud van om het hard. Ongelooflijk hoe een groep zo los kan slaan. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Meijboom had destijds z'n conclusies al moeten trekken in plaats van achteraf gaan wijzen naar verantwoordelijken. Hij is de eindverantwoordelijke, punt. Terecht dat hij dus weg moet.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De daders lachen zich rot natuurlijk.
Hoeveel mensen zijn er opgepakt? |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pastors staat weer te zuigen als een gek.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Nee, maar hij begon weer: "als u geen antwoord geeft, dan noteer ik hier een minnetje"- zo denigrerend en met dedain. Aboutaleb deed het zonet wel goed, toen Pastors een keer knikte en Abou zei: "u kunt een plusje zetten". |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Leefbaar Rotterdam zegt het vertrouwen in Aboutaleb weer eens op.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Volg hier het Hoek van Holland drama.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |